• Oh god mijn vader heeft net ontdekt dat ik een wrat heb/had en heeft er van dat spul op gedaan, 20 seconden lang, dat ijskoud is maar zooo heet voelt. Dus mijn duim verbrand nu levend (zo voelt het) ARGH.
    Hebben jullie dat ook wel eens gehad? D': ahh.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik heb een wrat op mijn voet die niet weg wilt met dat ding. We hebben het al zo'n vier keer gedaan met zo'n ding en er gaan er nog komen. (no_chears)

    Ik leef met je mee.


    Let the Night embrace you

    Nee, ook nog nooit wratten gehad.(cool) Maar veel sterkte!


    We accept the love we think we deserve.

    Kanon schreef:
    Ik heb een wrat op mijn voet die niet weg wilt met dat ding. We hebben het al zo'n vier keer gedaan met zo'n ding en er gaan er nog komen. (no_chears)

    Ik leef met je mee.

    Ik heb ook 1 grote op mn voet, maar ik durf het niet te zeggen, omdat ik niet nog een keer zo'n ding wil. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Kanon schreef:
    Ik heb een wrat op mijn voet die niet weg wilt met dat ding. We hebben het al zo'n vier keer gedaan met zo'n ding en er gaan er nog komen. (no_chears)

    Ik leef met je mee.

    Oh en misschien kun je naar de dokter?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ahw. Misschien moet je eens naar de huidarts gaan? Die verwijdert die meestal snel een pijnloos. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kiba schreef:
    (...)
    Oh en misschien kun je naar de dokter?

    Doet dat niet nog meer pijn? :X


    Let the Night embrace you

    Asleep schreef:
    Ahw. Misschien moet je eens naar de huidarts gaan? Die verwijdert die meestal snel een pijnloos. :Y)

    Ik ga mee in het commentaar van Kanon.
    En eh, die gebruikt het zelfde als wij nu. ^^


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    De huidarts verwijdert dat het best. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Master schreef:
    Nee, ook nog nooit wratten gehad.(cool) Maar veel sterkte!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Nee, ik heb daar Formule W of zo (of een andere letter, ik weet het niet meer :'DD) voor, maar dat gebruik ik niet meer omdat het niet werkt voor de wratjes die ik nu heb. D:


    Destroy what destroys you.

    ja, maar bij mij ging hij eraf met een mes bij die stomme huisarts waar ik nu een trauma door heb(huil)

    Ik had er vroeger één op mijn kin! En hij ging maar niet weg, dat was verschrikkelijk, ik heb dat spul er vijf keer op moeten doen of zo. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jup ! en ik ken het ! Echt een rotspul.. Maar 1 of 2 keer en je bent ervanaff !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn broerjte wel
    Die heeft er nu alleen maar meer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Asleep schreef:
    Ahw. Misschien moet je eens naar de huidarts gaan? Die verwijdert die meestal snel een pijnloos. :Y)

    Pijnloos? Echt niet, toen ik 8 was heb ik bij de dokter er een laten weghalen en dat deed ontzettend pijn, het was zo koud dat het leek alsof mijn voet eraf vroor.

    Ik probeer je nu niet bang te maken hoor, er zijn nu vast dingen verbeterd :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...