• "Draagt Harry Potter Always in haar hart"


    Complimentjes
    Tarix
    Lieve Suzanne,
    Ik lees je verhaal over Draco en Sarah nu al vanaf het begin.
    Ik vond dat jij het verdiende om in het zonnetje gezet te worden.
    Je schrijft super goed en ik vind dat je het verhaal later moet uitgeven.
    Als je dit niet wilt dwing ik je wel :Y)
    Ik vind je super lief en hoop dat we elkaar een keer gaan meeten (:
    Xxx Carianne


    EvilDaughter
    Heey, Yaviera!
    Ik wou even zeggen dat je een geweldige schrijfstijl hebt. Ik lees je story "Contritum || Draco Malfoy"
    Ik vind het echt een superleuke story! De hoofdstukken zijn geweldig geschreven en het verhaal is ook heel leuk :)
    Groetjes EvilDaughter


    X_Tina
    Beste Yaviera,
    Je kent me niet maar ik lees je story over Draco Malfoy en ik heb dus ook een berichtje voor jou, want ik vind dat je heel leuk schrijft en je heb echt hele leuke verhalen en je profiel is ook heel mooi! Ik hoop ook dat je nog lang doorgaat met je verhalen, want je schrijft echt heel leuk. En je verdient het echt om een keer in de bloemetjes te worden gezet!!
    Liefs X_tina (flower)


    Sonyara
    Yaviera - Suzanne

    Is een vriendelijk, lief aardig meisje, dat graag voor andere even tijd maakt. Ze is een erg groot fan van paarden en Harry Potter, en als ze de kans krijgt, dan ook niet bij deze dieren is weg te krijgen. Zal ze de boeken niet willen sluiten, en of de films niet willen afzetten. Wanneer ze even tijd heeft vrij gemaakt om even met je te praten, is het ook ronduit reuze gezellig, en hebben weinig woorden, al veel inpakt op een bepaald onderwerp. Je kan goed met haar lachen, maar ook erg goed even haar schouder om alles er tegen aan te gooien. Zoals zo veel personen van ons, is ze opgegroeid met Harry Potter serie, en reeks, en is dus ook een van de apartelingen onder ons, die de trek van Voldermort - de dood doener, iets sneller in de greep heeft. Ze heeft dan ook een verhaal geschreven gehad, inmiddels verdwenen van Q, maar goed, die mij erg aansprak. Wanneer ze aan het schrijven slaat, heeft ze je vaak al bij enkele chapters in de ban, en is het al moeilijker om te stoppen met lezen.

    XxX

    Shirly


    Creatie(s) in de kijker
    Alle Draco Malfoy fans opgelet! Hebben jullie Yaviera's verhaal "Contritum" al gespot?
    "Wanneer Sarah Delaney door niemand minder dan Albus Dumbledore zelf wordt uitgenodigd om naar Hogwarts te gaan, wilt ze maar al te graag. Zeker aangezien ze al bijna haar hele leven in Wool's Orphanage woont. Ze ontmoet veel nieuwe vrienden op Hogwarts. Echter blijken belangrijke zaken niet zo te zijn zoals Sarah verwacht. Al snel vertelt Dumbledore haar, dat ze de dochter is van Lord Voldemort. De taak van Sarah is om dit geheim te houden, maar dat is makkelijker gezegd, dan gedaan. Zeker als je geen geheimen voor je vrienden wilt hebben."


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    16 - 09 - '17

    Aaahw wat leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jaaaa Harry potter! (:


    I wanna be a wizard!

    Een Harry Potter fan! Dat is altijd goed om te zien. Klinkt als een keeper. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Founder schreef:
    Jaaaa Harry potter! (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Telkens als ik "de week van *username*" lees, dan komt er een glimlach op mijn gezicht. Het is zo lief allemaal^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! Maar ik ga nu even een kijkje nemen bij die story :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    JamesPotter schreef:
    Telkens als ik "de week van *username*" lees, dan komt er een glimlach op mijn gezicht. Het is zo lief allemaal^^


    26 - 02 - '16

    Wat leuk (:
    Ik ga even een kijkje bij je story nemen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Heel leuk ^^

    Wat een lieve berichtjes. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind dit zo geweldig initiatief!! Echt super lief dit! Ik kan me helemaal voorstellen dat je week dan niet meer stuk kan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Awh, wat lief allemaal! Dit tovert echt een glimlach op mijn gezicht. Vooral omdat ik me deze periode niet zo lekker voel en nogal gestresst ben, is dit toch wel een oppepper. Bedankt allemaal. (H)


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    Wat zijn het toch weer lieve berichten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury