• Vorige topic

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik heb nog lekker Niixx ^^

Jamie.

Sloom trok hij zijn trui over zijn hoofd heen, gooide hem op het andere bed die nog van niemand was. Vervolgens gooide hij zijn shirt op het bed, schopte zijn Etnies uit en trappelde zijn broek uit. Daarna kroop hij onder de koele lakens en maakte zich klein. Zachtjes neuriede hij een liedje totdat zijn ogen slaperig dicht vielen.

Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    En ja hoor, weer bleef ik alleen achter. Ik stond op en zuchtte zachtjes, de spaghetti zou nieamnd emer lusten, dus ik mikte 't maar in de prullenbak. Ik baalde, ik had er mijn best opgedaan, ik beet op mijn onderlip en drotpe de vuile vaat maar op 't anrecht. Afwassen gingen ik dus echt niet doen en er was geenv aatwasser waar ik het in kon stoppen. Ik liep de trap op, ik wilde even alleen zijn maar waar kon ik dat? Toen liep ik de badkamer in, de enige plek waar ik niet gestorod zou worden. Beneden was er ook een WC, dus dat was geen probleem. Ik draaide de deur op slot en keke naar de douche, toen viel mijn blik op het bad. Hoopvol draaide ik aan het kraantje waar nog water uit kwam ook. Halleluja, het probleem lag dus bij de douche, ik liet het bad vollopen en trok myn kleren uit waarna ik in eht bad stapte. Ik liet er badschuim inlopen, meer dan nodig was, totdat er een grote berg schuim was :'D

Abigail ~ CityGirl.
    -

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Sielige Pix :[

Darren

Hij hoorde Andy roepen , maar had geen zin om terug te gaan roepen dus stampte hij gewoon een keer flink tegen de deur. "Hierr" gilde hij toch maar.

Ik keek naar de hoop schuim en liet me onder water zakken, ik bleef lang onder water totdat ik echt naar zuurstof snakte. ik kwam boven water en hijgde lichtjes, ik bleis wat schuim weg en zag dat het bleef plakken aan demuur :'D Ik voelde me raar, verward en leeg ofzo. Ik snapte mezelf niet helemaal, ik keek naar mijn ketting die ik af had gedaan en pakte het op. Voorzichtig opende ik het hangertje en kee naar de fotootjes van mijn oduers. Ik legde mijn ketting weer weg en ging beetje verliggen in 't bad. Ik slikte evne en begon te zingen 8D A little pain 8D (Das van olivia Lufkin (A) in 't Japans is ie trouwens wel leuker :xx En lyrics staat in de info(krul))

Abigail ~ CityGirl.
    -

[ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 15:30 ]

Andy
    Hij rende naar de deur toe en gooide die open. "Oh, Darren toch.." Hij knielde neer bij hem en sloeg zijn armen om de jongen heen.

I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

Darrenn

Hij snikte zacht en keek Andy aan. "Wat moet ik toch met mezelf ? Ik kan niet eten... Geen etensgeur meer verdragen.. Straks krijg ik weer terugvallen, And, en dan ? Ik kan niet in een kliniek zitten terwijl wij op tour moeten" huilde hij

Andy
    "Sssh, ik help je, maak je geen zorgen.." suste Andy hem. "Jij gaat niet naar een kliniek.." Hij streelde over zijn haar en keek bezorgd op hem neer. "Darren.. Heb je iets met Jamie?" vroeg hij zacht.

Darren

"Dankje And en voor zover ik weet nog nisk.. We heben gezoend , maar daar bleef het bij." zei hij zacht. Hij keek Andy verlegen aan en draaide zijn hoofd weer weg. Hij kon het gewoon niet..

TOT VOLGEND JAAR ! <333

Ik was gestopt met zingen en merkte dat ik huilde, iets wat ik enkel deed als ik alleen was. Hard beet ik op mijn onderlip om niet te hard te gaan snikken en ik trok mijn knieën op. I kkreeg flashbacks en probeerde het te negeren, ik moest kalm worden en mezelf weer onder controle krijgen, ik stapte uit bad en trok de stop eruit. Ik sloeg een handdoek om en keek in de spiegel, mooi niet dat ik zo terug ging, ik wilde niet dat ze gingen vragen wat er was. Dat was de reden waarom ik op de badrand ging zitten en mezelfde probeerde weer onder controle te krijgen, tevergeefs.

Abigail ~ CityGirl.
    -

Kverveel me ennuh; alvast gelukkig nieuwjaar ^^

Andy
    "Oh." mompelde hij teleurgesteld. Hij bleef over zijn haar strelen en begon zachtjes te zingen.

Tot volgend jaar Fiekeeeee <'3

Na een tijdje kleedde ik me aan en hoopte ik dat de roodheid uit mijn ogen was, ik liep de badkamer uit richting mijn kamer. Ik pakte een vest en trok dat aan, vervoglens deed ik gekleurde contactlenzen in. Ik keek in de spiegel, mijn goen waren grasgroen. Ik liep mijn kamer uit de trap af, voordat ik naar buiten ging deed ik mijn cappuchon op. Als mensen mijn haar zagen konden ze me alsnog herkennen en het laatste waar ik nu zin in had waren gillende fans. Ik stapte naar buiten en sloot de deur achter me, ik begon te lopen en wist niet echt waarheen. Ik eindigde in een parkje waar ik neerplfote op een bankje, ikwilde op mijn mobiel kijken voor de tijd maar emrkte dat ik die vergeten was. Great, handig.

Abigail ~ CityGirl.
    -

HAPPY NEWYEAR !

Darren

Hij keek Andy aan en knuffelde hem. "Ik voel me echt barslecht.. And"

Jamie.

Als een blok sliep Jamie en snurkte zachtjes. ^^

People, ik kom joinen! ^^ Alleen nog ff een persoontje verzinnen.

Live life for the moment, because everything else is uncertain.