• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gesellig :3

    Yeah, nine! ='D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ZOMG JEEEEEEJ NINEEEEE~
    -hypert-

    Andy]
    "Moet ik iets voor je doen? Water? Een washandje? Zeg het maar.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    Na een tijd geslapen te hebben, opende hij zijn ogen en rekte zich uit. Langzaam kwam hij overeind en rekte zich uit. Pakte zijn kleren die hij op het andere bed had gegooit trok het weer aan. Trok zijn muts over zijn hoofd heen en schoot in zijn schoenen. Daarna rende hij de trap af en liep eerst naar de keuken heen. Pakte een paar lolly's stopte het in zijn zakken en verliet toen het huis. Hij keek een beetje omzich heen en zag dat sommige meisjes naar hem keken. Snel wendde hij zijn blik weer naar de grond omdat hij niet veel aandacht wou trekken. Ondertussen pakte hij lolly uit zijn zak haalde het papiertje er af en propte hem in zijn mond. In zijn hoofd bedacht hij een korte planning wat hij in dit uur ging doen. Als eerst zou hij naar het park gaan, om eendjes te bekijken. Daarna wou hij graag naar de dierentuin als ze die hier hadden. Vrolijk huppelde hij naar het park en keek naar de boompjes.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik wiebelende met myn benen en neuriede zachtjes toen ik ineens Jamie zag, ik keek even verbaasd en wilde zijn naam roepen maar hield me in. Ik wlde niet onnodig de aandacht trekken van omstanders. Eigenlijk wilde ik alleen zij maar ik wilde ook gewoon een knuffel en ik ging geen vreemden knuffelen :a Ik stond op en liep naar 'm toe. ,,jamie.'' ik glimlachte kort en gaf 'm een hug [a] Een van de dingen die ik graag deed, hoe idioot ik het zelf ook vond, ik voelde me daarna vaak prettiger.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Pix. ' murmelde hij blij en knuffelde haar vrolijk terug. ' Het spijt me echt dat ik je spaghetti niet heb opgegeten. ' Hij legde zijn kin op haar schouder en keek naar wat mensen die raar naar hun keken. ' Je hebt het toch wel bewaard? '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik hield 'm nog even vast, geen zin om al los te laten [a] ,,Geeft niks.'' mompelde ik zachtjes. ,,Awrh.. Weggegooid, ik dacht dat niemand meer wilde.'' zei ik toen en keek omhoog naar 'm, ik dacht eventjes na. ,,Al hoewel.. Voglens mij zat er nog wel wat in de pan.. maar dat is inmiddels wel koud.''

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Ooit van opwarmen gehooord? ' zei hij grinnikend en sabbelde wat oop zijn lollie. ' Jij ook Lolly? ' Langzaam liet hij Pixie los en pakte haar hand. Vrolijk sleurde hij haar mee naar het bankje, zodat ze een beetje uit het zich waren van de andere mensen.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ik knikte en werd al gauw meegetrokken waardoor mijn cappuchon bijna afvloog, gauw hield ik 'm vast en ging naast 'm op 't bankje zitten. ,,Hoe is 't trouwens met Darren..?'' mompelde ik.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Langzaam plofte hij neer op het bankje en pakte één lolly uit zijn zak. Daarna gaf hij hem aan Pixie en haalde toen zijn schouders op. ' Eerlijk gezegt weet ik het niet.. ' mompelde hij beschaamd en keek haar aan. ' Ik hoorde Andy praten, dus ik geloof dat hij bij hem is.. '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Aha.'' zei ik terwijl ik emt het papiertje van mijn lolly vocht, emt een zucht gaf ik het op en hield 'm Jamie voor. ,,Kan je helpen'?'' ik keek 'm met lichte blos aan, ik rkeeg die krengen haast nooit los.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    'Moet dan maar hea,. ' zei hij grijnzend en probeerde het papiertje los te peuteren. Het lukte niet echt, dus probeerde hij het met zijn tanden. Toen hij de lolly had ontdoen van het papiertje ofz,. Gaf hij hem weer aan Pixie en glimlachde vriendelijk.

    ontdaan ;p

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek hoe hij het los kreeg en glimlachte vrolijk. ,,Dankje Jeem.'' zei ik en stopte de lolly in mijn mond. ,,Wat kwam je eigenlijk doen in 't park?'' vroeg ik terwijl ik naar twee kleine, spelende kidneren keek.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, x'D Ghehe.

    Jamie.

    ' Ik wou de eendjes voeren ^^ ' zei hij en keek Pixie aan. ' En daarna wou ik kijken of er ergens een dierentuin was. ' Hij wendde zijn blik en keek een beetje naar zijn voeten.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Laten we de eendjes dan maar gaan voerne.'' ik glimlachte en stond op. ,,Of heb je dat al gedana? En wil je nu nog naar de dierentuin? 't Is 7 uur ofzo, denk ik.. Hoe laa tis 't? Mijn mobiel ligt nog thuis.'' ik keek Jamie aan.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.