• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie
    Ik keek hem verward aan maar liep toen maar naar binnen. Hoe kon hij zo normaal tegen me doen? Hij had me zomaar verlaten, zonder iets achterlaten, geen briefje geen smsje of een email, hij was gewoon in een keer helemaal verdwenen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 16:04 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Dat is het niet..'' zei ik zachtjes en keek weg. Zou ik het vertellen? Ik kon het niet.. En wat zouden ze ervan vinden dat ik ahd gelogen? Dat mijn ouders niet altijd aan het werk waren maar gewoon.. Tsja, dat ik wees was. Ik beet hard op mijn onderlip.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke verbaasd naar mckenzie, hallo, wie had gezegt dat ze binnen mocht? ík woonde hier leek me, maar ik kon der nog moeilijk wegsturen. ,,Hé.'' mompelde ik, waarom had hij haar uberhaupt binnen gelaten? kende hij haar? Want ik nam aan dat hij geen vreemden binnenliet.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 16:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie
    Opeens kwamen al mijn herrineringen van Alex en mij terug. Ik hield nog steeds verschikkelijk veel van hem en kon hem maar niet vergeten. Ik liep de kamer binnen en zag Abigail zitten. Ik zag dat ze me verward aan keek. 'Ik had niets te doen, en ik voelde me nogal eenzaam' zei ik zacht terwijl mijn wangen rood werden. 'Als je het erg vindt dat ik hier ben ga ik wel weg hoor'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 16:09 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik had al gewijzigt hoor xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ook al gewijzigt ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Andy
    Hij keek Jamie na en zuchtte zacht, hij vroeg zich af of Darren bij hem in de kamer was. Vast wel..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Alexandro.
    Hij keek verontschuldigend naar Abigail, maakte een gebaar dat hij het later nog wel uit zou leggen. Het was een klein deel van het verhaal dat hij niet verteld had, simpelweg omdat hij er niet meer aan herinnerd wilde worden. Tegen medelijden en al die shit kon hij niet.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Dat is het niet..'' zei ik zachtjes en keek weg. Zou ik het vertellen? Ik kon het niet.. En wat zouden ze ervan vinden dat ik ahd gelogen? Dat mijn ouders niet altijd aan het werk waren maar gewoon.. Tsja, dat ik wees was. Ik beet hard op mijn onderlip.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Ah nee joh, tis niet erg.'' zei ik en glimlachte, ik kon haar moeilijk wegsturen toch? Ik keek naar Alex, ja dat mocht ie me inderdaad wel uitleggen. ,,W ekeken een film, The Grudge.'' zei ik tegen Mackenzie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij hield op met het heen en weer wiegen. Zo kon hij Pixie beter aan kijken, vriendelijk glimlachde hij naar haar. ' Mag ik vragen wat er dan wel is? ' vroeg hij zachtjes. ' Je hoeft het niet te vertellen hoowr.. '

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Ik heb gelogen jeem.. Ik heb geen ouders meer, ik ben wees.'' zei ik zachtjes, ik wendde mijn blik af en staarde naar de grond. Mijn handen trilden lichtjes merkte ik maar ik kon het trillen niet laten stoppen. Ik zuchtte zachtjes en keek voorzichtig naar Jamie.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Ah nee joh, tis niet erg.'' zei ik en glimlachte, ik kon haar moeilijk wegsturen toch? Ik keek naar Alex, ja dat mocht ie me inderdaad wel uitleggen. ,,W ekeken een film, The Grudge.'' zei ik tegen Mackenzie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie
    Ik glimlachte en ging in de bank tegenover haar zitten. Verbaast keek ik naar Alexandro die tegen Abigail aankroop. Ik moest mijn tranen bedwingen ik mocht nu niet opeens gaan janken , dat sloeg nergens op. Ik probeerde me op de film te concentreren. Maar telkens wanneer Alex bewoog werd ik weer afgeleid.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Alexandro.
    Hij wilde niet dat ze naar hem keek, hij kon er niet tegen. Zijn hart bonkte harder dan normaal, hij probeerde zich te concentreren op de film. Min of meer om haar te treiteren, wat uiteraard ook heel kinderachtig was, legde hij zijn arm weer om Abigails middel en trok haar even zachtjes tegen zich aan. Hij moest Mackenzie niet meer, hij wilde haar niet. Hij wilde het liefst alles dat met zijn verleden te maken had vergeten, maar zoiets was natuurlijk onmogelijk.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Zwijgend keek hij naar Pixie en wist even niet wat hij moest zeggen. ' Waarom heb je daar eigenlijk over gelogen? ' vroeg hij zachtjes. Hij zag dat haar handen trilden en pakte ze vast.

    Mackenzie
    Ik slikte toen Alex zijn arm om Abigails middel legde. Een traan liep langs mijn ooghoek over mijn wang. Abigail keek me verbaast aan. Ik negeerde haar en keek koppig naar de film


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik haalde mijn schouders op. ,,Ik heb het nooit iemand verteld..'' ik frunnikte aan mijn kettinkje en keek 'm aan. ,,Daaorm heb ik zo'n hekel aan onweer.'' zei ik zachtjes en legde 'm maar meteen het hele verhaal uit. Het was lang en af en toe moest ik even stoppen om mezelf nog onder controle te houden, ik was abng dat als ik me liet gaan ik niet meer zou kunnen stoppen met huilen. Uiteindelijk toen ik alles had verteld keek ik voor me uit, het voelde vreemd maar het voelde ook als een opluchting.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik merkte wel duidelijk dat er iet swas, er hing heel duidelijk een soort spanning in de lucht en dat had niet met mij te maken. Ik irriteerde me eraan maar liet het niet merken, vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar Alex die een arm om mijn middel sloeg. Toen ik weer naar Mackenzie keek zag ik een traan lopen, ik keek haar verbaasd aan amar ze reageerde niet. ,,lbijven jullie zo doen? ><'' vroeg ik uiteindelijkl.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.