• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij pakte de mobiel uit zijn zak en keek hoe laat het is. ' Half 8. ' zei hij en keek Pixie aan. ' Misschien moeten we morgen maar naar de dierentuin gaan. ' Langzaam stond hij op en pakte de hand van Pix beet. ' En ik heb nu ook niet echt een goede vermomming ofz op. '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Lijkt me een goed plan. Trouwens, het is niet zo erg nu.. Er zijn nog weinig mensen en de paparazzi weten niet dat we hier zitten.'' ik glimlachte scheefjes. ,,Die gekleurde contactlenzen doen al veel.. En ik denk dat ik morgen die rod ehigh lights uit mijn haar haal, dan kan ik teminste gewoon over straat.'' ik voelde hoe hij mijn hand pakte en liet 't zo.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    'Maar toch heb ik steds z'n raar gevoel dat mensen naar me kijken.. ' mompelde hij en keek even naar Pixie. ' En dat is zo irritant. ' Hij liep naar de vijver en pakte uit zijn tas een zak brood. - Geen flauw idee waar hij die tas vandaan tovert x'D - Hij liet zich vallen op het gras en opende de zak.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik ging naast 'm zitten. ,,Mensen kijken altijd, vermom je morgeng ewoon.'' zei ik grinnikend en keek naar de eendjes. ,,Aawh, die heeft jonkies.'zei ik, doelend op een moedereend met ee stuk of 7 ukkies.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Oh oh! Wat een scheetjes. ' zei hij vrolijk en pulkte wat aanhet brood. Daarna gooide ze het in het water en keek hoe de eendjes de broodstukjes op aten. ' Wat lief. ' murmelde hij en pakte zijn mobiel. Vrolijk maakte hij foto's van de eendjes. ^^

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik glimlachte en trok mijn knieën op, ik keek hoe Jamie foto's ana 't maken was van de eendjes. ,,Dadelijk maak je ze nog bang.'' plaagde ik hem en grijnste vrolyk.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie

    ' Naaaah, zo lelijk ben ik niet hoowr. ' murmelde hij en gaf haar een duwtje. Snel stopte hij zijn mobiel weer weg en keek naar de eendjes.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,weet ik ook wel.'' ik porde in zijn zij en pakte een stuke broodje, ik gooide het vlak voor de oever en zag een klein eednje erop af waggelen. Het beestje was echt schatitg om te zien en het zorgde voor een glimlachje op mijn gezicht ^^

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Langaam liet hij zich achterover vallen, vouwde zijn armen onder zijn hoofd en staarde naar de witte pluizige wolkjes. Zachtjes neuriede hij een van hun liedjes en wiebelde wat met zijn voeten.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keke voor me uti en gluurde vanuit myn ooghoekejs naar Jamie. ,,He Jeem..'' begon ik zachtjes en zweeg ene moment. ,,Vind je iemand leuk/'' vroeg ik toen, ik kon 't niet helpen dat ik nieuwsgierig was.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij haalde zijn schouders op. ' Ik weet het niet zo goed.. ' zei hij en keek Pixie aan. ' Darren is lief.. ' Hij kwam iets overeind en steunde op zijn ellebogen. ' Maar ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen als ik iemand leuk vind.. ' Hij zuchtte diep. ' En Darren vind Andy ook leuk.. ' Gefrustreerd plukte hij wat aan het gras. ' En en als ik Darren leuk vind en Darren Andy en mij dan .. ' Eventjes zweeg hij. ' Ik wil geen ruzie. '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik ging op myn buik liggen en ziwepte mijn benen de lucht in. ,,als je iemand leuk vind wil je vaak constant bij diegene zijn en denk je in het begin aan haast niks of niemand anders.'' ik glimlachte flauwtjes. ,,maar ik weet er ook niet vele vna hoor.'' murmelde ik zachtjes, ik sloeg mijn armen over elkaar en steunde er met mijn hoofd op.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Uhmz. ' mompelde hij en keek even naar Pixie. ' Najah, dat gevoel heb ik nog niet echt.. ' Hij zakte langzaam weer. Vouwde zijn armen onder zijn hoofd en staarde een tijdje naar de lucht. ' Het lijkt me ook heel gek, om de hele dag bij Darren te zijn. ' mompelde hij en keek even naar Pixie. ' Dadelijk heb ik dan helemaal geen tijd meer voor andere mensen.. '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ikg rinnitke zachtjes. ,,Daar moet je inderdaad wel rekening mee houden.'' ik keek even omhoog naar de lucht en zag dat die dichttrok met donkere wolken, ik vreesde voor regen maar voorla voor onweer. ,,Zullen we terug?'' vroeg ik, terwijl ik rechtop ging zitten.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Jups,. ' zei hij vrolijk en krabbelde langzaam overeind. Daarna pakte hij de handen van Pixie beet en trok haar overeind. ' Op naar ons geliefde huisje.. '