• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Komt voor elkaar ^^ ' zei hij vrolijk en pakte wat borden. Blijig huppelde hij naar de tafel en begon hem te dekken. ' Moet er eerst een kleedje onder of is het zo goed? ' vroeg hij en keek even naar Pixie.

    Darren

    Hij drukte een kus op Andy's wang. Ookal had hij de jongen vaak genoeg gezoend. Hij wilde dat niet doen nadat hij net met Jamie zoende en omdat Jamie&pixie erbij warenn

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik haalde myn schouders op. ,,Doe maar zoals je wilt hoor.'' ik concentreerde me weer op 't kookspul en haalde de pannen van ;t vuur 8D Ik liet het water uit de pan met spaghetti lopen en zette 't daarna neer. Ik liep naar Darren&Andy. ,,He Romeo en Doornroosje(of was er ene andere prinsessprookejs ding die sliep en wakker gekust moest worden ofzo? xD). 't Eten is klaar (:''

    Abigail ~ CityGirl.
    -

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 21:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij legde bij elke bord nog wat bestek neer. Toen hij klaar was ging hij alvast zitten en keek een beetje voorzich uit. Ondertussen dacht hij na over van alles en nog wat.

    Andy
    Hij giechelde blij en sprong op "Foooood! Wat eten weeee, Pixelina? ^^"

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 21:16 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Spaghetti a la Pix.'' ik grijnste en liep terug naar de keuken. ,,Zelf opscheppen, ik weet namelyk niet hoeveel jullie willen ^^'' zei k vrolykjes, ik schepte vaak veels te veel op dus daar waagde ik me niet meer aan xd

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij schepte een klein beetje van de spaghetti op en keek er naar. Hij pakte met zijn vork 1 sliertje stopte het in zijn mond en slurpte hem zo op.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik duwde met myn vinger zachtjes tegen Jamie's hoofd. ,,Let op je manieren he.'' plaagde ik hem, ik schepte zelf ook op en plofte neer op stoel.Hongerrrr. Dat was te horen ook, mijn maag rommelde flink.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Scheel keek hij naar de vinger van Pixie en keek haar naar na aan. ' Zo hoor je toch spaghetti te eten? ' zei hij verontwaardigd. ' Of moet ik nog netter gaan slurpen? '

    Andy
    Hij trok Darren blij mee naar de keuken en plofte neer. Hij schepte een normale hoeveelheid op, als hij later meer wilde pakte hij meer, al kwam dat bij hem niet veel voor. "Ruikt goed Pixel." Hij glimlachte naar d'r en nam een hap.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    Hij plofte neer en zuchtte diep. "Guys, ik heb geen honger, Sorry Pix"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Dankje Andy ^^'' ik nam een hap, mwah, het kwam in de buurt van hoe het smaakte als mijn moeder het vroeger had gemaakt. Toen ik het doorgeslikt had keek ik naar Darren. ,,Geeft niks joh.'' ik keek 'm aan, zeker geen honger door zijn verliefdheid. ,,Althans.. Als jy morgen kookt.'' ik grijnste vrolyk naar 'm.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Maar het is heel lekker! ' zei hij en keek Darren aan. ' Hemels zelfs ^^ ' Hij zette zijn vrok in zijn kleine mini spaghetti bergje en draaide de vrok in het rond, rond, rond, rond, rond. Zijn ogen volgde de vrok en grijnsde vrolijk. ¬¬'' Toen er te veel spaghetti aan de vork zat haalde hij de vork uit de gedraaide spaghetti en begon weer opnieuw.

    Darrenn

    "is goed, Ik kook morgen. Naja, dat wordt dus pizza bestellen" Hij kookte eigelijk heel graag maar van de bandleden wist alleen Pixie dat. En hij had geen zin om iedere avond te gaan koken voor hen. Hij was gewoon lui;D

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,jeem, dat valt wel mee.'' mompelde ik met lichte blos. ,,Ik heb 't gewoon gedaan zoals myn moeder altijd deed;'' ik keek naar Darren die zei dat ie pizza ging bestellen. ,,Luiwammes.'' plaagde ik 'm.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.