• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Is deze okay? xD
    Misschien dat ik nog aanpas.

    Pictuuuuure.
    Piraat.
    Naam: Abigail Rosalina Valence.
    Roepnaam; Abby.
    Schuilnaam: Jack Damien Gray.
    Leeftijd: 19.
    Gelsacht”: Vrouw
    Kort uiterlijk Licht getint, zwart haar, bruine ogen.
    Beschreven Uiterlijk: Abigail is licht getint en heeft chocolade bruine ogen. Haar haren zijn zwart en komen tot net over haar schouders. Ze is best klein van stuk en fijn gebouwd, maar uiterlijk kan bedriegen want ze is niet zo onschuldig, lief en braaf als dat ze er soms uitziet. Ook is ze niet bepaald lelijk en daar maakt ze soms maar al te graag gebruik van.
    Karakter: Abigail is een pittige tante die zich niet vaak laat commanderen, alleen op het schip houdt ze zich nu een beetje in, omdat ze niet te veel wilt opvallen. Ze kan soms behoorlijk koppig zijn, iets waar sommige mensen zich aan dood irriteren. Bijvoorbeeld als ze een discussie heeft met iemand en ze weet dat ze er naast zit, dan blijft ze haar eigen standpunt verdedigen. Verder is ze avontuurlijk, een durfal, grootbek als ze boos wordt en een doorzetter, maar ze kan ook vreselijk lief zijn. Ze maakt zich zorgen om mensen om wie ze geeft en zou er alles aan doen om ze te helpen.
    Likes&Dislikes: Ze is dol op avontuur en vind het dan ook spannend dat ze undercover op het schip zit, vooral omdat het nogal nare gevolgen kan hebben als ze erachter komen. Ook is ze dol op dieren, appels en vind ze de zonsondergang én opkomst vreselijk mooi en de nachtlucht ook. Aan regen, insecten, kakkers en mensen die haar rond commanderen. Ookal, zoals ik al zei, houdt ze zich op het schip koest om niet op te vallen. Wat ik nog vergeten was, ze vind het gokken op de boot erg leuk :a (POTC idee) In het begin bakte ze er niks van, maar ze wordt al steeds beter in de spellen.
    De liefde: Ze heeft nog nooit een relatie gehad, dat komt vooral omdat ze niet vaak wegkwam. Ook zouden haar ouders haar op haar 18e uithuwelijken aan een of andere rijke kakker, maar ze is ‘m dus gesmeerd voordat haar dat zou overkomen. Omdat ze nog nooit een relatie heeft gehad wordt ze dus best gauw verlegen als ze iemand leuk vind.
    Verleden: Abigail groeide op in een rijke familie met behoorlijk veel macht. Al van jongs af aan leerde ze alle etiquette en hoe ze zich als een echte dame moest gedragen, ookal was ze pas 7 jaar. Ze kon niet buiten spelen zoals leeftijdsgenootjes, maar moest altijd braaf binnen zitten. Haar ouders waren er ook bijna nooit, in plaats daarvan moest ze het doen met de bediendes. Ze had een, zoals ik al zei, een saai en streng leven. Ze ontwikkelde een afkeer tegen de regels toen ze ouder werd en wilde graag weg, de wijde wereld intrekken. Helaas zat ze opgesloten in haar huis, ze droomde ervan om te varen, de hele wereld over. Op een dag meerden er piraten aan en plunderde de stad, terwijl dat gebeurde zorgde ze voor een make-over bij haarzelf. Ze deed zo’n doek rond haar hoofd en deed daar haar haren onder (plaatje, maar dan haren eronder ;P), zodat het leek alsof ze kort haar had. Ook trok ze wat wijde kleding aan en zocht een paar messen, toen is ze naar buiten gegaan naar ’t schip. Met een schuilnaam kwam ze aan boord en nu vaart ze dus sinds een maandje met ze mee. (Inmiddels zijn ze erachter dat ze vrouw is :Y))
    Extra: Doordat ze nog maar maand meevaart wordt ze gezien als de nieuweling en moet ze dus vaak de rotklusjes opknappen. Ook zit ze met het probleem om haar identiteit verborgen te houden, aangezien ze als ‘man’ op het dek kwam. Doordat ze een smak geld van huis had meegenomen wist ze de kapitein ook om te kopen en mocht ze een eigen kamertje, op die manier is het in ieder geval makkelijker het verborgen te houden. Voor de rest vinden de mannen op het dek haar wel verdacht, maar de meeste denken waarschijnlijk dat ze gewoon erg verwijfd is en op mannen valt, daarom blijven sommige ook uit haar buurt.
    Extra 2: Ze heeft altijd een klein medallion om, verstopt onder haar shirt, het is een erfstuk uit de familie die van generatie naar generatie ging. Ook is het een soort teken van macht en rijkdom, ze draagt het nog altijd bij zich omdat ze altijd gehecht raakt aan spullen en er gauw waarde aan hecht. Daarom vind ze het zonde om het weg te doen en het is een bewijs van wie ze echt is.
    In het kort over haar undercover zijn: Ze is dus undercover, omdat ze wilde ontsnappen aan haar saaie en strenge leventje thuis, ook omdat ze graag de wereld rond wilde. En omdat ze nooit vrouwen aannamen op schepen verkleedde ze zich maar als jongen 8D

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 20:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even een abbo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij is hij zo goed :p
    Hier zijn de mijne:

    Joshephine
    Roepnaam: Josephine (O wee als je haar naam afkort, dan wordt ze boos D8< )
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:Plop
    Karakter: Joshephine is een kakker. En dan ook echt een kakker. Ze is ontzettend verwend, en haat het als mensen niet naar haar luisteren. Natuurlijk heeft ze ook haar goede kanten, maar die gaan verborgen achter een masker van ijdelheid en koelte. (Wauw, wat heb ik dat poëtisch gezegd 8D)
    Likes: Mensen commanderen, verzorgd worden, thee drinken, lezen, wandelen
    Dislikes: Gecommandeerd worden, gebroken nagels, vuiligheid
    Love-life: Joshephine heeft een muur om haar hart heen gebouwd, en het is tot nu toe niemand gelukt die te breken.
    Verleden: Joshephine is altijd verschrikkelijk verwend, en heeft altijd haar zin gekregen. Haar ouders hebben haar echter nooit echte liefde gegeven, en het grootste deel van de tijd was Joshephine in handen van de bediendes.

    Olivier
    Roepnaam: Captain, Hij is kapitein van het schip en wil dus dat hij met respect behandeld wordt. Dus Captain in plaats van Olivier.
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Plop
    Karakter: Olivier is stil, en heeft een soort uitstraling waardoor mensen goed naar hem luisteren. Hij dwingt zonder dat hij het doorheeft al een soort respect af. Hij is een aardige man, maar is hard tegen vijanden en mensen die niet naar hem luisteren.
    Likes: Vrouwen, Sterke Drank (rum 8D), avontuur
    Dislikes: Mensen die niet luisteren, kakkers
    Love-life: Olivier is ooit, in een duister ver verleden verliefd geweest. Maar daar wil hij het absoluut niet over hebben. Verder heeft hij natuurlijk elke keer dat ze aan land gaan wel ergens een meisje, maar dat is geen echte liefde.
    Verleden: Zijn vader was ook al een piraat, en zo is Olivier opgegroeit met het idee dat rijke mensen slecht zijn. Hij praat niet graag over zijn verleden, omdat zijn vader en moeder allebei al overleden zijn. Zijn jeugd was hard, en heeft hem gemaakt tot wie hij nu is.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:48 ]

    hoe oud is die captain? 24 ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, poepje, vergeten er bij te zetten :p
    Maar idd iets van 24/25 :]

    Iedereen joinen! Het wordt vet cool 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Echt wel 8D

    Naam: Rosalie Noa
    Achternaam: Moonlight
    Roepnaam; Roos
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Foto uiterlijk:boem!
    Kort uiterlijk: rood bruinig haar ,Blauwe ogen, Blanke huid.
    Beschreven Uiterlijk: Roos heeft lang rood bruinig haar dat ze vaak los heeft hangen. Ze heeft lichtblauwe ogen en rode lippen. Haar erg blanke huid laat haar haar nog meer opvallen en veel mannen/jongens smelten daarvoor.
    Innerlijk: Roos is soms verlegen en soms heel spontaan, het ligt eraan in wat voor bui ze is. Ze is heel flirterig als ze een leuke man/jongen ziet en gaat daar ook meteen op af. Ze geeft veel om haar vrienden maar laat ze heel soms zakken voor 'belangrijkere zaken'. Ze is niet snel ergens bang voor en verstopt haat bangheid dan meestal door arrogantie.
    De liefde: Roos wordt snel verliefd maar kapt ook weer snel af als ze een andere leuke man/jongen ziet. Ze is nu nog niet verliefd maar dat gaat zeker wel gebeuren..
    Extra: Roos heeft altijd haar armbanden om. Ze zijn van moeder op dochter rondgegaan en zijn van puur goud, veel mensen proberen deze te stelen maar Roos beschermt ze met haar leven.

    hopelijk is deze goed!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 19:45 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Awesome! Die is goed 8D Vluuv, je moet meer prmoten meid :'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil nog wel een vrouw zijn maar ik zit op de iPod en heb zo een feest. Dus wil je een vrouw voor me reserveren? Dan vul ik hem morgen in, ik heb toch vakantie, maar aangezien er was maar 5 vrouwen mogen hehe..(:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 18:51 ]


    everything, in time

    Yay, een joiner 8D
    Njah, ik heb al een paar mensen ge-pbt. Dus hopelijk reageren die dan :']

    @Progeny: Is goed, heb je al wel een idee voor een naam? Dan zet ik die er namelijk vast bij :]

    Wat een flut aantal si 5 btw :'D
    -heeft wat tegenoneven getallen-

    Anyway. We hebben nu nog mannen nodig he? x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, eigenlijk wel X]
    Alleen de captain is een beetje.. Leeg :p
    Maar theBoss wou waarschijnlijk een man :'] (Dacht ik XD)

    ..Maar ik houd juist van oneven getallen 8[
    3&5 zijn bijv. mooier dan 2&4 (A)

    Awesome :x Dan hebben we dus..

    3 kakkers.
    1 undercover piraat.
    1 kapitein.
    1 piraat.

    :x Ik vrees dat we straks te weinig piraten hebben x)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yay, oneven getallen rulen >8D
    (3 kakkers, 3 piraten)

    Anyhow, het komt vast wel goed :p
    We kunnen er ook nog wat piraatjes bij verzinnen die iedereen een beetje bespeelt :']