• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Giants schreef:
    Ik weet denk ik om wie het gaat en ik weet wat er is gebeurd, nouja, deels, en ik vind dat het zeker geen reden is om hier weg te gaan!


    Ja jij weet wie het is indd en dan weet je ook hoe zij is ..en het is niet alleen om wat zij doet maar om meer en nee ik wil geen aandacht O.o


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet


    everyday is a step higher to the end of the world.

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet


    Doe even normaal man, laat haar gewoon (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet


    ga jij nou zielig doen zal ik eens vertellen wat jij allemaal doet dan hou toch op laat mij met rust en ook dit topic zo maak JIJ het alleen maar erger :8

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 17:17 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Van Quizlet afgaan zal denk ik niet veel helpen, je pakt jezelf er alleen maar mee door iets van jezelf af te nemen wat je leuk vind.

    Maar goed. Dit heb je waarschijnlijk al heel erg vaak gehoord en je laat je niet ompraten, dus tot ziens dan maar. (flower)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet

    Kijk, dat ik het grof gezegd heb is nou ook weer niet het juiste, maar dít vind ik écht niet kunnen om zo even arrogant te doen. Doe even lief ofzo, waarschijnlijk heb jij er grotendeels mee te maken maar dan hoef je het in dít topic ook nog niet voor haar te verkloten. Dus; blijf maar uit dit topic en ga andere mensen maar vervelen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk zelf dat het van Quizlet afgaan niet veel helpt en jezelf weglaten jagen, is eigenlijk laten zien dat ze hebben gewonnen. Maar opzich is het wel verstandig, zo kunnen ze je niet meer pakken zeg maar.

    Goodbye (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet

    doe normaal man !


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kijk, dat ik het grof gezegd heb is nou ook weer niet het juiste, maar dít vind ik écht niet kunnen om zo even arrogant te doen. Doe even lief ofzo, waarschijnlijk heb jij er grotendeels mee te maken maar dan hoef je het in dít topic ook nog niet voor haar te verkloten. Dus; blijf maar uit dit topic en ga andere mensen maar vervelen. (:


    Danku <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Danku <3

    Als dat mens je nog verder kloot etc, zeg het maar.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Als dat mens je nog verder kloot etc, zeg het maar.(cat)


    Super dankjewel meid ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet


    Hé, ga jij eens naar de markt om een leven te zoeken. Dit gaat nergens over. Schuld komt van twee kanten en aan de manier waarop jij reageert lijkt het me heel duidelijk dat het van jouw kant begonnen is. Dimmen man, wij houden hier niet van zulk gedrag.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Super dankjewel meid ;)

    Mag ze eens kijken of ze ruzie met mij ook nog zo leuk vind.:Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Pinup schreef:
    (...)

    Hé, ga jij eens naar de markt om een leven te zoeken. Dit gaat nergens over. Schuld komt van twee kanten en aan de manier waarop jij reageert lijkt het me heel duidelijk dat het van jouw kant begonnen is. Dimmen man, wij houden hier niet van zulk gedrag.

    For sure!


    your eyes are like stars in the night.

    Pinup schreef:
    (...)

    Hé, ga jij eens naar de markt om een leven te zoeken. Dit gaat nergens over. Schuld komt van twee kanten en aan de manier waarop jij reageert lijkt het me heel duidelijk dat het van jouw kant begonnen is. Dimmen man, wij houden hier niet van zulk gedrag.


    And Thank you Darlin' <3 You always know what to say <3

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey