• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    DELICI0US schreef:
    Jacksessed, ik zou echt blijven. Zoals je ziet zijn er genoeg mensen die wél willen dat je blijft en voor je opkomen. Blijf :'D

    kijk ik ben het nou echt met jou eens !


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    kijk ik ben het nou echt met jou eens !
    Duh, ik heb het altijd bij het juiste eind (krul) jk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Luister, ik ken je helemaal niet en heb zojuist even snel je profiel bekeken. Je bent achttien, right? Ik weet niet met wie je ruzie hebt, hoe erg het is en waarover het gaat. Maar jij, en zeker als 18jarige, zou daarboven moeten staan. Je zou je niet moeten laten wegpesten door iemand, echt niet. Dat geeft diegene alleen maar voldoening. Die zit nu te juichen, ‘hell yeah ze rot eindelijk op’. Snap je wat ik bedoel? Ik kan je nergens toe dwingen maar ik hoop echt dat je beter weet dan dit. Sterkte en succes!


    s[he] be[lie]ve[d]

    .. en heel Quizlet bemoeit zich er weer mee, jongens! _O_


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    .. en heel Quizlet bemoeit zich er weer mee, jongens! _O_

    Daarvoor zijn topics er toch? Om je ergens mee te bemoeien.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Kuyt schreef:
    .. en heel Quizlet bemoeit zich er weer mee, jongens! _O_


    Thats life ...It sucks and then you die ...Even serious now ..
    Het zuigt gewoon en vooral omdat er meer aan de hand is ...

    <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    God-ver-ju wat heb ik spijt dat ik dit topic door ben gaan lezen, nou ben ik terechtgekomen in een mood la agressief. Wát een kippenhok joh, krijg zin om er een bazooka bij te halen of zo. Allemachies :'D

    OT: Veel sterkte Kimberley, erg kut dat het zo moet gaan. Als er nog eens over jou gesproken wordt en je bent weg, zal ik je blijven herinneren als het vage figuur dat altijd zei dat ze van me houdt terwijl ik je niet ken. Lol. Veel plezier op die andere site van je, hopelijk gaat het daar beter.


    Scream for mercy!

    Eumh doei dan maar? Als je besluit alvast staat denk ik niet dat je, je nog laat ompraten, dus dat zal ik dan maar niet proberen(:

    Veel succes verder met alles.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Thats life ...It sucks and then you die ...Even serious now ..
    Het zuigt gewoon en vooral omdat er meer aan de hand is ...

    <3

    Gewoon die laatste week wegblijven van het forum, en mooi je account slotten. Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet weghebben, maar als dat is wat je wilt, moet je het gewoon doen en niet meer hier op mensen ingaan.

    If everyone demanded peace instead of another television set, then there'd be peace - John Lennon


    Amèn. _O_


    ars moriendi

    Beelzebub schreef:
    OT: Veel sterkte Kimberley, erg kut dat het zo moet gaan. Als er nog eens over jou gesproken wordt en je bent weg, zal ik je blijven herinneren als het vage figuur dat altijd zei dat ze van me houdt terwijl ik je niet ken. Lol. Veel plezier op die andere site van je, hopelijk gaat het daar beter.


    En schat ik hou nog steeds van je <3 (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Kuyt schreef:
    .. en heel Quizlet bemoeit zich er weer mee, jongens! _O_

    Daar zijn we voor meid, we steken onze koppen altijd in andermans zaken. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eigenlijk begint mijn nieuwsgierigheid nu toch ook wel op te borrelen (Cat)


    s[he] be[lie]ve[d]

    Hou van jou Meisje! Je weet me te vinden als je me nodig hebt.
    (En dat is niet hier ;))

    Turn schreef:
    (...)
    Daar zijn we voor meid, we steken onze koppen altijd in andermans zaken. x'D

    Waarom moest ik daarbij doordenken? :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Marisje schreef:
    Hou van jou Meisje! Je weet me te vinden als je me nodig hebt.
    (En dat is niet hier ;))


    Hou ook van jou schat <3 *muah*

    I know BB & Thank you (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey