• HEI EN BOEICOP - De politie heeft een 15-jarige jongen aangehouden die dronken in een auto tegen een boom was gereden. Dat heeft de politie zaterdag gemeld.


    Volgens de politie had hij zo veel gedronken dat als hij oud genoeg en ervaren was geweest, zijn rijbewijs ingevorderd zou zijn. Hij vluchtte voor de politie maar die kon hem telefonisch bewegen terug te komen.
    De jongen uit Vianen knalde zaterdagochtend rond twee uur tegen de boom, op de Hei- en Boeicopseweg in Hei- en Boeicop (Zuid-Holland). Van wie de auto is, is onduidelijk. De jongen raakte licht gewond aan zijn gezicht.

    In de auto zaten nog drie tieners, twee jongens van 16 en 17 jaar en een 16-jarig meisje, ook uit Vianen. Ook zij raakten gewond, maar geen van hen hoefde naar het ziekenhuis.

    bron


    My heart is yours and so am I

    Sukkel :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jezus, hoe dom ben je dan. >.< ik bedoel van die auto hè. Gosh, ik wil niet weten hoevaak ík tegen een boom ben opgereden met m'n fiets..


    It's time to be happy again.

    Het gebeurt wel steeds vaker :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eigen schuld dikke bult :x

    Ha. Ha. Ha.


    All was well.

    hoe dom kun je zijn >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Joy-riden. Hoe dom kun je zijn?
    Ik hoop voor hem dat ie zwaar gestraft wordt. Deze keer was het een boom, de volgende keer is het misschien een fietser of voetganger.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Erised schreef:
    Joy-riden. Hoe dom kun je zijn?
    Ik hoop voor hem dat ie zwaar gestraft wordt. Deze keer was het een boom, de volgende keer is het misschien een fietser of voetganger.

    Inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Da's kut.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap het nut niet echt van dit topic?
    Dingen zoals dit gebeuren dagelijks wel een paar keer.


    i hate everyone

    Raveolution schreef:
    Ik snap het nut niet echt van dit topic?
    Dingen zoals dit gebeuren dagelijks wel een paar keer.
    sommige dingen die ik vind op nu.nl of op andere sites zet ik hier neer (cat)


    My heart is yours and so am I

    Yukari schreef:
    Eigen schuld dikke bult :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Die titel doet mij denken aan Tom Kaulitz... Nja, eigen schuld!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Haha, da's dom. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen