• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    All right. Maar kga zo wel xD

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik krege geen antwoord en hing op. ,,Vreemd.'' mompelde ik en stopte mijn mobiel weg. ,,naja, nevermind (:'' ik zette de film aan en trok de zak chips open, ik pakte wat chippies en hield Alex toen de zak voor ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Ah, dankje." Hij pakte wat chips die hij in zijn mond stopte. ^^ [wat anders.] Zou hij? Hij hoopte dat ze hem niet weg zou slaan. Hij ging iets verliggen en legde zijn arm om haar middel. Hij genoot ervan wanneer iemand hem knuffelde, of alleen al dicht tegen hem aan stond, zat of lag. Hij legde zijn kin tegen haar hoofd en zweeg.

    Ik ga ook zo.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 20:12 ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik beet op mijn onderlip en keek weg. ,,Iedereen heeft wel eens een dip.'' was mijn excuus, ookal kwam het niet erg overtuigend over. Hmm, ik moest echt gaan oefenen met dat liegen en smoesjes bedenken. Vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Andy om zijn reactie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik kwam net ene beetje in de film toen ik ineens een arm rond mijn middel voelde, vanuit mijn ooghoeken gluurde ik naar Alex. Er verscheen een klein glimlachje op mijn gezicht en ik liet het maar zo.

    Je schrijft langer dan ik, nooooez xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is goed ik zie wel wanneer jullie er weer zijn !
    Mackenzie
    Het was glad op de weg, en het was moeilijk om recht te rijden maar na een tijdje zoeken vond ik het huis van Abigail. Ik belde aan. Ik hoopte dat ze thuis was.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dat was ook maar toevallig xD
    Maar ik ga, bye <3
    Tien voor 3 uit morgen maar ik weet niet hoe laat ik er ben.

    Alexandro.
    "Mag ik...?" vroeg hij ietwat verlegen. Hij crushte verder niet echt op haar, ze was een goede vriendin voor hem geworden. Hij kriebelde zachtjes over haar buik, liet toen zijn hand rusten. Hij hield zich in een kusje in haar nek te drukken en keek verder naar de film.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Zwijgend keek hij naar Darren, ook hij schopte zijn schoenen uit en ging op de dekens liggen. Ondertussen speelde hij een beetje met zijn polsbandje en staarde naar het plafon. ' Gaat het alweer een beetje? ' vroeg hij en keek via zijn ooghoeken naar Darren.


    Duwde, die film is echt verekte kut x'D

    Andy
    "Als jij vertelt wat er is, laat ik je het schriftje zien." mompelde hij als een klein kind.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "Ik voel me zo brak opeens, Jeem. Ik heb echt totaal geen idee waar het vandaan komt.." Hij keek Jamie aan en ging met zijn hand door Jeem's haar.
    "je bent echt lieff"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Nee want het is stom en je gaat me uitlachen.'' zei ik koppig, ookal was ik nog zo nieuwsgierig naar wat hij ogpeschreven had.. Maar misschien was het niks boeiends en dan zette ik mezelf voor schut voor niks, ik zuchtte zachtjes en sleog mijn armen om mijn opgetorkken knieën heen. Ik sloot mijn ogen end acht na, ik merkte dat ik het alleen maar erger maakte en opende mijn ogen en keek voor me uit.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen hij over mijnn buik kriebelde lachte ik zachtjes. ,,Gke, dat kriebelt.'' zei ik en keek 'm aan, ik legde mijn hand opd ie van hem en hoorde ineens de bel. Ik keek verbaasd op, wie kon at nou weer zijn zo laat? Ik zette de film stop en keek Alex vragend aan. ,,Zal ik open doen? n_n'' vroeg ik, bang dta er dadelijk een of andere creep stond die het huis binnen zou vallen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Pix..." Hij zuchtte, schudde zijn hoofd en stond op. "Fijn. Ik ga al. Ben toch bij niemand gewild." Hij draaide zich om en liep naar boven, naar zijn kamer.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek naar buiten en zga dat het nog steeds regen, opeens keek ik naar Andy die opstond en weg wilde lopen. ,,Andy!'' ik stond op en greep zijn pols, maar ik hoorde net een harde bliksemslag waar ik van schrok waardoor ik iets te ver stapte en tegne 'm aanknalde xD Ik maakte er gebruik van en sleog mijn armen rond zijn middel, ik drukte mijng ezicht tegne zijn rug. ,,Laat me nou niet alleen.'' zei ik zachtjes en deed een poging om de tranen uit mijn goen weg te knipperen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen hij over mijnn buik kriebelde lachte ik zachtjes. ,,Gke, dat kriebelt.'' zei ik en keek 'm aan, ik legde mijn hand opd ie van hem en hoorde ineens de bel. Ik keek verbaasd op, wie kon at nou weer zijn zo laat? Ik zette de film stop en keek Alex vragend aan. ,,Zal ik open doen? n_n'' vroeg ik, bang dta er dadelijk een of andere creep stond die het huis binnen zou vallen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Flauwtjes glimlachde hij en keek naar Darren. ' Ga je nu slapen? ' mompelde hij zachtjes. Toen hij een harde knal hoorde, schrok hij en viel bijna uit bed. ' Jees. ' murmelde hij en stond op. Snel deed hij het raam dicht en de gordijnen. Daarna ging hij weer bij Darren liggen.

    Andyyyy
    "P-pix... Pixie, laat me los." mompelde hij moeilijk. "Ik wil slapen.. Of zoiets.. Kom, laat me los joh." Hij probeerde haar vingers los te wurmen xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Hahha xD *Poked Andy* Gemenerd xD Ikwil slapen xD Tssk :']

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik hoorde nog meer onweer en grepe zijn shirt vast dat ik tussen mijn ahdnen klemden. Inmiddels voelde ik tranen over mijn wangen rollen, toen hij zei dat ik los moest laten liet ik voorzichtig los en zette een stpate achteruit. Ik beet hard op mijn onderlip en veegde ruw mijn tranen weg, vrij nutteloos want al gauw voelde ik ze weer over mijn wangen lopen. Waarom stopte het nou niet?

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen hij over mijnn buik kriebelde lachte ik zachtjes. ,,Gke, dat kriebelt.'' zei ik en keek 'm aan, ik legde mijn hand opd ie van hem en hoorde ineens de bel. Ik keek verbaasd op, wie kon at nou weer zijn zo laat? Ik zette de film stop en keek Alex vragend aan. ,,Zal ik open doen? n_n'' vroeg ik, bang dta er dadelijk een of andere creep stond die het huis binnen zou vallen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darrne
    HIj kroop geschrokken tegen Jamie aan. "Ikhaatonweer" zei hij zacht.