• ik ben gister begonnen in Een schitterend gebrek van Arthur Japin en dat is toch zon ongelovelijk mooi boek!
    echt heel veel dingen die daar instaan ben ik het zo mee eens en gaan gewoon over mijn leven en dan heb ik het niet over gebeurtenissen maar over gedachtes van die mensen en de dingen die ze zeggen...

    ik ben betoverd door een boek O.o

    anyway hebben jullie ook een boek waar gewoon zoveel dingen uit je leven instaan?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb niet echt een boek waar mijn levensverhaal in staat.. of mee overeenkomt.

    Maar een schitterend gebrek is echt een super mooi boek (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    nee (': maar dat zou wel leuk zijn:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ehm, niet vaak. Maar in de verhalen die ik zelf schrijf maak ik altijd personen die op mij lijken. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik lees momenteel een literatuurboek voor Nederlands van Janneke Jonkman, genaamd 'Veboden Te Twijfelen'. Meestal vind ik die boeken doodsaai, maar ik moet toegeven, het boek interesseert me echt héél erg. Er staan ook veel stukken in die me aan mijn eigen leven doen denken. Het is wel een boek waar je bij moet nadenken, maar ik vind het echt een geweldig boek.
    Het gaat over een man en een vrouw die naar elkaar blijven terugkeren, zonder dat ze weten wat hen nou eigenlijk verbindt (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:53 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een schitterend gebrek is toch dat dat meisje Casanova ontmoet? Uhm, ik zou het zo 123 niet weten, maar soms heb ik wel eens een stukje van: wow, dat gevoel ken ik.


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    Een schitterend gebrek is toch dat dat meisje Casanova ontmoet? Uhm, ik zou het zo 123 niet weten, maar soms heb ik wel eens een stukje van: wow, dat gevoel ken ik.


    ze was zijn eerste liefde alleen ze verdween zomaar
    en dan jaren later komen ze elkaar tegen in amsterdam zij herkent hem wel na een tijdje maar hij haar niet omdat ze zeg maar aldoor een sluier voor haar gezicht draagt


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bij heel veel boeken heb ik dat maar meestal is het gewoon het verhaal van het boek waar ik in meegesleurd wordt


    love my friends

    Neen, dat heb ik eigelijk niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik lees geen boeken. (: behalve school boeken, meer niet, en echt die intereseren mij niet echt. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ability schreef:
    Ehm, niet vaak. Maar in de verhalen die ik zelf schrijf maak ik altijd personen die op mij lijken. (':


    I write my own story of life

    Ability schreef:
    Ehm, niet vaak. Maar in de verhalen die ik zelf schrijf maak ik altijd personen die op mij lijken. (':


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Welke boeken zijn echt een aanrader?

    Ik moet ook boeken lezen voor Nederlands. En wil graag een boek die me echt meesleurd. Stuur me een PB a.u.b


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dat heb ik niet, maar ik heb wel een boek gevonden waarin een verhaal stond dat me zo aangreep. Op de een of andere manier had ik het gevoel dat het dezelfde schrijfstijl was als de mijne en ook de ideeën/personages/plotlijnen zou ik zo beschrijven en creëren. Heel eng.
    Dat boek heet 'het meer van de meisjes'.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.