• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie
    'Hoe bedoel je ?' loog ik. Ik wist donders goed wat ze bedoelde.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 16:36 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ugh, sorry dat ik zo sloom reageer.. speel ook een spelletje en reageer op meerdere verhalen met uiteindelijk 6 persoontjes - deze.

    Alexandro.
    Wat geïrriteerd keek hij naar zijn ex. "Mackenzie, toe... ik heb hier echt geen zin in. Als je verwacht dat ik je het ga uitleggen dan kun je echt lang wachten. Ik ben al lang niet meer de jouwe en dat word ik ook niet meer. Het is gewoon over, accepteer dat..."


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Mackenzie
    Bam dit deed nog meer pijn dan toen hij me verliet. Ik stond op. 'Het spijt me, dit was een vergissing, ik had nooit hier naar binnen moeten gaan'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik haalde mijn schouders op. ,,Ik heb het nooit iemand verteld..'' ik frunnikte aan mijn kettinkje en keek 'm aan. ,,Daaorm heb ik zo'n hekel aan onweer.'' zei ik zachtjes en legde 'm maar meteen het hele verhaal uit. Het was lang en af en toe moest ik even stoppen om mezelf nog onder controle te houden, ik was abng dat als ik me liet gaan ik niet meer zou kunnen stoppen met huilen. Uiteindelijk toen ik alles had verteld keek ik voor me uit, het voelde vreemd maar het voelde ook als een opluchting.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik zuchtte zachtjes, dat was er dus aan de hand. Ik gaf Alex een zachte por, ik snapte dat hij het irritant vond maar hij kon het ook wel even wat aardiger melden. Verder wist ik niet echt goed wat te doen, zoiets had ik nooit meegemaakt. Zelf weggaan was geen optie, Mackenzie wegsturen ook niet en met Alex wegsturen bereikte ik ook weinig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Je kunt toch ook gewoon blijven een meekijken?" mompelde hij geërgerd, deels door de por die afkomstig was van Abigail. "Ik zeg niet dat ik je weg wil hebben, maar het wordt gewoon niks meer tussen ons. Dat snap je zelf toch ook wel? Je weet niks van mijn verhaal en dat gaat niemand iets aan verder..." Hij kneep even zacht in Abi's arm om te laten weten dat zijzelf het wel degelijk wist.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Ik keek hem aan. 'Leg me dan op zn minst uit waarom je was weggegaan alez' smeekte ik. 'Ik heb dagen, weken, maanden, naar je gezocht' zei ik terwijl de tranen begonnen te stromen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jamie.

    Zwijgend luisterde hij naar Pixie's verhaal. Toen ze klaar was, gaf hij haar een stevige knuffel. ' Het is goed dat je het hebt verteld.' zei hij glimlachend. ' Maar ik denk dat je de andere het ook moet vertellen. ' Even werpte hij een blik naar boven. ' Alleen ik vraag me af of ze daar nu wel zin in hebben.. '

    *poked dees8 Wierp wierp wierp.
    Nu doe je het weer xD

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek Jamie met betraande ogen aan. ,,Nog eens vertellen?'' ik beet op mijn onderlip en vocht tegen mijn tranen. Ik leunde tegen jamie aan. ,,Denk het niet ook niet..'' zei ik zachtjes, ik voelde me daarom wat rustiger maar ik zou het ze inderdaad ooit moeten vertellen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek zwijgend de andere kant op en frunnikte aan mijn vingers, eerst zat ik hier alleen en verveelde me.. Toen kwam Alex en was het gezellig helaas was de stemming nu dus wel heel erg omgeslagen en ik was de pineut.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry, x'D Maar ik vind werpte ook eigenlijk best nederlands klinken x'D

    Jamie.

    ' Uhu,. ' mompelde hij en steek door haar haren. ' Je kunt het morgen vertellen, na dat we naar de dierentuin zijn geweest. '

    Alexandro.
    "Nee... sorry, Mackenzie, maar het gaat niemand aan. Ik heb zo mijn eigen redenen waarom ik weg ben gegaan. Ik vertel het je niet." Hij ging weer zitten.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Ik vidn eht Turks klinken o-o
    Die buitenlanders (vooral marorkanen, turken etc.) die
    spreken vaak zo x]

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek Jamie ana. ,,sorry..'' zei ik zachtjes en wendde mijn blik af, ik hield er niet van andere lastig te vallen met mijn problemen. Ik moest mijn problemen zelf oplossen, ik was er oud genoeg voor toch?..

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keek zwijgend de andere kant op en frunnikte aan mijn vingers, eerst zat ik hier alleen en verveelde me.. Toen kwam Alex en was het gezellig helaas was de stemming nu dus wel heel erg omgeslagen en ik was de pineut.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie
    Ik zuchtte. Waarom wilde hij het me niet vertellen ? Ik stond op liep naar de gang en opende de deur. Zonder iets te zeggem verliet ik het huis.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haha indd xD

    Alexandro.
    Wat verbaasd hoorde hij hoe ze de deur achter zich dichtsloeg. Schuldbewust trok hij zijn knieën op en sloeg zijn ogen neer. Hij legde zijn armen om zijn benen heen, slikte even. "Sorry, Abi..."


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek Jamie ana. ,,sorry..'' zei ik zachtjes en wendde mijn blik af, ik hield er niet van andere lastig te vallen met mijn problemen. Ik moest mijn problemen zelf oplossen, ik was er oud genoeg voor toch?..

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke mackenzie na, ik voelde medelijden voor haar maar ik kon haar niet achterna. Ik kende haar net, Alex ging voor, hem kende ik langer. Ik knuffelde 'm. ,,Geeft niks, jij kon t ook niet helpen.'' zei ik zachtjes. tegen hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ga misschien kom ik s'avonds nog wel even !1 xx Oja en mackenzie gaat niet dood hoor :)

    Mackenzie
    Huilend liep ik over straat. Ik hield nog steeds zoveel veel van hem en wilde niet accepteren dat hij niets meer voor mij voelde. Verblind door mijn verdriet zag ik de auto die op me afkwam niet. Duisternis !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille