• Ik zit zo op msn te praten met een vriend, en die zei dus zo dat hij voor 300,- aan vuurwerk heeft gekocht. Ik vind dit echt overdreven, en zonde van je geld. Je schiet het allemaal toch weer de lucht in!
    Oké, mijn vraag, geven jullie veel uit aan vuurwerk?
    Ik zelf echt niks.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wij geven thuis niks uit aan vuurwerk (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik geef niks uit aan vuurwerk.


    -

    Wij niks (:
    300 is inderdaad wel erg veel..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm 50,- maximaal. dit jaar. Nooit eigenlijk behalve dit jaar omdat mijn pa zijn vrienden wil overtreffen hahaha. Maar ik ben er niet, en die mensen waar ik het bij vier doen wel iets meer.

    ik heb nu 8 euro aan vuurwerk en dat vind ik zat! een vriend van mij heeft nu 2000 euro aan vuurwerk...


    My heart is yours and so am I

    Eros schreef:
    Wij geven thuis niks uit aan vuurwerk (krul)

    Dit jaar 120 euro, waarvan 70 euro aan een of ander Pools vuurpijlen/fontijnenpakket van mijn vader is besteed. Nja, best wel zonde eigenlijk. Je knalt als het ware je geld de lucht in.


    Opgeven is geen optie.

    Ik geef geen geld daaraan uit. Ik durf het toch niet af te steken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ach nouen.
    Die ene keer in het jaar dat je eens explosieven af mag steken.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zelf ook niks, maar mijn broertje van 13 heeft vanmiddag vuurwerk gekocht en zei vanochtend nog, ik ga absoluut niet boven de 10 euro.
    komt hij thuis vanmiddag, heeft hij 600 rotjes gekocht en nog meer van die shit, in totaal 13 euro! ik bedoel.. daar ga je je geld toch niet aan uitgeven??


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    mijn vader heeft vuurwerk gekocht voor 20,-


    Don't serch to love, love will find you.

    0,0 vind vuurwerk geen flikker aan, en inderdaad pure geldverspilling. Plus, als anderen toch al voor honderden euro's in de lucht schieten, waarom dan zelf wat kopen?

    DearMaria schreef:
    ik heb nu 8 euro aan vuurwerk en dat vind ik zat! een vriend van mij heeft nu 2000 euro aan vuurwerk...


    ohmygod! dat meen je niet! 2000?!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 20:58 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Een euro of 2 voor een pakje sterretjes, de rest vind ik doodeng.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Genius schreef:
    Ik geef niks uit aan vuurwerk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.