• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij keek zuchtend weg. "Is het wel... ik had je er niet mee lastig moeten vallen... Verdomme, waarom gaat er nooit gewoon iets goed?!" Hij balde zijn handen tot vuisten, beet hard op zijn lip.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Maar Nederlands is gewoon Wierd. vind ik. :3

    Jamie.

    Hij zuchtte diep. ' Ik geloof dat ik maar weer terug moet gaan naar Darren.. ' mompelde hij zachtjes. ' Anders denkt hij nog dat ik mezelf heb opgesloten op de wc. ' Eerlijk gezegt wou hij niet naar Darren omdat hij zich op een of andere manier niet echt op zijn gemak bij hem voelde. Langzaam stond hij toch op en zuchtte nogmaals.

    Fieke is offline hmm. :3


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Eten =-='

    Haha, NL is idd weird xD
    En ik wet dat Fieke ofline is want ze staat
    niet in myn vrineden online lijstje :p
    Eetsmakelyk dees =D

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Joh, relax. Het is niet erg, het leven gaat nooit zoals gepland.'' ik pritke in zijn wang. ,,Wen er maar aan en geniet van de leuke momenten die je daardoor krijgt.'' ik glimlachte en drukte een kusje op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 17:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja mr ik bedoelde voor Dees & eet smakelijk indd, ik eet ondertussen ook :3


    Alexandro.
    Zijn wangen kleurde rozig, op dit moment was hij best wel blij met de redelijke duisternis in de kamer, dankzij de gordijnen. Hij ging weer achter haar liggen en drukte haar tegen zich aan.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik gaapte zachtjes en keke 'm aan .,,Sorry, slecht geslapen gisteren. Button vond het nodig om me de hele tijd wakker te blaffen omdat hij wou spelen n__n'' zei ik tegen hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Als je wilt mag je heus wel gaan slapen hoor," Hij keek naar haar gezicht, ze zag er inderdaad niet al te wakker uit. Button lag voor de bank te ronken, even glimlachte hij. Zijn hand streek over haar ogen. "Welterusteeeen Abigail," grinnikte hij.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Voordat ik het wist kreeg een hand voor mijn ogen en werd het donker, ik hoorde Alex grinniken en voelde me lichtjes utigedaagd ^^ Of course liet ik het niet op me zitten.,,Alex, ik bijt hoor.'' zei ik ietwat uitdagend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Jaja... en dat moet ik geloven?" plaagde hij, hij liet zich niet afschrikken. "Al ga je likken, maakt mij dat nou uit." Hij liet zijn hand rustig liggen, wachtte af op wat ze nou echt zou gaan doen. Zou ze nog gaan likken ook? Om eerlijk te zijn maakte het hem niet veel uit, hij hield wel van deze spelletjes met haar.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik zweeg en dacht na, hij daagde me echt uit. Ik legde mijn hand op die van hem waarmee hij mijn ogen afdekte, ik duwde zijn hand opzij en keek hem aan. ,,Je vraagt erom.'' ik boog voorover en zette mijn tanden zachtjes in zijn nek :'D Ik voelde me net Dracula of iets dergelijks en kon me inhouden om te grinniken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Een rilling liep over zijn rug, grijnzend keek hij naar haar. "Zo... ik wist niet dat jij ook nog een agressieve kant had, miss Dracula?" Hij zette zachtjes zijn vingers in haar zijën en kietelde haar.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik liet 'm los en beet op de binnenkant van mijnw ang om niet te lachen, dat pleziertje gunde ik hem niet :'D Of testte ik hem gewoon? Wat zou hij doen als 't niet werkte hmm? ,,miss dracula ngo wel? Ik wist niet dat ik getrouwd was.'' ik glimlachte onschuldig en kreeg het voor elkaar niet te lachen door zijn geketiel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    "Nou ja, ik dacht omdat je, voor zover ik weet, vrouwelijk bent, noem ik je maar miss, voor ik echt een paar tandafdrukken in mijn nek heb staan. Dan ben ik jouw getrouwde, ja." lachte hij, hij duwde haar zachtjes neer en hing over haar hen. "Rawr, pas maar op, ik bijt ook als je niet heel gauw lacht om mijn gekietel." Hij grijnsde breed.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Wil je liever een zuigzoen in je nek dan?'' plaagde ik hem, voor ik het wist lag ik achterover en hing hij over me heen. Ik zweeg expres en keek 'm aan, nieuwsgierig naar zijn reactie en vastbesloten om niet toe te geven aan het gekietel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.