• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Saverio is vrij (cat)]

Fayan - Stylist
    "En waarom mag zij het wel doen? En ik niet?" sis ik. Er waren geen spullen meer om kapot te maken. Wat moest ik doen? Ik was nog lang niet klaar met agressief zijn, maar Saph mocht ik niet aanraken. Nooit meer wilde ik hem pijn doen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Fauvism schreef:
    [Iemand nog behoefte aan een vriendschappelijke ontmoeting met Felan in de arena? geeninspiratieomhemzelfietstelatendoen]

[Me!Me!Me!Me!Me!]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh
    Nog steeds geen Chiara, en de spelen zijn saai. Ik zucht, neem een slok van mijn drankje. Ik ben nu tenminste een deel van het plan. Ik heb de complete controle.
    dan valt mijn oog op het raampje naast mijn deur, waar iemand naar binnenstaart. Ze ziet er niet uit. ik maak een kleine handbeweging, dat ze binnen mag komen. Ik was Lughnasadh al bijna vergeten.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jill

Ik liep voorzichtig de grot uit. Op zoek naar James. Waar was hij gebleven?

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Saph
    'Omdat jij geen moordenaar bent! h-Het ziet niet in je aard om mensen pijn te doen Fayan. Je bent lief, vrolijk, emotioneel. Je gaat er spijt van krijgen als je iets doet!' roep ik angstig uit. Het vuur brand nog steeds fel in zijn ogen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie - District 9
    Eindelijk kom ik bij een klein vijvertje aan. Het water is verrassend helder, dus vertrouw ik het niet helemaal. Je weet maar nooit, het zijn tenslotte de Hongerspelen. Maar al snel ontdek ik verschillende wildsporen, dus vertrouw ik erop dat het water schoon is. Gulzig drink ik tot ik geen dorst meer heb, dan begin ik met mijn kamp.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ben er weer :'D]

-

Fayan - Stylist
    Ik ijsbeerde heen en weer door de kamer, trapte af en toe ergens tegenaan en zette de nagels in mijn eigen huid. Ontspannen. Ademhalen. Afwachten.
    "Blijf praten, Saph. Hou me dan tegen. Blijf praten, tot ik weer normaal ben. Dan kan ik me beheersen." Zijn stem was het enige wat me ervan weerhield nu de kamer uit te stormen, Daiyh te vinden en hem in hele kleine stukjes te scheuren, heel, heel erg langzaam.

[Val, heb je ff geduld want ik moet iets gaan doen]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[What did I missed? (cat)

*las deze pagina even over*

Oew, wie is er in Daiyhs kamer :'D
    & Fayan: keep calm ;o]

-

Lughnasadh
    Ze viel meteen met de deur in huis.
    "Je hebt hier toch wel een douche, hè?" zei ze, rondkijkend door de ruimte. Haar blik bleef weer rusten op het scherm, waar ze een meisje zag drinken bij een vijver. Haar ogen knepen zich tot spleetjes toen ze zag dat het het meisje was dat haar mes had.

Felan
    Drie dagen, had ze gezegd? Dit was de de eerste dag nog maar, en hij had nu al het gevoel dat het de laatste zou zijn. Het was compleet donker in het bos, en hoewel hij dat vroeger nooit bedreigend had gevonden, kwam het nu opeens op hem over alsof de schaduwen van zijn fantasie hem aan wilden vallen. "Je bent achttien en een man," gromde hij onverstaanbaar naar zichzelf, maar de woorden wilden niet aankomen.
    Als vanzelf gingen zijn gedachten weer naar Amycus. Wat was hij toch ook een enorme lul, dat hij zo'n botte reactie op haar liefdesverklaring had gegeven. Maar wat had hij anders moeten doen? Hij had geen flauw idee of hij van haar hield of niet, hoe stom dat ook mocht klinken. Als je het hem eerlijk vroeg, wist hij niet eens echt zeker wat liefde was.
    Met een stok porde hij een hoop bladeren voor zich, irritationeel hopend dat er iets te eten onder verborgen was, maar dat was ijdele hoop.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Blijven praten
    'Z-Zeggen alle mutanten dat?' Een compleet ander onderwerp. Afleiding had hij toch nodig. alsjeblieft laat hem rustig worden...

Daiyh
    Ik knik vaagjes, wijs naar de badkamer.
    'Go ahead. Ik heb geen kleren voor je.' ik ga verder met de spelen kijken. ik wil geen minuut missen als Chiara op eht scherm verschijnt. Maar dat gebeurt nog niet.

Fayan - Stylist
    "Hoe moet ik dat weten?" snauw ik. "Denk je dat ik gezellig theekransjes hou met andere mutanten in mijn vrije tijd? Ik weet net zoveel als jij, misschien nog wel minder."
    Inademen, concentreren, uitademen. Rustig blijven. Wachten tot je weer mens wordt.

[Ook hallo :'3]

Chiara Cinxi
    Iets kraakte achter haar, en ze draaide zichzelf met een ruk om. Haar vingers kropen naar het werpmes dat in haar rugzak zat, en met het voorwerp in haar hand richtte ze zichzelf op.

-