• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Dankbaar pakte hij het koele glas aan, glimlachte even. "Hm, ik weet niet... ik hoop dat ik je niet stoor of iets, maar ik hield het thuis echt niet meer uit." Abigail was de enige uit zijn vriendenkring die exact wist wat er was gebeurd.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik ging op het aanrecht zitten en glimlachte vriendelijk. ,,Geeft niks joh.'' zei ik en dronk wat van mijn drinken. ,,We kunnen naar de bios of hier een filmpje kyken, of heb jij nog andere ideeën?'' ik wiebelde met mijn benen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Hier kijken is goedkoper," grijnsde hij. "Heb je verder nog iets te snacken of zal ik even gaan?" Hij verheugde zich op een filmavondje met haar, even nergens aan denken.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Dat is waar.'' zei ik grinnieknd. ,,Ik heb vast nog wel wat te snacken.'' ik zette mijn glas neer en sprong van 't aanrecht, ik trok de 'snach&snoep' la open. ,,Aanschouw.'' ik keke naar de chips, popcorn, koekjes en chocola dat erin lag. ,,Kies maar uit.'' ik glimlachte, aan wat te snackne had ik nooit te kort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Jezus, daar kan ik nog wat van leren." mompelde hij. Hij trok een grote zak chips en een wat kleinere zak popcorn uit de lade, duwde hem weer dicht. "Hier komen we vast wel even mee door. Wat wil je kijken? Horror?" In zijn ogen verscheen een plagende blik.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke hem aan. ,,Zolang het geen saw is vind ik het best.'' ik liep met hem naa de woonkamer en deed een kast open. ,,Aawrh.. Ik heb Silent Hill, Mirrors, The Grudge.. Iets anders?'' ik keke naar Alex.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Je durft geen SAW te kijken maar wel The Grudge?" lachte hij. Hij pikte de film eruit en grijnsde. "Ik kijk er naar uit je te zien griezelen," plaagde hij.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    (pakt ie nou de grudge? xD)
    ,,Saw is ranzig.'' mompelde ik tegen hem en stond op. ,,En je gaat me niet zien griezelen.'' ik prikte in zijn buik. ,,Dus jammer voor je.'' zei ik palgerig en grijnste tegne hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jha xD

    Alexandro.
    Hij trok een zielig pruillipje. "Saw is niet ranzig... als ik gemeen was, zou ik hem opzetten, maar ik ben lief dus ik doe het niet." Hij grijnsde even en liep met de film naar de televisie. Het huis was hem al zo bekend geworden, hij kon het met zijn ogen dicht nog lopen.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Zooo, wat een ego.'' plaagde ik hem en ging op de bank zitten. ,,maar je bent inderdaad wel lief ^^'' ik trok mijn voeten op de bank en keek naar Alex. Ik vond het gezellig dat ie er was, nu was ik teminste niet zo alleen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Het is toch zo?" grinnikte hij. Zodra de film er in zat deed hij de gordijnen dicht en floot naar Button. Opgevoed als hij was stapte hij uit zijn schoenen en zette die tegen de muur. "Kom, schuif eens op." Hij duwde haar zachtjes iets aan de kant en ging achter haar liggen.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Mackenzie ( im sorry ik was dit topic ein bischen vergessen)

    Terwijl al mijn vrienden uit waren zat ik thuis alleen voor de tv. Lekker was dat. Misschien was er bij Abigail wel wat leuks te doen. Ik pakte mijn mobiel en toetste haar nummer in. * hih ik ga jullie romantische horror night verpesten :P)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek naar Button die aangesneld kwam en voor de TV ging liggen, hi keek altijd mee, waarom wist ik niet. Opeens duwde Alex me wat opzij en ik keek naa r'm. ,,Wat ben jy nou weer van plan?'' vroeg i lachend maar 't werd al duidelyk toen ie ging liggen. Ik concentreerde me weer op het scherm en zette de film aan 8D Opeens ging myn mobiel en zette ik de film weer stop. ,,Mm, w8 even.'' zei ik en nam op. ,,Hi ^^''



    haha xD mean :'D haha, nee hoor ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 20:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie
    Shit haar mobiel stond uit. Wacht, ik wist nog wel waar ze woonde en zo ver van hier was het nou ook niet. Ik trok mijn mantel aan en stapte naar buiten. Het sneeuwde, wat ik altijd zo'n prachtig gezicht vond. Ik stapte op mijn scooter en reed door de barre kou opzoek naar Abigail's huis.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 20:06 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    * o wacht je hebt al opgenomen hahah :)Oke doe maar effe alsof je niet hebt opgenomen, het is leuker als ik spontaan bij je op de stoep sta dan kun je me moeilijk afwijzen hahaha*


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille