• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet


    Kijk naar je zelf snol. gaa beetje leven zoeken op www.zoekeenleven.nl zal vast niks tussen staan. Goh wacht niemand wild zoo een leven als jou. beetje arrogant doen mensen schuld geven kleuter schaam je diep..


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Kijk naar je zelf snol. gaa beetje leven zoeken op www.zoekeenleven.nl zal vast niks tussen staan. Goh wacht niemand wild zoo een leven als jou. beetje arrogant doen mensen schuld geven kleuter schaam je diep..

    En jij mag jezelf ook best wel schamen nu, want jij doet ook niet normaal.


    your eyes are like stars in the night.

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet
    *finger* je kunt ook normaal doen. A.U.B. enzo.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:07 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Pinup schreef:
    (...)

    Hé, ga jij eens naar de markt om een leven te zoeken. Dit gaat nergens over. Schuld komt van twee kanten en aan de manier waarop jij reageert lijkt het me heel duidelijk dat het van jouw kant begonnen is. Dimmen man, wij houden hier niet van zulk gedrag.

    XDD rofffl.


    I live for the applause, you will die for it.

    ga je weg voor 1 iemand?:(


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poseidon schreef:
    (...)
    En jij mag jezelf ook best wel schamen nu, want jij doet ook niet normaal.

    oke ik ben het met je eens. (:


    Life is a beautiful struggle

    Als die uitspraken van 'ga een leven zoeken' etc doorgaan, moeten er misschien wel waarschuwingen uitgedeeld worden. Dus kan iedereen even gewoon vriendelijk blijven naar de rest toe? _O_

    reyon schreef:
    ga je weg voor 1 iemand?:(


    En dat nog voor een 14 jarige?
    Kim jij bent 18. 0,o


    --

    En dat nog voor een 14 jarige?
    Kim jij bent 18. 0,o


    Dan moet je zeker niet weg gaan..


    Some angels have no wings.

    Back off!
    Ze heeft het uitgelegt waarom ze dit doet. En dit is niet aan "een paar mensen" gericht. Ze wilde ook jullie op de hoogte brengen! Ze wilde gewoon dat iedereen wist dat ze weg ging! En dat ze haar niet meer hoefde te zoeken!
    Het is dat ik het laat zie maar sommige mensen die haar nu afzeiken maken me over de pissed! Laat haar, dan laten wij jullie ook! Right? Want hier word je echt niet cuwler door.

    En nu is iedereen weer vriendjes en gaan we haar samen uitzwaaien right? (flower)

    ShinObsessed schreef:
    Back off!
    Ze heeft het uitgelegt waarom ze dit doet. En dit is niet aan "een paar mensen" gericht. Ze wilde ook jullie op de hoogte brengen! Ze wilde gewoon dat iedereen wist dat ze weg ging! En dat ze haar niet meer hoefde te zoeken!
    Het is dat ik het laat zie maar sommige mensen die haar nu afzeiken maken me over de pissed! Laat haar, dan laten wij jullie ook! Right? Want hier word je echt niet cuwler door.

    En nu is iedereen weer vriendjes en gaan we haar samen uitzwaaien right? (flower)

    Ieder zijn eigen mening en reactie, en vast zullen niet veel mensen naar je luisteren. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ieder zijn eigen mening en reactie, en vast zullen niet veel mensen naar je luisteren. (:

    Das san jammer maar jij gaat lekker lief mee zwaaien of je wilt of niet! Hehe...
    -Btw ik reageer nu niet meer, want moet eten :Y)-

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Das san jammer maar jij gaat lekker lief mee zwaaien of je wilt of niet! Hehe...
    -Btw ik reageer nu niet meer, want moet eten :Y)-

    Dan kies ik voor niet, oke?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dan kies ik voor niet, oke?

    -Vervloekt Poseidon- -Bezweert:- Jij, Poseidon, vind Jacksessed geweldig liewf! Jij Poseidon vind ShinObsessed amazing... JIJ Poseidon zwaait Jacksessed mee uit!

    ESCAPEJess schreef:
    Ja joh trek maar weer de aandacht he
    en het is nog echt jou schuld ook want jij maakt er het grootste probleem van en ik niet


    Durf je niet van je eigenleeftijd? Laat haar gewoon met rust jah..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.