• Hee

    Ik wil graag een nieuw verhaal beginnen, maar weet eigenlijk geen leuk idee voor een cover. Wie zou er voor mij een cover willen maken?

    Ik zou in mijn verhaal zetten dat jij de cover hebt gemaakt, kee?

    hier zijn de linken van de plaatjes: klik

    klik

    klik

    klik

    klik

    klik

    het zijn wel beetje veel plaatjes I know.

    maar wat betreft het uiteidenlijke plaatje, je mag het helemaal maken zoals jij het mooi vind, ik wil alleen één ding heel graag. Dat je de plaatjes een beetje doorzichtig maakt zeg maar en dan op elkaar laat overvloeien zoals de plaatjes van de story The clock is ticking girl, tick tack van Personality klik zoiets bedoel ik. Als plaatjes het niet 'doen' of als het niet lukt, moet je het maar even zeggen.


    -PureNature


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    is dit wat?

    x


    happy girls are the prettiest girls

    Ik ga voor je proberen of het mooi word. ik weet het niet dood e hoeveelheid aan plaatjes en het verschil in grote.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik heb het geprobeert alleen door dat het zo veel plaatjes zijn word het niet mooi en heel onduidelijk, sommige plaatjes zie je er niet meer door


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Je hebt wel heel veel plaatjes , en een aantal er van passen gewoon niet bij elkaar O.o maar ik wil wel een poging wagen. denk ik .
    miss word een enkel plaatje dan niet gebruikt is dat heel erg ?


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Ik heb wat geprobeerd , maar nog geen titel er op natuurlijk want die heb je niet verteld xD of .. nou wat je er op hebt willen staan gewoon.
    hier is de link http://i56.tinypic.com/okq2wk.jpg

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 20:15 ]


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    w0nderfull schreef:
    Ik heb wat geprobeerd , maar nog geen titel er op natuurlijk want die heb je niet verteld xD


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Hu wat mijn berichtjes gaan helemaal fout :o
    SHips!

    Ik bedoel dit ishem eigenlijk
    http://oi51.tinypic.com/xqmc8g.jpg
    Misschien is hij aan de onderkant wat rommelig maar ik wist niet watik met het hartje moest.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)