• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik liet me omhoog trekken en keek 'm aan. ,,Dat klinkt alsof w samen wonen als ene bejaard stelltje.'' zei ik palgerig en keek 'm aan. [wow, inspiloos xD En ik ga, visite. Doei <3]

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Baaybaay.

    Jamie.

    Zachtjes grinnikte hij en liet een hand van Pixie los. De andere hield hij nog vast en trok haar vrolijk mee. Ondertussen begon hij weer te neurien en keek vrolijk omzich heen.

    Fiekeeeee, waar bent duuuuuu?


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Waarom ben je zo vrolyk/'' vroeg ik, ik keek vanuit mijn ooghoekjes naar 'm terwijl ik meeliep. mijn gedachten gingen naar Darren&Andy, wat zouden ze nu aan 't doen zijn en hoe zou 't met Darren zijn? mm..

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij haalde zijn schouders op. ' Weet ik niet,. ' mompelde hij en keek haar even aan.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Aha.'' ik grinnikte zachtjes en zag ons huis al, ik liep saampjes met Jamie 't paadje op en voelde in min zakken, zoekend naar de sleutel. ,,Geez, 't lijkt wel alsof ik alles vergeet vandaag.'' mompelde ik, boosop mezelf, toen ik merkte dat ik hem niet bij me had.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij zocht in zijn broekzakken maar kon de sleutel ook niet vinden. ' Ik geloof dat we moeten aanbellen.. ' zei hij zachtjes en keek even naar Pixie. Ondertussen voelde hij wat regendruppels in zijn gezicht en keek naar boven.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Wat zijn we weer slim.'' zei ik en belde aan. ,,Hopelijk zijn ze nog wel thuis, anders staan we hier in de regen.'' murmelde ik zachtjes en wachtte ongeduldig.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij klopte aan de deur en keek Pixie aan. ' Dat dit huis niet gewoon 2 deuren heeft. ' mompelde hij.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Aargh, of ze horen ons niet of ze zin er niet. We kunnen altijd nog proberen of er een raam open is?'' stelde ik toen voor terwijl ik merkte dat het harder begon te regenen.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Geirriteerd drukte hij nog een keer op de bel en bonkte tegen het raam. ' Misschien zijn ze druk bezig met elkaar.. ' mompelde hij zachtjes en liep toen achter uit om te kijken of er een raam los stond.

    Darren

    Andy was weer naar de kamer gegaan en reageerde bniet op de bel, dus stond Darren maar met veel pijn en moeite op en liep naar de deur. Hij opende hem en zakte inelkaar tegen de deur..

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,jamie!'' ik zuchtte en wilde 'm net achterna lopen toen de deur open ging, verbaasd keek ik naar Darren. ,
    Abigail ~ CityGirl.
    -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 17:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij keek Pixie aan. "Niks hoor..." zei hij zacht. Hij keek naar Jamie en weer naar Pixie. "Was het gezellig ?" Hij probeerde opgewekt te klinken, maar dat faalde grandioos. Darren greep de deurknop vast en kwam kreunend omhoog.

    Jamie.

    ' Was leuk ^^ ' zei hij vrolijk. ' mOrgen gaan pix en ik naar de dierentuin. ' Hij keek naar Darren. ' En is het niet verstandiger dat jij naar bed gaat? '