• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nouja, als je naar de mensen die je hier smeken te blijven een pb zou moeten sturen was je denk ik toch niet zo lang bezig geweest hoor,
    schat.

    I lol'd.


    We'll never be as young as we are tonight

    Rickjuh schreef:
    Ik denk, dat we jou net zoals alle anderen die hier weggegaan zijn weer terug gaan zien. Dit is gewoon een tijdelijke actie, alles word versterkt door de pubertijd. Je gaat je raar voelen, in de minderheid enz.. Maar ik denk wel dat jij terug zal komen :]

    Blijf jij nou maar PC's hacken. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik weet niet wat ik hier van moet vinden.. en dit zeg ik eerlijk en niet aanvallend of weet ik het wat.. ik ken je niet dus ik zal je niet echt missen,, ik weet je situatie niet dus ik weet niet hoe jij je zal voelen en wat er allemaal aan de hand is,, het is jou keuze om hier weg te gaan, maar wat ik wel vind is wat misschien al eerder is gezegt, misschien had je het beter kunnen doen om ze allemaal even een persoonlijk pb berichtje te sturen, want nu heb je idd allemaal die zeggen dat je moet blijven en je niet weg moet pesten wat idd ook we zo is.. maar vat dit niet persoonlijk op, maar ik vind bij iedereen die een topic opent dat diegene weggaat dat er aandachttrekkerij is, vraag me niet hoezo, maar altijd is de helft van de mensen die wel zeggen van nee blijf en alles. -volgens mij zeg ik dingen dubbel, maar ik ga slapen-
    ik hoop voor je dat het beter word en wie weet dat je toch ooit nog eens terug komt op Q. :)


    Nvt

    Beelzebub schreef:
    God-ver-ju wat heb ik spijt dat ik dit topic door ben gaan lezen, nou ben ik terechtgekomen in een mood la agressief. Wát een kippenhok joh, krijg zin om er een bazooka bij te halen of zo. Allemachies :'D

    Idd, Jé-zus, wat een kippenhok! Foei toch, als het je niet interesseert of dat je niets aanmoedigends te zeggen hebt, ga dan niet reageren, dat helpt haar ook niet verder.
    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Misschien wilt ze geen hulp en wilt ze dingen zelf oplossen..zodra iemand een situatie niet weet kan die gene ook nergens over oordelen!!

    Kan niet voor haar spreken en zeggen wat ze heeft ondernomen om de situatie op te lossen, maar het speelt niet alleen maar op Q. Als je goed leest, dan kun je in de reacties zien dat het op meerdere sites speelt en dat er privé ook nog eens dingen meespelen. (niet aanval op jou, xLovveexTHx, maar meer bedoeld voor alle anderen die eroverheen lezen dat het verder gaat dan alleen op Q..)

    O.T. Vind het heel naar te horen dat je zo getreiterd word. Echt vreselijk kut dat mensen zich zo achter internet verschuilen om anderen het leven zuur te gaan maken. 'k Ken je niet persoonlijk, maar dat hoeft ook niet om je sterkte te wensen met je privé dingen en hopelijk is het voor een groot deel iig al opgelost als je volgende week je account sluit op Q.
    En trek je niets aan van de personen die per se vervelende commentaren neerzetten en niet gewoon respecteren dat je op deze manier alle mensen, met wie je contact heb op Q, bereikt van wie je afscheid wilt nemen(zij kunnen toch niet weten hoeveel dat er zijn) en dat je je account direct moet sluiten (ze weten ook niet hoelang je verhalen zijn en hoeveel tijd je op een dag over hebt om het op te slaan).
    Good luck, hoop dat je straks wat meer rust om je heen hebt, als je het geruzie hier achter je laat. En hoop dat je je problemen snel kunt oplossen, dat zou wel zo fijn zijn natuurlijk. (flower)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 1:57 ]


    FML

    Dutchess schreef:
    (...)
    Kan niet voor haar spreken en zeggen wat ze heeft ondernomen om de situatie op te lossen, maar het speelt niet alleen maar op Q. Als je goed leest, dan kun je in de reacties zien dat het op meerdere sites speelt en dat er privé ook nog eens dingen meespelen. (niet aanval op jou, xLovveexTHx, maar meer bedoeld voor alle anderen die eroverheen lezen dat het verder gaat dan alleen op Q..)

    O.T. Vind het heel naar te horen dat je zo getreiterd word. Echt vreselijk kut dat mensen zich zo achter internet verschuilen om anderen het leven zuur te gaan maken. 'k Ken je niet persoonlijk, maar dat hoeft ook niet om je sterkte te wensen met je privé dingen en hopelijk is het voor een groot deel iig al opgelost als je volgende week je account sluit op Q.
    En trek je niets aan van de personen die per se vervelende commentaren neerzetten en niet gewoon respecteren dat je op deze manier alle mensen, met wie je contact heb op Q, bereikt van wie je afscheid wilt nemen(zij kunnen toch niet weten hoeveel dat er zijn) en dat je je account direct moet sluiten (ze weten ook niet hoelang je verhalen zijn en hoeveel tijd je op een dag over hebt om het op te slaan).
    Good luck, hoop dat je straks wat meer rust om je heen hebt, als je het geruzie hier achter je laat. En hoop dat je je problemen snel kunt oplossen, dat zou wel zo fijn zijn natuurlijk. (flower)


    Wauw en heel erg bedankt voor dit dat betekend veel voor me dat je zo reageert <3 Je bent een schat echt waar dankje (H)
    :( Jij zegt precies wat ik voel en bedoel (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Neeeeeee niet jij :'( Ik ga je missen.. Ruzie aaah dat is klote voor je.:( Nou ik ga je missen en je story's. :'(

    Nou tot ziens dan maar *snik snik* ik ga je missenw ant jou story's waren superrrr toffff...

    xxxxxxxx Miljoenen kusjes.. (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Beelzebub schreef:
    God-ver-ju wat heb ik spijt dat ik dit topic door ben gaan lezen, nou ben ik terechtgekomen in een mood la agressief. Wát een kippenhok joh, krijg zin om er een bazooka bij te halen of zo. Allemachies :'D

    OT: Veel sterkte Kimberley, erg kut dat het zo moet gaan. Als er nog eens over jou gesproken wordt en je bent weg, zal ik je blijven herinneren als het vage figuur dat altijd zei dat ze van me houdt terwijl ik je niet ken. Lol. Veel plezier op die andere site van je, hopelijk gaat het daar beter.

    Yknow Beelzebub, totaal met je eens :'D
    Maar goed, het is een mooie dag en ik heb nog een website in mekaar te flansen met Photoshop, dus ik vermaak me vandaag nog wel :']
    Wtf, wat doe ik hier dan nog :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Wauw en heel erg bedankt voor dit dat betekend veel voor me dat je zo reageert <3 Je bent een schat echt waar dankje (H)
    :( Jij zegt precies wat ik voel en bedoel (K)

    Graag gedaan meis! (flower)


    FML

    Sluit gewoon je topic..


    Some angels have no wings.

    TheDawson schreef:
    Vaarwel, lullig dat je weggaat om zoiets stoms. :/
    Ja, ik plaats een aardige reactie, ondanks ik het eens ben met Poseidon.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik weet denk ik om wie het gaat en ik weet wat er is gebeurd, nouja, deels, en ik vind dat het zeker geen reden is om hier weg te gaan!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oh en ik bedoel het niet lullig, maar het lijkt er een beetje op dat je met dit topic aandacht trekt. ;x


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Giants schreef:
    Oh en ik bedoel het niet lullig, maar het lijkt er een beetje op dat je met dit topic aandacht trekt. ;x

    Idd.


    Hope goes lost but never dies.


    Het is jammer dat door zoiets, hebt besloten te gaan stoppen met Quizlet. Maar dat is je eigen keus geweest. Verstandig of niet, daar heb ik niets over te zeggen.
    Ik hoop dat het op die andere site beter gaat en dat je het goed met iedereen kan vinden,

    (A)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 15:23 ]

    Als je dit al een probleem vind, moet jij denk ik even met je beide benen op de grond komen te staan. Ruzies kunnen goedgemaakt worden, en kop op! Je laat je plezier hier toch niet verpesten door iemand die een keer te ver gaat?

    Er komen echt nog wel grotere problemen als dit op je pad, geloof me. Dus ik zou zeggen dat je gewoon op Quizlet blijft en het hier leuk hebt nu het nog kan.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 15:16 ]


    The ocean's won't flow, when you're not around.