• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Even keek hij naar Pixie, er verscheen een grijns op zijn gezicht toen ze bloosde. ' Aah, mijn Alien bloosd ^^ ' zei hij vrolijk en nam een hap van zijn spaghetti.

    Darren

    Hij zat wat voor zich uit te staren en sprong opeens op om naar de wc te rennen. Hij viel op zijn knieen en gaf over. En nog eens en nog eens. Hij hield zn haar wat naar achter en liet zich tegen de muur zakken.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Ik ben geen alien.'' sprak ik 'm tegen en zuchtte, ineens sprong Darren op en rende weg. Ik knipperde verbaasd met mijn ogen. Wat was dat? I keek vragend naar de rest.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Verbaasd knipperde hij met zijn oogjes en keek Pixie aan. Daarna keek hij naar Andy en toen naar de deur. ' Zal ik anders? ' zei hij, met de bedoeling om achter Darren aan te gaan en te kijken wat er was gebeurt. Langzaam schoof hij zijn stoel achteruit, stond op en liep naar de hal. Daar hoorde hij iemand kolkhalzen en werdt overladen door een misselijk gevoel. ' Oef. ' murmelde hij zachtjes en liep voorzichtig naar de wc. ' Dar?? ' vroeg hij voorzichtig en deed de deur van de wc op een kiertje open.

    Darren

    Hij duwde met zijn voet de deur helemaal open. "Jeem" zei hij zacht voor hij weer boven de pleepot hing te braken. "gadver" jammerde hij. Hij begon zacht te snikken en zakte weer tegen de muur.

    Andy
    Hij beet op zijn lip, eigenlijk had hij Darren achterna willen gaan, maar Jamie was hem voor. Hij was meteen zijn eetlust kwijt en schoof zijn bord weg.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie

    Zijn gehele gezicht was wit en staarde naar Darren. De vieze geur van Kots bleef rond hem heen hangen en zijn maag begon te borrelen. ' Waar heb je last van? ' piepte hij en keek hem aan. Snel kneep hij zijn neus maar dicht anders ging hij ook nog over zijn nek. Hij kon haast overal tegen verschillende geuren, maar de geur van kots vies zuur spul,. Daar zat je bij hem aan het verkeerde adres.

    Darren

    "J-je kutn beter terug gaan. Voor je ook over je nek gaat" zei hij zacht. Hij stond trillerig op en spoelde de wc door.
    Hij veegde zijn mond af en liep wankel naar het keukentje om wat water te drinken en die vieze smaak kwijt te raken.

    Jamie.

    Langzaam liep hij weer terug, rustig ging hij zitten en hing nu in de spaghetti geur. Wat hem waarschijnlijk nog misselijker maakte dan hij al was. Eerst rook het super, maar naar die kotsgeur rook het niet zo smakelijk meer. ' Ik geloof dat ik even moet gaan liggen. ' murmelde hij zachtjes.

    Darren
    "Sorry Jeem" zei hij schuldig. Hij spoelde zijn mond en rende weer snel terug naar de wc om weer een lading te lozen.

    LILS! =D

    Ik wil je feliciteren met je STERR!! ^-^


    Jamie.

    ' Hmz. ' mompelde hij alleen maar en stond langzaam weer op. Weer hoorde hij de kolkhals geluiden en slikte. ' Bah. ' murmelde hij en hoorde zijn maag borrelen.

    Oeh, awesome, ik heb een ster? ._.

    Andy
    Hij zuchtte zachtjes en zwaaide met zijn benen, zich afvragend wat er met Darren was.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Mjah x'D een Roooooode ^^

    Dude, k hb dr 2, waar staan die voor xd :$ ?

    Darren
    Hij bleef huilend in de plee zitten. Hij voelde zich zwaar ellendig.

    BYE

    Moet je erop klikkeeeeen ^^

    Andy
    Hij stond op, keek even naar Pixie, en wandelde toen de eetkamer uit. "Darren?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3