• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.

    Hij trok de deur van het huisje wat hij nog altijd met zijn moeder deelde dicht. Rillend liep hij in zijn dunne jasje naar het huis van Abigail.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik trapte myn schoenen uit. ,,Ga jy maar Jeem,hy ligt liever met jou.'' mompelde ik zachtjes, ik liep langs ze hene de woonkamer in. Was ik jaleors? Misschien, niet op het feit dat hun het waren maar ik voelde me gewoon zo alleen. ookal had ik het toenstraks leuk met Jamie, het eenzame gevoel bleef op de een of andere manier.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik zat thuis op de bank met Ribbon op myn schoot naar de TV te kyken, Ribbon lag rustig te pitten en ik aaide 'm. Ik verveelde me een beetje maar was te lui om de deur uit te gaan ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    Nadat Darren duidelijk had gemaakt dat hij geen hulp van hem nodig had was Andy nogal chagrijnig naar de woonkamer vertrokken. Hij kroop in het hoekje van de bank en haalde een schriftje en een pen tevoorschijn, hij begon van zich af te schrijven. Niet veel later stonden 2 pagina's al helemaal vol.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Alexandro.
    Nog even aarzelde hij, maar toen drukte hij toch maar op het kleine doosje dat de bel voor moest stellen. Hij trommelde met zijn vingers op zijn benen om warm te blijven.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Toen ik de woonkamer inliep zag ik Andy zitten pennen en zo te zien had hij al heel wat geschreven. ,,Wat schrijf je?'' vroeg ik, mijn gevoelens evne negerend. Ik moest sterk zijn en me niet aanstellen, right? Ik had het altijd al zo gedaan, dus waarom zou het me nu niet lukken?

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik hoorde de bel gaan en Button ook, hij sprong van em schoto en renden blaffend naar de bel. Ik schoot in de lach en volgde 'm. ,,Rustig aan ukkie.'' ik duwde Button een beetje opzij en opende de deur. ,,Alex!'' zei ik vrolijk toen ik hem zag staan. ,,Wat kom je doen/''

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 18:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy jaloers
    Pixie jaloers
    ;D
    Oehhhhhhhhhh ;D

    Darren
    Hij viel neer op zijn & pixie's bed en schopte zijn schoenen uit en deed zijn shirt ook uit.

    Andy
    "Niets." mompelde hij terwijl hij meteen zijn schrift dicht sloeg. Hij keek op naar haar. "Is er iets?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Alexandro.
    "Hey, Abi... kan ik binnenkomen? Ik verveel me echt dood thuis." Wat ongemakkelijk schoof hij met de punten van zijn schoenen over de grond.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek 'm aan, neits zag er niet uit als vol geschreven pagina's maar ik hield wijselijk mijn mond dicht, vervolgens schudde ik mijn hoofd toen hij vroeg of er wat was. ,,Nee.'' loog ik. ,,Hoezo?'' ik ging op de bank zitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Sure.'' zie ik en stapte opzij, ik zag hoe Button vrolijk tegen hem opsprong toen hij binnenkwam. ,,Button, rustig aan joh. Geez, dat beest wordt met de dag drukker.'' zei ik tegen Alex en sloot de deur.


    ETEN xD (Visite is net pas weg ;l)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Kan ik me voorstellen met zo'n bazin," plaagde hij. Hij hurkte bij het beestje neer en liet hem aan zijn hand likken.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek 'm aan, neits zag er niet uit als vol geschreven pagina's maar ik hield wijselijk mijn mond dicht, vervolgens schudde ik mijn hoofd toen hij vroeg of er wat was. ,,Nee.'' loog ik. ,,Hoezo?'' ik ging op de bank zitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hé!'' zei ik nep beledigd. ,,Hij wordt anders behoorlijk verwend. Misschien té.'' ik grijnste schefjes. ,,Wil je wat drinken?'' vroeg ik aan 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Je ziet er niet bepaald blij uit.." Hij hield zijn hoofd schuin.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hé!'' zei ik nep beledigd. ,,Hij wordt anders behoorlijk verwend. Misschien té.'' ik grijnste schefjes. ,,Wil je wat drinken?'' vroeg ik aan 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Hoe komt het toch?" grinnikte hij. Op haar vraag knikte hij kort. "Doe maar iets, maakt niet uit wat." Hij liet het jasje van zijn armen glijden.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik liep naar de keuken en merkte dat Button em volgde. ,,Verveeld Alex je nu al?'' zei i plagerig. Ik pakte 2 glazen en deed er sinas in, ik gaf een glas aan Alex. ,,Alsje.'' zei ik. ,,Trouwens, wat wil je hier doen? Of wil je dadelijk nog ergens heen?'' vroeg ik aan 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.