• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik zuchtte zachtjes. ,,Pijnig jezelf niet zo.'' mompelde ik en keek 'm aan. ,,Wat heb je gedaan?'' vroeg ik, waarom had ie in godsnaam zoveel pijn? en waar? Ik keek Jamie evne aan en keek toen weer naar Darren.

    Abigail ~ CityGirl.
    -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dees gaat met die banaan ^^

    Ik ga namelijk naar de film.

    New Kids TURBO =D

    Darren
    "Ik heb niks.. Ik ben alleen niet zo lekker" Het werd weer wazig en hij viel weer tegen de vlakte. "Auwts" jammerde hij..

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik stapte naar ibnnen en toen Jamie ook binnen was sloot ik de deur, ik deed myn cappuchon af en stak mijn hand uit naar Darren. ,,kom op, je kan beter naar bed gaan.'' zei ik zachtjes.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren
    "Weet ik, Pix. Maar ik haat alleen zijn.."zei hij verlegen.

    -

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 17:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Dan komen we bij je liggen x'D ' zei hij grinnikend en keek naar Pixie.


    Sorry, ben er nog xD

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik kon 't evne niet hebben dat hij zo deed, ik was altijd al alleen geweest en keek iemand naar mij om? niet echt. ik zuchtte zachtjes en hield daarom wijselijk mijn mond dicht.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Wil je dat doen ?" Hij werd wat rood en keek Jamie aan.

    Jamie.

    Heel even bekeek hij Pixie en beet op zijn lip. Daarna keek hij naar Darren en haalde zijn schouders op. ' Uhu. ' mompelde hij en glimlachde scheefjes. ' Maar ik blijf totdat je slaapt want ik wil nog even onderzoeken of er hier een dierentuin is.. Zodat ik met Pix morgen naar de dierentuin kan gaan. '

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 18:05 ]

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik trapte myn schoenen uit. ,,Ga jy maar Jeem,hy ligt liever met jou.'' mompelde ik zachtjes, ik liep langs ze hene de woonkamer in. Was ik jaleors? Misschien, niet op het feit dat hun het waren maar ik voelde me gewoon zo alleen. ookal had ik het toenstraks leuk met Jamie, het eenzame gevoel bleef op de een of andere manier.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Site voor characters komt nog!


    Op het eerste gezicht zou je niet zeggen dat deze jongen een Spaanse is. Zijn inmiddels overleden vader kwam oorspronkelijk uit Spanje. Alexandro, liever gewoon Alex genoemd, was nog geen zeven jaar toen zij vluchtten. Veel te kiezen had hij dan ook niet. Negen jaar later, wanneer hij vijftien was, kreeg hij brieven te lezen die zijn vader destijds had gekregen, maar waarbij hij al een klap tegen zijn arm kreeg als hij er maar één vinger naar uit stak. Nog geen paar weken nadat Alexandro dertien was geworden, stierf zijn vader namelijk. Door deze brieven hoopte hij meer duidelijkheid te krijgen rond de dood van zijn redelijk geliefde vader. Zijn moeder was sindsdien een wrak, keek nog amper naar hem om. Waar hij eerst haar lievelingetje was geweest, was hij nu een last.
    Alex zat erg met de dood van zijn vader, voornamelijk omdat hij niet wist waarom, wat zijn vader hem had laten verdwijnen. De brieven hebben hem geshockt, en hoe. De zeventienjarige jongen is niet in een depressie beland, maar sindsdien juist erg vrolijk geworden. Met zijn gestuiter en hypere gedoe hoopt hij zijn verdriet sneller te kunnen vergeten. Hij is geen type dat zich dagenlang opsluit in zijn kamer, alhoewel hij dat wel een tijdje heeft gedaan, om alles op een rijtje te kunnen zetten.
    Alexandro heeft weinig geluk in de liefde, al lopen er genoeg meisjes achter hem aan. Hij hoeft ze niet. De mooiboy valt negen van de tien keer op jongens en zou zichzelf homo kunnen noemen, als hij niet twee jaar geleden nog een vriendinnetje had gehad. Voorlopig houdt hij het op biseksueel.
    Alexandro betekent ook wel 'beschermer van de mensheid', iets waar hij dan ook aan probeert te werken.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Leuk gastje ^^

    Ahw, arme Pix.

    Darren
    Hij keek Jamie aan en liep wankel naar de trap. Hij begon aan een voor hem op dit moment amper mogelijke klim..

    Jamie.

    Langzaam liep hij Darren achterna, ondertussen knabbelde hij op de binnenkant van zijn wang. Hij maakte zich lichtelijk zorgen om Pixie, want echt blij keek ze niet toen Darren niet alleen wou liggen. Eenmaal boven liep hij naar slaapkamer van Darriey.