• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Meth schreef:
    (...)
    dus voor zoiets achterlijks ga je een vriendschap beëindigen? Als ik dat moest doen had ik bijna niemand meer. Dit vind ik toch wel ietwat kinderachtig, sorry hoor.

    Idd.

    Daar wil ik nog even bij zeggen dat ik niets tegen jou als persoon heb, ik wilde gewoon even zeggen wat ik ervan vond n.n


    s[he] be[lie]ve[d]

    ShinObsessed schreef:
    Dit moet er ff uit! Niks slotje op het topic! Liever slotje op jullie ruzie!

    Liever een slotje op dit topic zodat mensen zoals jij zich er niet meer mee gaan bemoeien (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meth schreef:
    (...)
    dus voor zoiets achterlijks ga je een vriendschap beëindigen? Als ik dat moest doen had ik bijna niemand meer. Dit vind ik toch wel ietwat kinderachtig, sorry hoor.


    Nou dan ken je het hele verhaal nog niet ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Liever een slotje op dit topic zodat mensen zoals jij zich er niet meer mee gaan bemoeien (:

    Ik ben stiekem gewoon dol op bemoeien :"D

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Nou dan ken je het hele verhaal nog niet ;)

    Ken ik niet, inderdaad. Maar van wat ik heb vernomen uit dit topic, en dat topic van dat meisje waar jij ruzie mee had, gaat het op dat woord wat ze in een tijdschrift gebruikten. En toen deed de een dit, en zei de ander dat. Pats, iemand weg van Quizlet. Adieu!


    s[he] be[lie]ve[d]

    wtf, kheb gewooon elke bladzijde gelezen, nou ik vind dat ehh..
    Jacksessed, veel plezier met wat je gaat doen en khoop dat je dan van t gezeik af bent <: ennehhhhh ja dat was t wel :) ookal ken k je niet, veel plezier op andere sites etc.

    Meth schreef:
    (...)
    Ken ik niet, inderdaad. Maar van wat ik heb vernomen uit dit topic, en dat topic van dat meisje waar jij ruzie mee had, gaat het op dat woord wat ze in een tijdschrift gebruikten. En toen deed de een dit, en zei de ander dat. Pats, iemand weg van Quizlet. Adieu!


    Het gaat niet alleen om het woord hoor je weet niet half hoe erg zij bezig is


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Het gaat niet alleen om het woord hoor je weet niet half hoe erg zij bezig is

    Dan nog. Ik denk altijd maar zo; als ze niemand vermoord hebben kan ik ze nog vergeven.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Als we nou allemaal die ene (waarvan ik de naam verder niet ben vergeten ofzo) die zei dat we gewoon netjes Jacksessed moeten uitzwaaien gelijk geven?
    Stom dat je weg gaat van Q, maar ik denk dat je wel een goede reden zal hebben, omdat je blijft zeggen dat mensen het hele verhaal niet kennen.
    Bye bye!(doeg)


    Alis volat propriis

    Meth schreef:
    (...)
    Dan nog. Ik denk altijd maar zo; als ze niemand vermoord hebben kan ik ze nog vergeven.

    whahaha, dat denk ik zou ook altijd xD best dom eigenlijk "=.=


    Alis volat propriis

    ...het is vet stom dat een ruzie zo uit de hand moet lopen o-o Damn, een mensje van Quizlet af is niet leuk. Succes oké? Rot ruzies ook :|

    (flower) Het ga je gooooeeeedddd...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    ...het is vet stom dat een ruzie zo uit de hand moet lopen o-o Damn, een mensje van Quizlet af is niet leuk. Succes oké? Rot ruzies ook :|

    (flower) Het ga je gooooeeeedddd...

    wat doeeeee je.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ff een vraagje ene Stitch of een Meisje daty DemonDesires heet die had je Story over Jasper toch overgenomen moet zij nog verdergaan daarmee?


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    EmberMclain schreef:
    Ff een vraagje ene Stitch of een Meisje daty DemonDesires heet die had je Story over Jasper toch overgenomen moet zij nog verdergaan daarmee?


    Ja als ze wil meid ;)

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey