• Gezien ik totaal niet overweg kan met photoshop of een ander programma laar ik het aan jullie over om voor mij een cover te maken voor mijn nieuwste verhaal ^^

    Titel: Withered Wings
    Foto's: Deze, deze endeze.

    alvast bedankt! ^^

    Ik heb nu even geen tijd, maar als je wilt kan ik het morgen wel proberen (:


    ~ KONNICHIWA.

    ehmm... ik wil het wel proberen, maar stuur me dan effe een pb met welke teksten je erbij wil, of het somber moet zijn of vrolijk, hoe je het een beetje voor je ziet enz. want miss heb ik een hele andere styl dan jij :X want als je me kunt vertellen hoe je een beetje zou willen dat het eruit ziet dan weet ik wat meer :)
    xxx DracoXmalfoy (H)


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Alleen de titel erop? zal wat proberen (:


    --

    Ik probeer het wel (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morgen probeer ik t effe, okee?
    Ik bener niet zo goed in ofzo... Maar wil je me effe een berichtje sturen met wat voor sfeer het is enzow. Want anders gaat t niet echt (A)

    (K) BellaStrange


    When nothing goes right, go left <3

    ik wil proberen :'D


    Shoganai i ne~

    @ DracoxMalfoy en BellaStrange,

    ik zei dat ik het aan iedereen over laat, je bent dus vrij om iets te bedenken en te maken ^^

    Ik wil wel proberen :)
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    ik zal eens proberen (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ga eens kloten. Kijken of ik 't nog kan. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    *kijkt naar foto's* ...
    uhm.. Oblivitatum is heel goed! :Y)
    [Ik ben lui (bloos) Je verhaal gaat wel epic worden.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mag je ook uhm, zegmaar een fototje bijvoegen, die niet veel in zicht is maar het wel 'realistischer' maakt? (A).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iUser schreef:
    Mag je ook uhm, zegmaar een fototje bijvoegen, die niet veel in zicht is maar het wel 'realistischer' maakt? (A).


    je mag het proberen, ik zal toch moeten kiezen tussen iedereen die een cover maakt ^^

    Maeleena schreef:
    *kijkt naar foto's* ...
    uhm.. Oblivitatum is heel goed! :Y)
    [Ik ben lui (bloos) Je verhaal gaat wel epic worden.]

    tsssss, slijmbal


    Cool, neat, swell -Cry

    Maeleena schreef:
    *kijkt naar foto's* ...
    uhm.. Oblivitatum is heel goed! :Y)
    [Ik ben lui (bloos) Je verhaal gaat wel epic worden.]


    Stiekem geef je het gewoon op na de laatste keer (cat)