• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Josephine 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    jos heeft al gereageerd :'D

    Mijn nutteloze reactie staat op vorige pagina, voor dudes die niks te doen hebben, Jack doet momenteel niks :')

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maxime - Dame.

    Ik weiger die mannenkleren aan te doen. Ik zou er, met mijn kleine lengte, alleen maar in verzuipen. Dan maar kou lijden. Aangezien ik nog steeds de kapitein wil spreken, maar geen antwoord krijg, besluit ik zelf te zoeken.
    Na wat rondgelopen te hebben kom ik een deur tegen, luxer dan de andere, dus ga ik er vanuit dat daar de kapitein zit. Ik haal diep adem en probeer hopeloos mijn haar te fatsoeneren. Ik strijk mijn kleffe jurk nat en klop op de deur. 'Is hier iemand? Ik zou graag de kapitein willen spreken, als dat zo uitkomt natuurlijk.'


    everything, in time

    Kenneth.

    Heel even keek hij op zij toen er een of andere piraat iets veder op hem af naar de zee staarde. Zwijgend bekeek hij hem van top tot teen, en herkende hem toen. Het was de vrouwelijke piraatgeval, of wat dan ook wat die andere gasten ook zeiden over hem. Er verliet een zucht zijn lippen en richtte zijn blik weer op het blauw water. Hij kon er maar geen genoeg krijgen van het uitzicht. Ookal was er geen drol te bekennen, misschien was dat juist wel het leuke ervan om op zee te zitten. Zijn mondhoeken krulde iets omhoog, tot een glimlachje.

    Wait, robots kennen die piraten helemaal niet D:
    argh, tijdfaal >< Naja, nevermind dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whahaha, idd. :'D
    En ik had het ook niet eens door :l
    Ik faal nog harder dan jou :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol, je hebt gelijk XD

    Joshephine
    Als ik mezelf gekalmeerd heb pak ik de mannenkleren en trek ze aan. Ze voelen ruw, vergeleken bij de fijne stoffen die ik gewend ben. Ik slik. De kleren stinken en ik voel me zo.. Blergh.

    Olivier
    Ik ben nog geen minuut bezig, of er wordt al weer op mijn deur geklopt. "Ja, binnen?" roep ik, en ik leg de kaarten geïrriteerd weg.

    Felix - Piraat

    'Zo, zo, jij lijkt niet geïnteresseerd in die dames,' Ik leunde nonchalant met mijn rug tegen de reling en keek Jack onderzoekend aan. Wat wist ik eigenlijk over die gast? Hij leek nogal verwijfd, hij had ergens geld opgestockt, hij was op zijn privacy gesteld en hij viel negen op tien niet op meisjes. Om de één of andere reden leek het antwoord voor de hand te liggen, maar ik kwam er niet op. Het was alsof ik met een munt in een donkere kamer zat en ik ze niet kon vinden, hoe hard ik ook keek. 'Hebben we een meisje thuis?' polste ik, er vanuitgaande dat dat ook nog een optie zou kunnen zijn. Sommige mannen zijn achterlijk genoeg om zich ook nog aan zo'n ding te binden voor de rest van hun leven. Dat zou bijlange zo erg niet zijn, als het desbetreffende meisje zo rijk als de zee diep is, maar dat leek me in zijn geval erg onwaarschijnlijk. Om zo'n meid te strikken had je charme nodig en dat had hij niet. Enfin, die indruk had ik toch niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Een stem roept dat ik naar binnen mag en nu pas beginnen de zenuwen te komen. Ik open de deur en sluit hem direct weer achter me. Ik stap op de man achter het bureau af en steek mijn hand uit. 'Maxime Sophia Evans,' stel ik me compleet voor en ik blijf staan, wachtend tot hij mijn hand aanneemt. Zijn er nu werkelijk geen vrouwen op het schip? Ik laat mijn ogen vluchtig langs de kamer glijden, die er niet al te vrolijk uit ziet. Een de hoek van de kamer zit een papagaai. Wat een schatje, denk ik bij mezelf. 'Ik hoop dat ik u niet stoor?'


    everything, in time

    Het is best grappig een kneus te spelen.
    Althans, iemandd ie door iedereen kneuzig gevonden wordt _O_

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Ik werd uit mijn gedachen gehaald door Felix die ineens naast me stond, waar die gozer vandaan kwam wist ik niet.
    'Zo, zo, jij lijkt niet geïnteresseerd in die dames,' zei hij, fijn, kregen we dat gezeur weer. Misschien moest ik eens gewoon rondbazuinen dat ik op mannen viel, was ik van dit gezeik af.
    ''En wat gaat jou dat aan?'' vroeg ik hem, ik vertrouwde die gozer echt niet. Hij was volgens mij het meest pienter van het stelletje ongeregeld hier.
    ''Ik bedoel, waarom zou jij je druk maken om míjn liefdesleven?'' verduidelijkte ik het. Ik dacht juist dat Felix me niet mocht, dus vond ik het nogal verdacht dat hij nu weer bij me kwam staan kletsen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Joshephine
    Als ik mezelf gekalmeerd heb pak ik de mannenkleren en trek ze aan. Ze voelen ruw, vergeleken bij de fijne stoffen die ik gewend ben. Ik slik. De kleren stinken en ik voel me zo.. Blergh.

    Olivier
    Ik kijk even naar het meisje dat binnenkomt. Ik schud haar hand. "Olivier. Nee, u stoort me niet hoor. Wat kan ik voor u betekenen?" Eigenlijk stoort ze me wel, maar dat is natuurlijk niet beleefd om te zeggen. Ik zie haar naar mijn papegaai kijken. "Hij heet Torrap." zeg ik, en ik glimlach.

    Maxime - Dame.

    'Ach, wat een heerlijke naam,' lach ik en ik schraap mijn keel voor ik verder praat. 'De dames en maken ons nogal.. Ongerust, zal ik maar zeggen, vanwege de piratenvlag op dit schip. Ik neem aan dat het een truc is om andere schepen te misleiden? Want er is ons toch beleefd kleding aangeboden. En hoewel ik daar geen gebruik van heb gemaakt, dank ik u toch. Maar dat ter zijde, waar was u van plan heen te varen? Hoewel wij natuurlijk het liefst naar huis zouden gaan, kan ik me voorstellen dat dit onverwachte bezoek uw plannen nogal in de wat gooit,' babbel ik. God, dit is niets voor mij, ik praat nooit zoveel. De uitstraling van de man maakt me zenuwwachtig. Ondanks de zachtaardige toon waarop hij spreekt, heeft hij toch wat hards en strengs over zich heen.



    Lol, het is leuk zo bekakt te praten.xd


    everything, in time

    Felix - Piraat
    'Kalm aan jochie, I'm just making smalltalk here,' grijnsde ik zacht. Het was ongelofelijk amusant om te zien hoe snel hij in de verdediging ging. 'Je weet wel, als ik je nog eens betrapt op wegsneaken, dat ik weet wàt ik exact voor me heb,' mompelde ik suggestief. Ik stapte eigenlijk maar wat ik het donker, probeerde maar wat uit en ik was om eerlijk te zijn niet zeker wat conclusie zou zijn als hij er vreemd op reageerde. Dat er iets niet juist was met die gast, was al een gegeven. Misschien was hij wel een eunuch. Dat zou in ieder geval zijn vreemde stem verklaren. Nu ik er over nadacht, zou dat inderdaad een mogelijke optie kunnen zijn. Misschien was hij inderdaad een eunuch...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Had je door dat de naam van de papegaai "parrot" is, maar dan omgedraaid 8D
    Omg, ik ben zo geniaal.
    En, idd leuk om zo te praten :3

    Joshephine
    Als ik mezelf gekalmeerd heb pak ik de mannenkleren en trek ze aan. Ze voelen ruw, vergeleken bij de fijne stoffen die ik gewend ben. Ik slik. De kleren stinken en ik voel me zo.. Blergh.

    Olivier
    Ik glimlach naar haar. "U hoeft zich geen zorgen te maken. Ik weet niet wanneer wij weer aan land gaan, maar ik zal u zeker op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Heeft u verder nog vragen?" Over de vlag zeg ik verder maar niets. Zo lieg ik niet, maar houd ik haar toch rustig.

    Maxime - Dame.

    Ik luister aandachtig wanneer hij alles verteld. Hij zwijgt over de vlag, maar ik durf er niet opnieuw over te beginnen. Dan vraagt hij of ik nog meer vragen heb. 'Eentje, eigenlijk. En die is ietwat onbeleefd, maar..' zeg ik en ik wijs naar een tafel waar iets staat dat lijkt op thee. 'Zou ik een kopje mogen? Aangezien ik te eigenwijs ben om de schone kleren aan te trekken, heb ik het nu nogal koud,' grinnik ik.


    everything, in time