• Ga hier verder (:


    Bestaat God of niet?

    Keep it nice, of Nynk geet jullie billenban.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 20:01 ]


    Your make-up is terrible

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Dan zal dat het wel geweest zijn. Ik zat op een Christelijke basisschool en dan gingen ze elke ochtend een verhaal uit de Bijbel lezen en dat vond ik altijd zo mooi dat ik altijd aandachtig zat te luisteren. :9~


    Haha bij mij oook!


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat stond ergens in de bijbel.

    Okay, ben ik nog niet tegengekomen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Okay, ben ik nog niet tegengekomen :')


    Ik weet niet meer waar, maar ik heb het echt gelezen. Was tijdens bijbelstudie.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer waar, maar ik heb het echt gelezen. Was tijdens bijbelstudie.

    Ik geloof je wel hoor (:
    Wij hebben geleerd dat Adam en Eva superchronologisch zijn en dat ze uit het paradijs werden gezet zodat ze niet eeuwig bleven leven, daarmee dat ik me afvroeg of er ergens echt jaartallen worden gegeven. Dat van die reuzen ga ik eens vragen, want dat klinkt wel grappig :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    De reuzen en dat Adam en Eva soms stokoud werden (okay, dat laatste ging toch over Adam en Eva hé?) :')

    Iedereen werd stokoud in de bijbel, haha.

    Wacht, wacht!Ik heb het gevonden! :')

    Dit is de lijst van Adams nakomelingen. Toen God Adam schiep, de mens, maakte hij hem zo dat hij leek op God. Mannelijk en vrouwelijk schiep hij de mensen. Hij zegende hen en noemde hen mens toen zij werden geschapen.
    Toen Adam 130 jaar was, verwekte hij een zoon die op hem leek, die zijn evenbeeld was. Hij noemde hem Set. Na de geboorte van Set duurde Adams leven nog 800 jaar. Hij verwekte zonen en dochters.
    In totaal leefde hij 930 jaar. Daarna stierf hij.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:28 ]


    Great minds think alike.

    Sid schreef:
    (...)
    Ik geloof je wel hoor (:
    Wij hebben geleerd dat Adam en Eva superchronologisch zijn en dat ze uit het paradijs werden gezet zodat ze niet eeuwig bleven leven, daarmee dat ik me afvroeg of er ergens echt jaartallen worden gegeven. Dat van die reuzen ga ik eens vragen, want dat klinkt wel grappig :')


    Dat van die reuzen kan ook symbolisch zijn om aan te geven dat ze afstammelingen zijn van Adam en Eva. Dat ze zo oud werden weet ik wel zeker. Misschien dat ze met reuzen ook wel oud bedoelde hoor. Ik denk dat het symbolisch is.


    Your make-up is terrible

    Dropshot schreef:
    (...)
    Iedereen werd stokoud in de bijbel, haha.

    Wacht, wacht!Ik heb het gevonden! :')

    Dit is de lijst van Adams nakomelingen. Toen God Adam schiep, de mens, maakte hij hem zo dat hij leek op God. Mannelijk en vrouwelijk schiep hij de mensen. Hij zegende hen en noemde hen mens toen zij werden geschapen.
    Toen Adam 130 jaar was, verwekte hij een zoon die op hem leek, die zijn evenbeeld was. Hij noemde hem Set. Na de geboorte van Set duurde Adams leven nog 800 jaar. Hij verwekte zonen en dochters.
    In totaal leefde hij 930 jaar. Daarna stierf hij.


    Jajajajaja dat stuk!
    Dat is het stuk uit de bijbel wat ik heb gelezen over nakomelingen en leeftijden. Welk stuk is het?


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Jajajajaja dat stuk!
    Dat is het stuk uit de bijbel wat ik heb gelezen over nakomelingen en leeftijden. Welk stuk is het?

    Moet je dan niet in getallensymboliek gaan denken?
    (Ik weet dat ik een betweter ben, maar het is sterker dan mezelf (; )

    Okay, ja, tuurlijk, domme reactie. Doe maar gewoon alsof dit hier niet staat.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:31 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Moet je dan niet in getallensymboliek gaan denken?
    (Ik weet dat ik een betweter ben, maar het is sterker dan mezelf (; )


    Lol nee dat denk ik dan weet niet.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Jajajajaja dat stuk!
    Dat is het stuk uit de bijbel wat ik heb gelezen over nakomelingen en leeftijden. Welk stuk is het?

    Ehm... hoe moet ik dat verwoorden, haha. Ik weet niet of je dezelfde Bijbel hebt.
    Bij mij staat het op de 9e pagina, met een grote 5 ervoor, Van Adam tot Noach. :')


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    (...)
    Ehm... hoe moet ik dat verwoorden, haha. Ik weet niet of je dezelfde Bijbel hebt.
    Bij mij staat het op de 9e pagina, met een grote 5 ervoor, Van Adam tot Noach. :')


    Genesis 5?

    Ja die =3
    Seth is dus de zoon na Abel en Kain, die de plaats van Abel had ingenomen omdat Kain hem vermoord had.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Dropshot schreef:
    (...)
    Ehm... hoe moet ik dat verwoorden, haha. Ik weet niet of je dezelfde Bijbel hebt.
    Bij mij staat het op de 9e pagina, met een grote 5 ervoor, Van Adam tot Noach. :')

    Boek, hoofdstuk, vers :')

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 22:35 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Genesis 5?

    Ja, haha. Nu voel ik me stom. (nerd)
    Daar staat trouwens niks over reuzen ofzo, hoor. (krul)


    Great minds think alike.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Genesis 5?

    Ja die =3
    Seth is dus de zoon na Abel en Kain, die de plaats van Abel had ingenomen omdat Kain hem vermoord had.

    Maar dat heeft niks te maken met het hele incest-verhaal...?Of het reuzen-verhaal. (nerd)


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    (...)
    Maar dat heeft niks te maken met het hele incest-verhaal...?Of het reuzen-verhaal. (nerd)


    Dat staat ook ergens anders volgens mij. Maaar ik weet niet meer waahaar. Ik ga het echt vragen. Even een momentje.


    Your make-up is terrible