• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Schoonmaken *O* Via een utizendburea (cat) ik woon in Zeeland, jobs are rare. dus ik ben blij ^^ en 4.95 Bruto per uur, plus een bonus van 25 euro voor elke 4 dagen die ik werk, vind ik neit slecht]

    Saph
    Ik glimlach naar het en knik.
    'Ik ben al lang blij dat je me eindelijk geloofd...' Ik heb mijn armen nog steeds om hem heen, maar verder beweeg ik niet. ik wil niets verpesten, niet nu ik Fayan eindelijk weer in mijn armen heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga eten, tot zo!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ik zie het gewoon aan je ogen dat je de waarheid spreekt," antwoord ik. Ik blijf bij Saph staan, gewoon omdat het prettig aanvoelt, zijn armen om me heen.
    Hij is veel liever en zachtaardiger dan Sylvano. Veel beter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [En het is ook niet moeilijk, dus da's best wel makkelijk geld verdienen :'D Awesome :'D *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik begin me te vervelen, en begin dus maar wat te hangen in de boom. Gelukkig zit ik vast door de riem aan de boom, zodat ik er niet kan uitvallen.
    "Prim, pas op dat je er niet uitvalt." Zegt Lucas
    "Ik zit vast aan die riem." Mompel ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Glimlachend onderdruk ik de neiging om hem opnieuw te zoenen. Ik ben zo blij dat hij em geloofd.
    'Uhm, hoe zit het met...' Ik knik richting de deur, waar de andere man 10 minuten geleden door was verdwenen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zucht diep. "Die heeft weer zo'n jaloers aanval. Hij zei dat hij ervan af was, maar heeft net het tegendeel bewezen. Maar ik voel me prettiger bij jou."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'ik dat ik ook een beetje... Jaleors werd toen ik jou in zijn armen zag,' mompeled, terug denken aan eht voorval. En hoe ik de klootzak een klap tegen zijn kaak gaf. Ik hoop dat eht zeer deed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb net besloten dat Sylvano's kaak gebroken is :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als de zaken omgedraaid waren.
    Ik die verloofd was met iemand anders, die vervolgens dankzij een of andere klootzak zijn geheugen kwijtraakt en dan er met een ander vandoor gaat, gewoon omdat hij niet wist dat hij nog een verloofde had. En dat ik dan binnen zou lopen...
    Ik druk Saph steviger tegen me aan. "Dat spijt me echt heel erg," fluister ik.
    In feite was ik gewoon vreemdgegaan, en als ik ergens een hekel aan heb, ergens niet tegen kon... dan was het dat wat ik zelf gedaan had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ HAH take that jackass.]

    Saph
    'Ach, ik heb mijn wraak wel gehad,' antwoord ik nuchter. Ik wil neit dat Fayan zich schuldig zou voelen. Heel langzaam geef ik hem een kusje op zijn wang. Hoepend dat hij eht niet erg zou vinden...
    'Het was jou schuld tenslotte niet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik glimlachte even toen Saph me een heel lief kusje op mijn wang gaf en legde daarna mijn hoofd op zijn schouder.
    "Wist je dat geheugenverlies helemaal niet klopt? Want je kunt nooit zomaar iets helemaal vergeten, het zit altijd nog in je hoofd. Herinneringen gaan nooit meer weg. Dus die van mij komen ook terug."
    Ik wilde beelden voor me zien bij alles wat Saph me over ons verteld had en niet moeten gokken. Ik wilde me alles weer kunnen herinneren, ieder woord, iedere zin, iedere aanraking, iedere beweging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik hou Fayan dicht tegen me aan en sluit glimlachend mijn ogen.
    'Uiteindelijk zal je je dus alles herineren...' Het moet. Ik kan me geen leven zonder Fayan voorstellen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lucas
    "Prim, ik besef me dat we nog niet veel van elkaar weten." Zeg ik
    "Favoriete kleur?" Vraagt Prim
    "Oranje, als die van de zonsondergang." Antwoord ik
    "En die van jou?" Vraag ik
    "Blauw, als de kleur van de hemel wanneer het ochtend is." Antwoordt Prim


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Bij wie is Quizlet ook zo heul erg traag?]

    Fayan - Stylist
    "Ja, uiteindelijk wel." antwoord ik eerlijk. "En dan gaan we alsnog trouwen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Here. =_=]

    Saph
    'Dankjewel,' zeg ik zachtjes. ik kan niets anders zeggen, zo dankbaar ben ik gewoon. Fayan is nog steeds van mij. Hij is de enige persoon waar ik ooit zulke sterke gevoelens voor heb gehad, na zo;'n korte tijd. Fayan is gewoon geweldig. en hij gaat zijn geheugen terug krijgen. Uiteindelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.