• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    "Je wilt hier vast heel graag weg? Uit het Capitool?" Met alles wat hij meegemaakt had de afgelopen dagen... ik zou het niet gekund hebben. Ik zou allang weggaan zijn.
    En nu, met de Spelen, waar hij opnieuw zo hard aan herinnerd wordt..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Zolang ik bij jou ben kan ik alles aan,' antwoord ik glimlachend. Ik voel me weer goed, gelukkig hier bij fayan. 'Maar ja, het liefst zou ik je nu kidnappen en hier nooit meer terug komen.' ik zucht, wensend dat ik het kon doen.
    'Maar eerst de tributen helpen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Eerst de tributen helpen en dan gillend weg uit het Capitool," lach ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph!
    'Inderdaad,' zeg ik lachend. Met Fayan, hopelijk.
    'Maar goed... Eerst die opstand afmaken, de tributen helpen. Dan kunnen we gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik verstijf in zijn armen, mijn handen klauwen in zijn shirt en het vuur verslind me nog voor ik het kan tegenhouden.
    Ik voel een kloppend hart, heel dichtbij en wil mijn tanden in zijn nek zetten, maar zodra ik opkijk zie ik dat het Saph is en kijk ik hem geschrokken aan. Wat doet hij hier nog?!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik voel hem verstijven, en zijn handen klauwen aan mijnn shirt. Maar het zijn niet zijn zachte, tedere handen. Bang kijk ik naar hem op, wetend wat ik daar zou zien. Het mutanten vuur. Ik beweeg geen spier. Niet weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Dude, seriously, where is everyone? o.o it's like, the Saph and Fayan RPG right now]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Saph!" Roep ik. Het is mijn mutantenstem, maar ik voel geen agressiviteit tegenover hem.
    "Wat doe je hier? Ga weg! Ik ben niet veilig!" sis ik angstig en ik laat hem snel los.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja echt he :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik kan hem alleen maar verstomd aankijken. Zijn handen zijn verranderd in klauwen, het mutantenvuur brand in zijn ogen, zijn stem is ruw, wreed, angstog. Maar Fayan herkent me.
    'Hoe... Maar... Waarom val je me dan niet aan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik staar hem even aan. Wat voor domme vraag is dat nou weer?
    "Geef me één reden waarom ik mijn verloofde zou aanvallen." antwoord ik.
    Ik moet hem beschermen, niet verscheuren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Cassie, Reachell, Amycus/Chiara, People, Everyone, join us! (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik kan een domme grijns niet van mijn gezicht houden. Dat kan maar één ding ebtekenen. Fayan heeft een deel van zijn controle terug. Hij zou me geen pijn doen. hoewel hij er nog wel heel, heel eng uitziet nu. En ik het liefst de kamer uitren. Maar Fayan zou me geen pijn meer doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik liep terug naar de boom waar Prim zat.Ik had een tas vol met bessen en andere eetbare planten.Ook had ik toevallig water gevonden. Met jodium kon ik het zuiveren.Prim zat met ieamnd anders in de boom. 'Ik en terug.'Zei ik zonder iemand te laten schrikken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ben er weer (':]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.