• Ik kan niet eens normaal muziek luisteren achter de laptop omdat ik telkens het gezang van kindjes hoor die zo'n foekepotliedje zingen. Argh. Zijn er nog meer mensen die in een dorp wonen waarbij dit een traditie is?

    En straks moet ik ook nog een halfuur bij de deur gaan staan omdat irritante rotliedje aan te horen en die kinderen snoep te geven. ARGH!


    26 - 02 - '16

    Whut, wat voor liedje ?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OHMYWEASLEY schreef:
    Whut, wat voor liedje ?


    Foekepotterij ofzoiets. Facking irritant (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ik ken wel koekerellen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nooit van gehoord. Maar ik moet wel altijd bij de deur"staan tijdens Sint Maarten, en om de één of andere reden ga ik dan elke keer weer stuk om die kindjes die vals en ongeïnspireerd "Mickey Mouse ging lichtje lopen" zingen en alleen maar naar die snoeppot staren. x:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh, nee. Zoiets hebben wij morgen pas. Vanaf zeven uur zit ik dan bij de deur met een grote bak snoep, wachtend op lieve kindjes die Sinte Sinte Maarten komen zingen voor snoepjes. Ahh.... Ik hou van Sint Maarten. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Lang leven de stad, hoewel het hier ook nooit stil is, maar ik ben het gewend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Lang leven de stad, hoewel het hier ook nooit stil is, maar ik ben het gewend.


    Lucky you (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Wij hebben zoiets morgen pas, Sinte Maarten. Maar aangezien de gemiddelde leeftijd hier 80+ is, komen er bijna nooit kinderen :'D
    En dan komt er een keer een kind langs, wij zo "Fuck, we hebben geen snoep, dan maar wat pringles chipjes."

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:10 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.