• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Kenneth. ~ Piraat, Kraaiennest Duwdie.

    Heel even werpte hij een blik op de twee piraatjes die met elkaar aan het babbelen waren en luisterde half het gesprek mee. Maar hij vond het niet echt boeind, dus hij rekte zich uit en keek naar de mast. Misschien moest hij maar eens een bezoekje brengen aan zijn heilige plekje. Snel en Lenig klauwterde hij via het net naar boven toe,.

    eunuch.. Dat woord moest ik toch echt even googlen en toen
    moest ik echt wel lachen x)
    Myn ma natuurlijk vragen waarom :'D

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik trok een wenkbrauw op en plukte wat aan mijn shirt, vaak droeg ik 2 of 3 lagen en dan ook nog wijde kleding. Een gedoe, maar ik moest het er maar voor over heben.
    ''Eerst lijkt het alsof je me wel kunt vermoorden en nu wil je zomaar met me kletsen? Niet bepaald een logische zet hè?'' ik keek weer voor me uit.
    ''Dat terzijde, mijn liefdesleven gaat je niks aan.'' ik streek een lok haar voor mijn ogen weg en hoopte dat hij er verder niet over door zou zeuren. Mijn liefdesleven ging ook werkelijk niemand iets aan, dat ik maagd was was nou niet iets wat ik overal ging rondbazuinen en dergelijke. Ik vroeg me trouwens af of hij een vriendin had, waarschijnlijk niet. Ik vond hem niet echt het type om zich te binden, net zoals de rest van de crew trouwens. Zeker een piraten iets.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Joshephine
    Ik blijf een tijdje in de kamer zitten. Ik durf me echt niet te vertonen in deze kleren. Wat moeten de mensen wel niet van me denken? Ik zucht en pak mijn natte jurk. Ik heb geen keus. Ik steek mijn hoofd om de deur en loop naar buiten.

    Olivier
    Maxime glimlacht en kijkt naar het kopje op mijn bureau. Het lijkt me geen goede zet om haar te vertellen dat die "thee" rum is, dus zeg ik: "Natuurlijk! Ik ben echter door mijn eigen thee voorraad heen, dus ik zal even kijken of er in het ruim nog wat staat." Ik loop snel de kamer uit en het dek op. Omdat Felix net nog het ruim heeft gecheckt loop ik op hem af. "Felix, weet jij of er thee in het ruim staat?" Hij kijkt me vreemd aan, maar ik doe net of ik het niet merk.

    Felix - Piraat

    'Ach, een beginnersfoutje noem ik dat, allemaal vergeven en vergeten' wimpelde ik het argument vergevend weg. Ik besloot het maar rechtuit te vragen. Het bracht me meer op dan dit gedoe, aangezien hij vastbesloten leek te zijn om de lippen stijf op elkaar te houden. 'Als ik zo vrij mag zijn,' vroeg ik daarna snel, voor hij er iets tussen kon wringen. 'Ben je een castraat?' Mijn stem klonk oprecht nieuwsgierig, waardoor ik er niet helemaal bij stilstond dat hij misschien beledigd kon raken door mijn willekeurige gokken. Ach ja. Wat kon zo'n jochie nou doen ? Dan ineens kwam Olivier op me af, met de vraag of ik thee wist zijn. Sinds wanneer dronk hij thee? Ik keek hem een tel lang verbaasd aan. En toen viel mijn nikkel. Die was waarschijnlijk één van die tutten aan het lijmen. 'Ik geloof dat we nog wel een beetje hebben in de voorraadsplaats. Dat moet u aan de kok vragen. Als iemand het weet is hij het,' antwoordde ik met een veelbetekende grijns.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 22:24 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Joshephine
    Ik blijf een tijdje in de kamer zitten. Ik durf me echt niet te vertonen in deze kleren. Wat moeten de mensen wel niet van me denken? Ik zucht en pak mijn natte jurk. Ik heb geen keus. Ik steek mijn hoofd om de deur en loop naar buiten. De trui die ik gekregen heb prikt. Hij ruikt naar zweet, maar stinkt niet. Ik voel me zo raar in deze kleren dat ik niet goed weet wat ik moet doen, dus begin ik de gang in te lopen.

    Olivier
    "Dankje." zeg ik tegen Felix, en ik knik naar Jack. Ik loop naar de kok toe, die bezig is met een vishengel vissen te vangen. Het lukt hem niet echt, wat waarschijnlijk is omdat we op een varende boot zitten. Ik tik hem op zijn schouder en vraag hem naar de thee. Hij begint een heel verhaal over waar de thee precies ligt, en het begint me te irriteren. Na een tijdje knik ik en loop ik weg, zonder nog naar hem te luisteren. Eenmaal in het ruim zoek ik een eeuw naar de thee, en als ik die eindelijk heb gevonden loop ik terug naar Maxime. "Kijk eens aan." zeg ik. Ik loop naar mijn geïmproviseerde openhaard van hout en een aantal stenen, en steek het vuur aan. Ik hang een potje boven het vuur en ga zitten. "De thee is zo klaar."

    Ach wat lief van hem, zoveel moeite voor thee!:3

    Maxime - Dame.

    Pas als de kapitein weg is om thee te halen, durf ik te gaan zitten. Ik wacht rustig en geduldig op hem. 'Piraten, piraten!' roept Torrap en ik kan het niet laten even te lachen. Die papegaai heeft veel te veel verhalen gehoord.
    Uiteindelijk komt de kapitein, ik bedoel Olivier, terug en zet een pot thee op het vuur. 'Ik kan u niet genoeg bedanken,' glimlach ik. 'Als ik u tot last ben kan ik mijn thee ook buiten op drinken, ik kan het begrijpen dat u nog veel werk te doen heeft.' Eigenlijk wil ik helemaal niet weg. Op het dek voel je het schommelen van het schip veel beter en heb ik het idee dat het water op me afkomt. Water, bah.


    everything, in time

    Hij is gewoon heel lief :3
    Nou.. Eigenlijk niet XD

    Joshephine
    Ik loop een tijdje doelloos door het schip rond. Ik zucht. Wat moet ik in hemels naam gaan doen? Ik kan de andere dames gaan zoeken. Ik loop verder. Waar zijn ze toch?

    Olivier
    "Het is al goed hoor. Ik kan ook wel even een pauze gebruiken." Ik pak mijn theekopje met rum en sla het achterover. Als ik haar verbaasde gezicht zie, glimlach ik en lieg ik snel: "De thee was toch al afgekoeld."

    Ace - Piraat.

    Als ik weer op het dek ben trekt de kapitein die met een kop thee rondwandelt de aandacht. Krijg nu wat. Hebben we thee aan boord? Dat heb ik in geen tien jaar meer geproefd. Waarom wist ik daar nooit wat van?
    'Kapitein, kapitein! Zou ik.. heeft u nog een kopje voor mij? Ik heb de afgelopen tien jaar van mijn leven geen thee gehad. Kunt u wat missen, alstublieft?' Begerig kijk ik naar het kopje als hij plaatsneemt in zijn kamer. In plaats van thee beeld ik me in dat het rum is. Ik snuif de geur op en mijn haar komt in de thee terecht. 'Oh eh.. sorry.' En ik haal de lange lokken uit de weg. Dan besef ik dat er daadwerkelijk rum in zit.
    'Kom op, één kopje maar. Eentje. Ik ben braaf geweest, ik heb vandaag geen onzedelijke handelingen verricht. Dat zweer ik op Neptunus. En ik heb de afgelopen paar uur geen slok rum gehad. Kom op, kapitein. Eén kopje maar,' smeek ik. Ik kijk richting de jongedame die tegenover hem zit. De vieze snoepert! Waarom hij wel en ik niet? God, wat een lijf. Als ik gewoon eens eventjes.. Ace! Hondenlul, hou je in!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 22:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Joshephine
    God, wat is dit schip groot. Ik loop al een paar minuten rond, en heb nog steeds niemand gevonden. Maar het kan best zijn dat ik rondjes loop. Ik sla een hoek om en zie een trap die naar beneden gaat. Even twijfel ik. Maar mijn nieuwsgierigheid overwint het, en voorzichtig loop ik de trap af. Als mijn ogen gewend zijn aan het donker zie ik allemaal kratten en tonnen opgestapeld. Dit is dus gewoon het ruim. Ik zucht. En ik dacht nog wel dat ik iets spannends had ontdekt.

    Olivier
    Ineens komt Ace de kamer binnen gestormt, en ik trek een vies gezicht als zijn lange haar in mijn rum terecht komt. "Vooruit dan maar." Ik pak de theepot van het vuur en schenk twee kopjes in. Een geef ik aan Maxime, terwijl ik naar haar glimlach. Een geef ik aan Ace, terwijl ik zeg: "En nu weg." Hij heeft mijn rum verpest met zijn ongewassen haar, en dat heeft mijn humeur wat vermindert.

    Maxime - Dame.

    Plotseling komt er een man binnen gestormd, hij heeft lang bruin haar en kijkt nogal hebberig naar de thee, sterker nog; hij begint erom te smeken. Eigenlijk maakt hij me ergens nogal bang, bovendien stinkt hij enorm. Als ik zie dat zijn haar in thee van Olivier hangt, trek ik een vies gezicht. Dat zou ik nooit opdrinken. Gelukkig biedt Olivier hem een kop thee aan en ik hoop dat hij nu snel weggaat en vooral dat hij zijn geur met zich meeneemt. Nogmaals haal ik mijn neus op, maar glimlach wel als ik eindelijk mijn kop thee aangeboden krijg. 'Bedankt,' fijn, iets om mijn handen aan te warmen.


    everything, in time

    Clarabella - dame

    Terwijl ik op het dek sta kijk ik naar de horizon voor me. Het weer was weer wat opgeknapt en de zon kwam weer langzaam tevoorschijn. Ik zuchtte. Ik miste mijn vader, we waren nu al 2 weken weg en we zouden hier vast en zeker nog een tijd blijven. Bij dat idee kreeg ik het een beetje benauwd. Ik vroeg me af wat de mannen met ons van plan waren. Als die Ace maar bij me uit de buurt bleef, ik vond het maar een irritant, oversekst jochie. Bij Olivier daarin tegen voelde ik me bijzonder op mijn gemak. Hij was beleefd, en zag ons niet als een lustobject maar als werkelijke menselijke wezens. Als ik de smeekbeden van Ace hoor draai ik me om en loop ik de ruimte binnen. Daar zie ik Maxime, Olivier en Ace. 'Maxime, gelukkig ik was jullie al kwijt' zei ik opgelucht. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Olvier, zou hij Maxime aantrekkelijk vinden? aantrekkelijker dan mij? Ik schudde mijn hoofd. Daar moest ik niet aandenken, deze mannen waren immers niets voor ons. Wij waren keurige welopgevoede dames, en hun tja hun waren dat niet.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mag ik de naam Tortuga gebruiken? Zo niet, dan wijzig ik mijn post :]

    Ace - Piraat.

    Ik kan mijn geluk niet op als hij me een kop aan geeft.
    'Dank u kapitein. Oh trouwens, wanneer gaan we naar het beloofde land?' Ik zie hem me wat vragend aankijken. 'Tortuga. Ik heb in geen tijden meer een goeie plunderpartij meegemaakt. Bovendien zeggen ze dat het er stikt van het goud. En zwaarden zo lang als de hemel hoog is. Nou ja.. niet zó lang maar u snapt me wel denk ik. Bovendien heb ik nog een rekening met iemand te vereffenen. Hallo, hoe maakt u het jongedame?' Ik maak een korte buiging. Eigenlijk doet dat nuchter zijn me best goed, maar er is niets meer waar ik nu meer naar verlang dan naar een zalig slokje rum.
    "Piraten, piraten!" schreeuwt de papegaai en ik doe een poging om hem te grijpen, iets wat best lastig is met thee in je handen. Wanneer ik merk dat de kapitein het daar niet mee eens lijkt te zijn hou ik gauw op. Ik neem de vrouw in me op. Jezus wat is ze mooi. Te veel.. vrouwen.. moet.. ademen!
    'Dus, kapitein, wanneer kunnen wij weer eens lol maken?' Dan komt er nog een jongevrouw binnen gelopen en ik moet mijn mond dicht houden om niet te gaan kwijlen. 'He viezerik, afblijven,' grijns ik naar de papegaai.
    "Lekker stukje vlees, lekker stukje vlees!" Ik ben trots op je, denk ik innerlijk. Dat heb ik hem geleerd.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tuurlijk, ik zat ook al aan Tortuga te denken :]

    Joshephine
    Even kijk ik het ruim rond, en dan loop ik weer naar boven. Ik voel me absoluut niet op mijn gemak op dit schip. Ik zucht. Hopelijk komen we snel thuis. Ik heb behoefte aan een warm bad en een zacht bed.

    Olivier
    Ik kijk verrast op als Clara binnenkomt. Het meisje met de blauwe ogen. "Jij ook thee, Clara?" zeg ik met een glimlach. Dan kijk ik even naar Ace, en knik met mijn hoofd in de richting van de deur. Mijn manier om "Get the fuck out" te zeggen. Als Ace doorgaat met zijn vulgaire opmerkingen vertrouwen die vrouwen ons natuurlijk helemaal niet meer.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:06 ]

    Maxime - Dame.

    Ik kan het nu niet laten weer even te lachen om de buiging van de man die voor me staat.
    'Dag meneer, prima, dankuwel. En excuseer me, maar zei u nou net plunderpartij? Wat bedoelt u daar precies mee?' Dat woord bevalt me totaal niet.
    Dan komt Clarabella binnenlopen, ik glimlach. 'Ik zit gewoon hier, die mannenkleren staan je.. mannerig,' ik kan er gewoon geen compliment voor geven, af-schu-we-lijk.


    everything, in time

    Clarabella - dame

    Ik rol met mijn ogen als ik Ace zie staan samen met zijn papegaai. 'Och je papegaaitje is net zo beleeft als jou, hoor ik' zeg ik sarcastisch. Als ik zie dat Olivier Ace wegstuurt haal ik opgelucht adem. Ik mocht die Ace echt niet, ik vond het walgelijk als mannen zo laag over vrouwen dachten. Ik glimlach als Olivier me thee aanbied. 'Ja graag' zeg ik beleeft terwijl ik naast Maxime ga zitten. 'Ik weet het, zie ik er niet sexy uit' zeg ik lachend als Maxime een opmerking over mijn kleding maakt.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille