• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Kuyt schreef:
    ~Wordt dit alles langzamaan hard zat~

    Zullen wij nou eens mooi allemaal kappen met dit topic?

    Beter gaan we door totdat dit topic vol is, niemand zal een nieuwe gaan openen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Beter gaan we door totdat dit topic vol is, niemand zal een nieuwe gaan openen :'D

    Dat kan natuurlijk ook :') !


    ars moriendi

    Slotje please het is genoeg geweest ik denk dat mensen nu wel weten dat ik ze ga missen en als dit doorgaat loopt het nog erger uit de hand is dat is niet de bedoeling!

    <3<3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Slotje :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dutchess schreef:
    (...)
    Kan niet voor haar spreken en zeggen wat ze heeft ondernomen om de situatie op te lossen, maar het speelt niet alleen maar op Q. Als je goed leest, dan kun je in de reacties zien dat het op meerdere sites speelt en dat er privé ook nog eens dingen meespelen. (niet aanval op jou, xLovveexTHx, maar meer bedoeld voor alle anderen die eroverheen lezen dat het verder gaat dan alleen op Q..)

    O.T. Vind het heel naar te horen dat je zo getreiterd word. Echt vreselijk kut dat mensen zich zo achter internet verschuilen om anderen het leven zuur te gaan maken. 'k Ken je niet persoonlijk, maar dat hoeft ook niet om je sterkte te wensen met je privé dingen en hopelijk is het voor een groot deel iig al opgelost als je volgende week je account sluit op Q.
    En trek je niets aan van de personen die per se vervelende commentaren neerzetten en niet gewoon respecteren dat je op deze manier alle mensen, met wie je contact heb op Q, bereikt van wie je afscheid wilt nemen(zij kunnen toch niet weten hoeveel dat er zijn) en dat je je account direct moet sluiten (ze weten ook niet hoelang je verhalen zijn en hoeveel tijd je op een dag over hebt om het op te slaan).
    Good luck, hoop dat je straks wat meer rust om je heen hebt, als je het geruzie hier achter je laat. En hoop dat je je problemen snel kunt oplossen, dat zou wel zo fijn zijn natuurlijk. (flower)



    Ja dat heb ik ook gelezen meis,maar er zijn hier mensen die het aanstellerrij vinden en denken dat ze lateer toch weer terug komen..en toen had ik echt zoiets van: zodra jij niet weet wat er is..moet je er niet over gaan oordelen..we weten allemaal dat het op msn en andere sites zijn, maar niet WAT er gebeurd..

    ( ook niet aanvallend bedoeld )