• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Maxime - Dame.

    Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag en dat vat ik op als een belediging. De mannen zien er allemaal nogal... vies uit. Eéntje loopt er plots weg, iets wat ik nog onbeleefder vind. 'Hallo, kunnen we ook iemand spreken die wél antwoord geeft op onze vraag? Als we jullie niet lastig vallen, natuurlijk,' waarom zijn de andere dames zo stijf? Het lijkt haast wel of ze bang zijn, maar waarvoor dan? In de Engelse steden zijn genoeg vieze mannen. Eigenlijk zijn alleen de mannen uit onze klassen geschikt. Dat zijn zij duidelijk niet. Ik snuif arrogant mijn neus op. Ik heb het gevoel dat ik ons moet verantwoorden, tenslotte ben ik, op Clarabella na, de oudste.
    'O, ja, droge kleren zouden fijn zijn. Zoals ik al zei; als we jullie tenminste niet teveel tot last zijn.'

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 16:47 ]


    everything, in time

    jack had ze wat gevraagd, 1 pagina terug ;'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tada.:Y)


    everything, in time

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik dacht even na, ik was niet van plan mijn kleren uit te lenen. Dat betekende dat ik ze mee moest nemen naar mijn kamer en dan moest rommelen in mijn tas, dat zou kunnen betekenen dat ze achter mijn geheim zouden komen. Dat was een gevaarlijke zet, aangezien ze het eruit zouden kunnen flappen en dan zat ik er mooi mee. Nee, dat risico ging ik niet nemen voor een paar vrouwen die ik niet kende.
    ''Ik weet zeker dat een van hun bereid is wat te geven..'' ik wierp een veelbetekende blik naar Felix die er nog stond, hij moest maar eens zo gul zijn om wat uit te geven. Dan kon hij zich ook eens wat uitsloven. Waar bleef de kapitein trouwens, had hij al die heiza niet gehoord? Ik was namelijk benieuwd wat hij ervan vond. Waarschijnlijk zou hij zich laten leiden door zijn mannelijke hormonen en toestemmen, hem kennende teminste. En als hij wilde dat ze vetrokken kwamen er zeker weten mannen in protest, het moest vast niet makkelijk zijn om kapitein te zijn.. Eerst moest je respect afdwingen en vervolgens een heel zootje ongeregeld in bedwang zien te houden en nog dingen zien te bereiken ook. Heel even keek ik rond, ik had behoorlijk wat respect voor de kapitein, maar vroeg me ook af waarom hij geen betere bemanningsleden had weten te vinden. Er waren er vast zat aan wal.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 16:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clarabella - dame

    Ik duw de man terug wanneer hij me naar zich toe trekt en mijn geur opsnuift. 'Nou jullie weten ook niet wat manieren zijn he' zei ik zacht terwijl ik mijn neus optrok. Ik was niet echt het typische verwende meisje, maar manieren had ik zeker van mijn ouders meegekregen en ik hield me er ook altijd keurig aan. Ik hoorde hoe een vrouw zei dat we kleren van een van de mannen mochten lenen 'Nouja heeft u misschien iets van kledij, dat wij mogen lenen? want we hebben het nogal koud in deze natte kleding' vroeg ik aan Ace.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:11 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead, je loopt achter. :')

    Edit; En ja die koe heet Clarabella.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ souleater

    Ik moet steeds aan die koe uit donald duck denken als ik Clarabella zie staan ;'$

    Whahahah heet die clarabella oke FAAL :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ja iknow xD wat zijn de ladies nu aan het doen dan ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    gewoon even lezen, jack bood soort van kleren aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ souleater
    Jack is een vrouw toch ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik ga wel gewoon verder vanaf het punt dat Clarabelle Ace vraagt om kleding 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik wil dat de kapitein komt (huil)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ace - Piraat.

    Ik kom weer terug op het dek, waar de vrouw die ik net vastgreep me om kleding vraagt. Het merendeel van de crew is nu inmiddels weer aan het werk. Ik heb de grootste moeite om me in te houden en niet te gaan zeggen: 'Tuurlijk liefje, en ik help je ook wel met omkleden.' Ik begin weer weg te zwijmelen bij de gedachte aan haar lichaam. In plaats daarvan zeg ik: 'Natuurlijk. Jullie kunnen je in de ruimte achterin het schip omkleden. Er is daar nog wat schone reservekleding. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat het mannenkledij is, maar wij hadden ook niet gerekend op.. vrouwelijk gezelschap.' Bij Neptunus, wat een lijf! Ik staar zo subtiel mogelijk richting haar boezem.
    'Ik zal wel voorgaan.' Ik loop voor de dames uit richting de achterkant van het schip. 'En als jullie nog wat anders nodig hebben, voel je zo vrij om het te vragen,' voeg ik al glimlachend toe. Niet te geloven hoe overtuigend ik nuchter kan lijken. Het eerste half uur zonder alcohol valt me zwaar, maar als ik straks in een enorm bed lig met één van die vrouwen; zie dan maar eens wie het laatst lacht!


    No growth of the heart is ever a waste

    Maxime - Dame

    Een van de mannen zegt dat er inderdaad kleding beschikbaar is, maar het wel mannenkleding is. Dat maakt ons nu echt niet uit, als we maar uit deze kleffe kleding kunnen. Hij gaat ons voor en we volgen hem allemaal netjes in een rijtje. Het stinkt hier enorm naar alcohol en ik haal wederom mijn neus op. Als de man zegt dat we maar een gil moeten geven als we iets nodig hebben, zuig ik mijn wangen naar binnen en bijt erop. Misschien hebben ze toch wel manieren, verdomme, dan had ik het mis. 'Bedankt,' breng ik zuur uit.


    everything, in time

    Rosalie Noa - Dame

    Net toen ik mijn gesprek met Jack wou vervolgen werd hij door een andere piraat hard gepord. Duidelijk had hij geen aandacht voor me en ik sprintte snel naar de andere dames toe om me daar te verstoppen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 8:29 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor