• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Sorry." mompelde hij, hij liep de woonkamer uit, de trap op. Een diepe zucht ontsnapte aan zijn lippen, hij wilde niet zo doen tegen Pixie, maar hij had echt even tijd alleen nodig..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    Gefrustreerd knabbelde hij op zijn lip en keek naar Darren. ' Sorry, Moet naar de wc. ' murmelde hij snel en liep de kamer uit. Hij sloot de deur en zag Andy.

    Darren
    Hij liet zich op bed vallen en snikte zacht. goed gedaan, Dar! Nou rent hij voor je weg! Ben ben je ook een achterlijk persoontje! je bent niks waard! Wanneer begrijp je dat noU!

    Overmatig xD smiley gebruik bij my x]

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek hem na en ging op de bank zitten, ik pakte een kussen en klemde het met beiden armen tegen mijn buik. Mijn voeten had ik op de bank en mijn knieën opgetrokken, ik probeerde de knallen van het onweer te negeren. Tevergeefs want ik kreeg de hele tijd flashbacks wat het alleen maar verergerde.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen hij over mijnn buik kriebelde lachte ik zachtjes. ,,Gke, dat kriebelt.'' zei ik en keek 'm aan, ik legde mijn hand opd ie van hem en hoorde ineens de bel. Ik keek verbaasd op, wie kon at nou weer zijn zo laat? Ik zette de film stop en keek Alex vragend aan. ,,Zal ik open doen? n_n'' vroeg ik, bang dta er dadelijk een of andere creep stond die het huis binnen zou vallen x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij liep snel de trap af, ging naar de wc en daarna liep hij naar de woonkamer waar hij Pixie zag. ' Gaat het pix? ' vroeg hij zachtjes en ging naast haar zitten.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek op naar Jamie, ik schaamde me. Dit was de eerste keer sinds jaren dat iemand me zag huilen. Ik schudde mijn hoofd en klemde het kussen dichter tegen me aan. ,,Nee.'' perste ik over mijn lippen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Toen hij over mijnn buik kriebelde lachte ik zachtjes. ,,Gke, dat kriebelt.'' zei ik en keek 'm aan, ik legde mijn hand opd ie van hem en hoorde ineens de bel. Ik keek verbaasd op, wie kon at nou weer zijn zo laat? Ik zette de film stop en keek Alex vragend aan. ,,Zal ik open doen? n_n'' vroeg ik, bang dta er dadelijk een of andere creep stond die het huis binnen zou vallen x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Ik bloosde nog lichtjes 'na' en keek haar aan. "Zal ik gaan? Dat je niet zo dadelijk verkracht wordt of iets," Hij grijnsde even schattig en ging met een hand door zijn haar.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Mackenzie
    Ik wachtte nog steeds of Abigail de deur zou open doen. Misschien deed de bel het niet. Dus besloot ik op de deur te kloppen !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jamie.

    Voorzichtig sloeg hij zijn armen om Pixie heen en drukte haar voorzichtig tegen zich aan.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek op naar Jamie, ik schaamde me. Dit was de eerste keer sinds jaren dat iemand me zag huilen. Ik schudde mijn hoofd en klemde het kussen dichter tegen me aan. ,,Nee.'' perste ik over mijn lippen.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tssk, alsof ik dat toe ozu laten.'' ketste ik terug. ,,Maar je amg wel gaan hoor.'' ik glimlachte en hoorde geklop ditmaal. ,,Hij of zij word tongeduldig.'' merkte ik op, zuchte zahctjes en zette de film stop.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Ik ben zo terug, mis me niet te veel," plaagde hij. Hij zette Abi naast zich op de bank en stond op. Zich al uitrekkende liep hij naar de deur en zette die voor de helft open. "Yes?"


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Mackenzie
    Ik schrok toen ik zag wie er opendeed. Het kon niet waar zijn? Dit kon gewoon niet. 'Alexandro, ben jij het echt?' zei ik zacht. Alexandro mijn vriend van twee jaar geleden. Sindsdat het uitging heb ik hem nooit meer gezien.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik hield zachtjes zijn shirt vast en probeerde de beelden van vroeger van mijn netvlies te krijgen, maar ik bleef het zien. Ik zweeg en probeerde rustig te worden, aan leuke dingen denken.. Aarh, dierentuin morgen.. De eendjes toen straks in het park..

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Ik doe mijn best.'' zei ik grijnzend en ging liggen op mijn zij, ik keek naar het scherm waar de film op stil stond. Ik pakte een chippie en stopte die in mijn mond terwijl ik wachtte. Ik hoorde een bekende stem en ging rechtop zitten, Mackenzie?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 15:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Hey, Mackenzie..." mompelde hij wat ongemakkelijk, hij prutste wat met het slot van de deur. "Ik zou zeggen, kom binnen?"


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Zachtjes wiegde hij heen en weer. ' Stil maar Pix.. ' zei hij zachtjes. ' This maar onweer.. ' Heel even keek hij naar boven en vroeg zich af hoe het nu was met Darren.