• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Turn schreef:
    (...)
    Daar zijn we voor meid, we steken onze koppen altijd in andermans zaken. x'D


    Thats why I loved Q so much ....Kidding ik zal niemand vergeten hier echt niet (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Thats why I loved Q so much ....Kidding ik zal niemand vergeten hier echt niet (flower)

    mij ook niet hoop ik. :9~


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    mij ook niet hoop ik. :9~


    Tuurlijk niet schat (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    .________.
    God, dit is dus de reden dat er gastenboeken, en misschien het liefst nog privé-berichten zijn op Q..
    Waarom heb je eigenlijk niet gewoon iedereen die je mag een pb gestuurd? En dan gewoon normaal bedoeld, alle andere opmerkingen aan de kant.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Thats why I loved Q so much ....Kidding ik zal niemand vergeten hier echt niet (flower)

    Jij gaat niemand vergeten, want jij blijft gewoon en dat MOET gewoon, want anders....
    Ja dat zal je dan wel zien, maar het gaat niet prettig worden. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    FACEPLANT schreef:
    .________.
    God, dit is dus de reden dat er gastenboeken, en misschien het liefst nog privé-berichten zijn op Q..
    Waarom heb je eigenlijk niet gewoon iedereen die je mag een pb gestuurd? En dan gewoon normaal bedoeld, alle andere opmerkingen aan de kant.


    Dan was ik langer dan een week bezig geweest schat ..

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Turn schreef:
    (...)
    Jij gaat niemand vergeten, want jij blijft gewoon en dat MOET gewoon, want anders....
    Ja dat zal je dan wel zien, maar het gaat niet prettig worden. :Y)


    Je gaat me niet bedreigen he xD

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Je gaat me niet bedreigen he xD

    (flower)

    Natuurlijk niet, ik ga je frituur stelen als je van Quizlet weggaat en niet gaan zeggen dat je zonder frituur kan leven, want ik wéét dat een gemiddelde Nederlander dat niet kan. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 23:28 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet, ik ga je frituur stelen als je van Quizlet weggaat en niet gaan zeggen dat je zonder frituur niet kan leven, want ik wéét dat een gemiddelde Nederlander dat niet kan. :Y)

    oewh gaby is slim. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    oewh gaby is slim. :"D


    Geniaal owh men jullie laten me toch even lachen ondanks you know (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Poseidon schreef:
    (...)
    Lieve Ivan. Kijk, ik vind dat ze dat wel zoekt want ze had 1) hulp kunnen vragen bij moderators. 2) hulp kunnen vragen bij bemiddelaars 3) compleet negeren en op alles kunnen blocken. En dat allemaal om te voorkomen dat ze hier niet weggaat. Heeft ze niet gedaan. Anyways 'ik trek het niet meer' komt best wel suïcidaal over en dan heb ik ook van.... tja :\


    Misschien wilt ze geen hulp en wilt ze dingen zelf oplossen..zodra iemand een situatie niet weet kan die gene ook nergens over oordelen!!

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 23:26 ]

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Dan was ik langer dan een week bezig geweest schat ..

    (H)

    Nouja, als je naar de mensen die je hier smeken te blijven een pb zou moeten sturen was je denk ik toch niet zo lang bezig geweest hoor,
    schat.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 23:28 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    meis, ik weet je situatie niet, maar als dit jou beslissing is,moet je die keuze houden..ik weet zeker dat je eruit komt als je alles achter je kan laten zonder gezeur op quizlet en op msn..
    Ik wens je heel veel sterkte! En misschien kan je na al dit gedoe wel terug komen op Q om een nieuwe start te beginnen:D

    (H)

    Ik denk, dat we jou net zoals alle anderen die hier weggegaan zijn weer terug gaan zien. Dit is gewoon een tijdelijke actie, alles word versterkt door de pubertijd. Je gaat je raar voelen, in de minderheid enz.. Maar ik denk wel dat jij terug zal komen :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Misschien wilt ze geen hulp en wilt ze dingen zelf oplossen..zodra iemand een situatie niet weet kan die gene ook nergens over oordelen!!


    Dankjewel schat <3

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey