• ...is mijn beste vriendin jarig. Ik kan het niet maken om niet naar haar toe te gaan vanmiddag, omdat ze ook altijd naar mij toekomt.
    Nu komen er waarschijnlijk ook een paar van haar vriendinnen.(We zitten allebei op een andere school)
    Met een aantal heb ik totaal geen moeite en kan ik gewoon goed opschieten, maar er komt dus één of misschien wel meer die ik echt niet mag. Zij hebben bij ons op de basisschool gezeten en waren ook vriendinnen van mij. Maar ze begonnen te plagen/pesten en me te irriteren. Ik vind ze dus helemaal niet aardig en voel me totaal niet op mijn gemak.
    Ik ben nu al gewoon nerveus voor vanmiddag...


    Wat kan ik doen? Want ik kan het dus eigenlijk niet maken, om toch maar niet te gaan...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Het is toch je beste vriendin? Als ze je beste vriendin is dan moet haar gewoon vertellen wat je dwarszit. En als ze een zo een goede vriendin is dan begrijpt ze je ook. Misschien kunnen jullie het samen op een andere dag vieren? Of kan ze iets verzinnen waardoor je je tóch op je gemak voelt. 8D


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Het is toch je beste vriendin? Als ze je beste vriendin is dan moet haar gewoon vertellen wat je dwarszit. En als ze een zo een goede vriendin is dan begrijpt ze je ook. Misschien kunnen jullie het samen op een andere dag vieren? Of kan ze iets verzinnen waardoor je je tóch op je gemak voelt. 8D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ach negeer die één of twee rotte appels en heb het gewoon naar je zin met de rest die wel aardig is :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ach negeer die één of twee rotte appels en heb het gewoon naar je zin met de rest die wel aardig is :Y).


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Niks om geven (8. Je bent daar voor je vriendin, niet voor hun. :a
    Gefeliciteerd trouwens, met je vriendin!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ga vroeg in de ochtend, zo misloop je ze. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.