• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amycus schreef:
    [Maar Lizz, waar is Percy dan? :'D]


    [ Er, ergens in de arena met Elaine? o.o ik kan doen alsof hij een op zoek is naar water ofzow]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CrispsPink schreef:
    [Hoi,moeder van Laura!]


    [Antwoord: Haaaallooooooooooooooooooooooo, mattie van Laura

    antwoord ze. Op een heel eng toontje (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Mijn buren luisteren al de hele avond op volume 1000 naar de Gebroeders Ko *dead*]



    [OMG. Daarom heb ik ook grite speakers en een microfoon. Ik ga straks klagen misschien]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Laura, ik mag jou moeder wel ghehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan schreef:
    (...)

    [Antwoord: Haaaallooooooooooooooooooooooo, mattie van Laura

    antwoord ze. Op een heel eng toontje (cat)]

    [Haha :'D]

    Maeleena schreef:
    (...)

    [ Er, ergens in de arena met Elaine? o.o ik kan doen alsof hij een op zoek is naar water ofzow]]

    [Jaa, doe dat maar *O*]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:43 ]


    -

    Saph
    Tranen springen in mijn ogen. Ik voel me plots enorm klein en klunsig, alsof ik inderdaad alles fout heb gedaan. Fayan alleen tot last ben.
    'Waarom laat je fayan dat zelf niet beslissen? hij heeft ook nog zoiets als zijn eigen mening. Als die is om met jou mee te gaan, zou ik hem niet tegen houden.'
    Ik zou huilen, mezelf van kant maken. Maar hem niet tegenhouden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    (...)

    [Antwoord: Haaaallooooooooooooooooooooooo, mattie van Laura

    antwoord ze. Op een heel eng toontje (cat)]




    [Zo dus hoe gaat het, moeder van Laura?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    "Dat is... aardig," zei hij langzaam, zoekend naar de juiste woorden. Verdomme, waarom was hij niet één van die jongens die zonder moeite poëtische volzinnen tegen welk meisje dan ook uit hun mond konden laten rollen?
    "Heeft jullie bondgenootschap ook ergens een soort schuilplaats?" vroeg hij, om het gesprek maar op een ander onderwerp te brengen. Hij was moe, hij had behoefte aan rust.

    Lughnasadh
    "Nou, ga jij dan maar eens met hem in de clinch," snauwde ze. Ze had zin om Daiyh een trap te verkopen, en de tv, die nu een saai gesprek tussen een jongen en een meisje uitzond, ook. "En hij had er nog helpers bij ook."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [De mijne is veel vervelender - die trapt me momenteel van de computer af D:
    Tot morgen! Ik heb 1e uur vrij, dus ben er dan nog wel even.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Zal ik een nieuw topic openen? (':]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Wie opent straks nieuw topic? ;o]


    -

    Percy
    Ik ren inmiddels door de arena, op zoek naar schoon water zodat ik zo snel mogelijk terug kan naar elaine. We hebben inmiddels kamp opgezet, hebben een kleine rugzak emt voedsel. Maar geen water.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [en byee Fae <3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Houd je kop, Sylvano! Dit is het enige waar je goed in bent, anderen de grond in boren! Ik heb er spijt van dat ik anderhalf jaar van mijn leven aan jou heb verspild!" gil ik boos. Hoe durfde hij zo tegen Saph te praten.
    "Saph is míjn verloofde en ik ga met hem trouwen. Ik ben met hem in een week gelukkiger geweest dan dat ik in totaal met jou in anderhalf jáár ben geweest!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*is stiekem al de hele tijd aan het meelezen* volgensmij hang ik nogsteeds ergens in een boom, maar als we, of eigenlijk jullie, het de hele tijd over msn hebben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, moeten we elkaar miss maar gewoon toevoegen.... Reinkanaal@msn.nl ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.