• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[ @Val: Yupp, hij ligt de spelen te kijken op zn bank]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ghehe, ik ging op school op de arm van een meisje uit mijn klas Fayan<3Saph schrijven. Echt heel grappig xd]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan - Stylist
    "Hoe wil je dat doen?" Ik gooi de overgebleven resten van het nachtkastje door de kamer. Mijn handen brandden, wilden iets kapot maken. Daiyh.
    "Waarschijnlijk ben ik dit zo allemaal vergeten!" Daar ging de lamp die aan het plafond hing.
    "Ik ben het zát dat iedereen ons uit elkaar drijft!" Weer een gat in de muur, dit keer door mijn vuist.
    "Het enige wat ik wil is met jou zijn! Als mezelf, als Fayan. Mét geheugen!"
    En daar ging de salontafel door midden. Ik moest al mijn opgekropte woede kwijt.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Haha, geniaal! Wat heb je gezegd dat het was? :'D The most awesome gay couple ever? :'D]

Primrose
    Ik laat me vallen uit de boom en loop samen met Lucas geruisloos naar een paar rotsen.
    "Prim, ik ben zo bang dat er wat gaat gebeuren." Zegt Lucas
    "Ik ook." Mompel ik

[Er is niemand dood, dus de Spelmakers moeten iets laten gebeuren.]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    ik ston inmiddels met mijn rug tegen de muur gedrukt, doodsbang voor die klauwen, zijnkracht... en toch, door die woorden wilde ik hem het liefst in mijn armen nemen, nooit meer los laten.
    'Dat gaat gebeuren, Fayan,' zeg ik, mijn stem kein en angstig.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Nee, ik zei dat Fayan roze haar had. Ze vraagt nu de hele tijd wie het zijn o.o
    Volgende keer ga ik zeggen dat het een suikerspin-stuiterbal is, ghehe]

[Er is wel iemand dood! *wijst naar het konijn aan Cassie's riem*]

Fayan - Stylist
    "Maar hóe! Zeg me alsjeblieft hoe! Geef me een plan! Geef me hoop!" Ik rukte de deur richting de badkamer eruit en smeet hem door de kamer heen. Hij brak in stukken tegen de muur aan de overkant. Was ik toch sterker dan verwacht.

[Er is geen trobuut dood]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lughnasadh
    Ze dwaalde door de gangen van het nu uitgestorven trainingscentrum met een nietszeggende, onwezenlijke blik in haar ogen. Nog steeds droeg ze de kleren die ze ook had gedragen op de avond dat ze de stylist had moeten ontvoeren, maar faalde. De groezeligheid van haar gezicht en haar vettige haren waren nog hetzelfde als de dag daarvoor, slechts haar honger was nu gestild. Sinds het meisje dat ze eerder had gezien had ze niemand meer ontmoet. Doelloos was ze op en neer gegaan in de lift, had op het krachtveld gesprongen en had naar mensen gegluurd door van die hoge raampjes in deuren, speurend naar haar mes, dat waarschijnlijk op de kamer lag van de vrouwelijke tribuut die nu in de arena zat.
    Ze zuchtte terwijl ze door een zoveelste raam gluurde. Een man lag lui op de bank naar de Hongerspelen te kijken. Ongeïnteresseerd bestudeerde ze het televisiescherm even voor haar blik naar de man gleed.
    Met een schok besefte ze dat ze hem herkende.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Zeg dat Fayan jouw stylist is, ik bedoel, wie wil dat nu niet? :'D]

[Iemand nog behoefte aan een vriendschappelijke ontmoeting met Felan in de arena? geeninspiratieomhemzelfietstelatendoen]

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 19:58 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Maar ik weet niets. Ik kan nauwelijks nadenken, ik ben doodsbang dat ik het volgende ben dat door de kamer vliegt.
    'A-Amycus zal wel met hem afrekenen,' zeg ik uiteindelijk.

Reachell
    Ik kon Prim niet vinden en liep als een kip zonder kop rond.De nacht was gevallen en dat was gevaarlijk.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor