• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Waarom doet iedereen nou zo vijandelijk joh? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Waarom doet iedereen nou zo vijandelijk joh? o.o


    Idd.


    --

    een ruzie is niet de zaak van anderen. sowieso hoeft er niemand beledigd te worden. ruzie komt van 2 kanten. sowieso schuift iedereen ook de schuld naar een ander. Er is niet zeker van welke kant het begonnen is toch? nou dan.
    Naamgenoot, het was leuk om je op quizlet te hebben als 1 van de vele mensen hier. Weggaan van deze site is jouw keus, niet die van 36 anderen. ;') Veel plezier op een andere site dan maar ;p


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Jaa heb nu twee berichtjes achter gelaten (A) Ik ga je missen meid je was de beste nog steeds hoor (A).. xx


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    xxkimmiee schreef:
    een ruzie is niet de zaak van anderen. sowieso hoeft er niemand beledigd te worden. ruzie komt van 2 kanten. sowieso schuift iedereen ook de schuld naar een ander. Er is niet zeker van welke kant het begonnen is toch? nou dan.
    Naamgenoot, het was leuk om je op quizlet te hebben als 1 van de vele mensen hier. Weggaan van deze site is jouw keus, niet die van 36 anderen. ;') Veel plezier op een andere site dan maar ;p

    Hoe kom je nou weer op 36 :"D

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Hoe kom je nou weer op 36 :"D


    geen idee, vind ik een leuk getal ;D


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xxkimmiee schreef:
    (...)

    geen idee, vind ik een leuk getal ;D

    Nice =3

    xxkimmiee schreef:
    (...)

    geen idee, vind ik een leuk getal ;D


    - Plat


    --

    Ik verwijder mijn account nadat ik mijn verhalen heb opgeslagen en ik ben weg als je me wil toevoegen op msn mag dat !!

    Stuur een pb naar me toe !

    Dankje


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    we gonna miss you ! <3


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    we gonna miss you ! <3


    :( Thank you Babe <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Dit moet er ff uit! Niks slotje op het topic! Liever slotje op jullie ruzie!

    ShinObsessed schreef:
    Dit moet er ff uit! Niks slotje op het topic! Liever slotje op jullie ruzie!


    Dat is een goeie maar liever een slotje op een vriendschap


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Dat is een goeie maar liever een slotje op een vriendschap

    Gewoon een slotje op iedereen z'n grote bek. (zip)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Dat is een goeie maar liever een slotje op een vriendschap

    dus voor zoiets achterlijks ga je een vriendschap beëindigen? Als ik dat moest doen had ik bijna niemand meer. Dit vind ik toch wel ietwat kinderachtig, sorry hoor.


    s[he] be[lie]ve[d]