• Vorige topic

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Alexandro.
    "Nou... ach, wat, je doet maar," grinnikte hij. "Denk je me bang te kunnen maken? Dan kun je nog wel even wachten..." Uitdagend keek hij haar aan, hij kwam dichterbij met zijn hoofd. "Pas maar op meisje, of ik zet er zelf een." Zijn vingers kriebelden plagerig over haar buik.

Live life for the moment, because everything else is uncertain.

Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek 'm recht in zijn ogen aan. ,,oh? Gaan we treiteren/'' vroeg ik grijnzend, dat kon ik ook wel. Ik schoof wat onder hem heen en weer en keke 'mv ervolgens met een onschuldig glimlachje ana [aa]

[ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 19:22 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Alexandro.
    "Oh girl, je daagt me echt op alle gebieden uit... Jammer dat ik niet zo snel toe geef," Zijn vingers gleden over haar buik. Hij boog zich naar haar nek en plaatste zachtjes zijn tanden in het vlees, evenals zij zojuist had gedaan.

Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

Abigail ~ CityGirl.
    ,,Hmm, zo jammer is dat niet hoor, ik houdt wel van een uitdaing.'' ik beet zachtjes op mijn onderlip toen hij met zijn vinger over mijn buik ging. ,,En je bent niet de enige.'' zei ik, ik gaf nooit snel op. Ineens voelde in zijn tanden in mijn nek en ik prikte zachtjes in zijn buik. ,,is 't lekker Romeo?'' plaagde ik.

Alexandro.
    "Hmm, om eerlijk te zijn wel." Hij likte zachtjes en drukte een kusje in haar nek. Grijnzend keek hij haar aan.

Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek hem aan en gaf geen kick. ,,jammer dat het niet vele effect heeft ^^'' zei ik terwijl ik 'm onschuldig aankeek, ihj ging me niet klein krijgen. Niet nu in ieder geval ^^

Alexandro.
    "Wat moet ik doen zodat ik je wel klein krijg dan?" Hij legde zijn handen op haar schouders en zette een kleine zuigzoen in haar nek. Zachtjes kuste hij verder, grijnzend.

Abigail ~ CityGirl.
    ,,Dat lukt je niet.'' zei ik met glimlachje en merkte toen wat ie deed. ,,nee Alex, niet doen :x'' ik prikte in zijn buik. ,,Foei, af. Je mag niet bij me slapen hoor.'' zei ik en keke 'm aan, ik nam teminste aan dat ie van plan was om te blijven slapen en we sliepen altijd in mijn 2persoonsbed, dat bed was namelijk groot zat (:

Alexandro.
    "Pech voor jou, ik slaap toch wel naast je, pas maar op of ik doe enge dingetjes vannacht..." Breed grijnzend keek hij haar even aan. Zijn vingers streken over haar hals, prikten in haar zij. Hij beet haar weer zacht.

Abigail ~ CityGirl.
    ,,Waag het eens om bij me in bed te komen, ik duw je eruit hoor.'' zei ik plagerig, dat zou ik niet doen amar toch. ,,En laat je mijn nek nog even heel, die moet nog langer mee dan vandaag ;)'' ik liet mijn hand onder zijn shirt glijden en kriebelde op zijn buik.

Alexandro.
    Hij hield een zacht, schattig kreuntje in. "Nee, ik ga hem helemaal verpesten, nou goed?" grinnikte hij. "Ik gooi je gewoon van de trap af heur, mag je beneden slapen." Hij ging half op haar liggen en beet zachtjes in haar kin, hapte in haar wang. Lachend keek hij haar aan.

Abigail ~ CityGirl.
    ,,He, jou zie ik voor alles aan.'' zei ik met angelface. ,,En als je me kent zou je moeten weten dat ik je dat niet zou alten doen.'' ik voelde zijn gewicht op me. ,,Nou wordt ie wild hoor :']'' zei ik grinnikend toen ie verschillende keren hapte. ,,daar moet maar eens wat aan gedaan worden.'' zei ik en drukte myn lippenop die van hem.

Simone gaat thee drinken enzo ;x En morgen laaange dag zoals je op mijn profiel ziet, dus doeidoei <33

Alexandro.
    "Zeg, meestal ben ik een heel braaf, lief jongetje hoor... maar ja, bij jou komt alles los," daagde hij uit. Bij Abigail durfde hij het wel. Zijn hand kriebelde over een stukje ontblote huid van haar buik, hij glimlachte. "Nou wordt ie wild? Moet je haar horen, wat voor plannen heb jij voor vannacht?" lachte hij, voorkomen dat ie bloosde kon hij echter niet. Hij wilde al van haar af gaan toen ze opeens haar lippen op die van hem drukte. Zijn vingers speelden even met haar haren, zachtjes kuste hij haar terug. Vlinders vlogen door zijn buik heen en leken geen rust te krijgen. Op Abi? Al die tijd al...?

Ahw <3
    Ik had vanmorgen echt zo'n wanhopig vuurtje dat nog even opflakkerde in me buik, beetje jammer dat ik steeds herinnerd word dat het nooit iets zal worden met d'r. :'] leg het je morgen wel uit xD

Darren

Hij voelde zich rot. Hij lag daar maar wat alleen ziek te zijn, met dat vreselijke onweer erbij.. Hij dacht aan Pixei, Andy & Jamie

Mackenzie
    ik opende mijn ogen en herkende de omgeving niet. Ik wilde opstaan om iemand te zoeken maar mijn onderlichaam hield zich stijf. Ik slikte en probeerde met mijn tenen te wiebelen. Niets. Een traan liep langs mijn ooghoek naar beneden. Waarom kon ik me niets herrineren? Wat was er gebeurd?

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille