• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Liever een slotje op dit topic zodat mensen zoals jij zich er niet meer mee gaan bemoeien (:

    Oh inderdaad. Ging ze me toen straks 'bezweren' dat ik haar en Jacksessed helemaal geweldig moest vinden ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh inderdaad. Ging ze me toen straks 'bezweren' dat ik haar en Jacksessed helemaal geweldig moest vinden ofzo.

    Achja weet je. Ik vind het zo'n dramagedoe. Ik vind dat hier een slotje op moet om rellen en ruzies te voorkomen. We weten nu waarom ze weggaat.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Is dit nog bezig ? :'D


    -

    Genius schreef:
    Is dit nog bezig ? :'D

    Ja, al dat gezeik. Echt meidengedrag o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ja, al dat gezeik. Echt meidengedrag o.o

    ik voel me aangesproken. hihi. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het alleen een beetje lullig dat iedereen nu op dat andere meisje gaat lopen te katten terwijl wij niet eens weten wat er aan de hand is? Misschien is die Jacksessed wel degene die ruzie heeft lopen stoken en gaat ze nu de schuld aan haar geven, weten wij veel..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind het alleen een beetje lullig dat iedereen nu op dat andere meisje gaat lopen te katten terwijl wij niet eens weten wat er aan de hand is? Misschien is die Jacksessed wel degene die ruzie heeft lopen stoken en gaat ze nu de schuld aan haar geven, weten wij veel..


    Genius schreef:
    Is dit nog bezig ? :'D


    jullie hebben zoooo gelijk... xD Slotje?


    Alis volat propriis

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind het alleen een beetje lullig dat iedereen nu op dat andere meisje gaat lopen te katten terwijl wij niet eens weten wat er aan de hand is? Misschien is die Jacksessed wel degene die ruzie heeft lopen stoken en gaat ze nu de schuld aan haar geven, weten wij veel..


    Nee ik wou ook helemaal niet dat het zo ging maar ik ga het ook niet helemaal uitleggen want het is nu wel genoeg geweest en ik zeg niet dat ik een engeltje ben maar ik weet wel dat dat andere meisje niet de waarheid verteld en alleen zielig wil doen en daat kan ik ook totaal niet tegen an ik wil helemaal niet dat er nu meer mensen ruzie krijgen om dit ik wou alleen dag zeggen en laten weten dat ik het enorm naar mijn zin heb gehad <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ohdeargod. Wat hebben wij te maken met dit alles. Ik vind het eerlijk gezegd onnodig geweest dit topic te openen :')


    -

    ~Wordt dit alles langzamaan hard zat~

    Zullen wij nou eens mooi allemaal kappen met dit topic?


    ars moriendi

    Boy. Nu sta ik achter.
    Ik was gisteren zo mooi aan het volgen. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Dankjewel schat <3

    (flower)


    Graag gedaan meis, ik weet jou situatie niet, dus ga er niet over oordelen & misschien is het wel zo heftig dat wij misschien hetzelfde gedaan hadden! dat weten wij niet, misschien denken wij dat het minder heftig is..en gaan mensen zo raar reageren!

    Sterkte <3

    Kuyt schreef:
    ~Wordt dit alles langzamaan hard zat~

    Zullen wij nou eens mooi allemaal kappen met dit topic?

    Zou ik ook zeggen ja.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Nee ik wou ook helemaal niet dat het zo ging maar ik ga het ook niet helemaal uitleggen want het is nu wel genoeg geweest en ik zeg niet dat ik een engeltje ben maar ik weet wel dat dat andere meisje niet de waarheid verteld en alleen zielig wil doen en daat kan ik ook totaal niet tegen an ik wil helemaal niet dat er nu meer mensen ruzie krijgen om dit ik wou alleen dag zeggen en laten weten dat ik het enorm naar mijn zin heb gehad <3

    Ja maar kijk dat kan je wel zeggen, maar hoe weten wij dat dat waar is, snap je?
    Zei je trouwens een paar pagina's eerder niet dat je uit het topic gaat of heb ik dat verkeerd gelezen? Ik denk dat je toch wel terugkomt, I mean, jij bent 18 en zij is 14? En aangezien je al een week doet over weggaan en toch in dit topic door blijft praten, wat dus betekent dat je eigenlijk net zo goed kunt blijven..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oké, en nu zeg zelfs ik het. Ik ben nu echt wel klaar met het topic want dit gaat nu super ver off-topic en hier beginnen nu echt heftige spanningen te ontstaan. Iedereen weet nu wel dat je weggaat, dus mag er nu alsjeblieft een slotje op? Voor ieder zijn best wil.


    your eyes are like stars in the night.