• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Turn schreef:
    (...)
    Probeer me maar niet onder de tafel te praten, dat is nog niemand gelukt. ^^

    En wat probeer je daar mee te zeggen?:"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En wat probeer je daar mee te zeggen?:"D

    Dat je het gewoon niet moet proberen. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    (...)
    Probeer me maar niet onder de tafel te praten, dat is nog niemand gelukt. ^^

    Goh in al je levende jaren nog niet? I doubt it.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Turn schreef:
    (...)
    Dat je het gewoon niet moet proberen. xd

    Aha, en wat moet ik niet proberen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Lieve Ivan. Kijk, ik vind dat ze dat wel zoekt want ze had 1) hulp kunnen vragen bij moderators. 2) hulp kunnen vragen bij bemiddelaars 3) compleet negeren en op alles kunnen blocken. En dat allemaal om te voorkomen dat ze hier niet weggaat. Heeft ze niet gedaan. Anyways 'ik trek het niet meer' komt best wel suïcidaal over en dan heb ik ook van.... tja :\

    True, maar ik heb het idee dat er veel meer meespeelt en zo lang ik geen weet heb van de situatie kan ik de topicstarter alleen maar sterkte en het beste wensen, van mijn pov ofcourse :] Natuurlijk zal die verschillen met andere Q-users, maar goed daar zijn we ook verschillende mensen voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Please maak nou geen ruzie ...dat hoeft toch niet ..:(


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Goh in al je levende jaren nog niet? I doubt it.

    Nee, op Q. Je moet m'n moeder eens horen ratelen, die heeft borderline dus die kan iedereen onder de tafel praten. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Poseidon schreef:
    (...)
    Vertel me eens openhartig waarom.

    omdat je door blijft zeiken met dat zei zich aanstelt, dus stel je niet zo aan, als zei van Q af wil door privéredenen. daar weet jij niks van af ! dus laat het !


    Life is a beautiful struggle

    Ik bied me hierbij aan om bemiddelaar te spelen tussen jou & de desbetreffende persoon. Hier schiet jij zelf natuurlijk ook niets mee op namelijk, want door weg te gaan lossen je problemen helaas niet op.. Dus, je zegt het maar, ik hoor het wel :)


    Life is hard and then we die

    O.o Dat doe je toch niet? Stap naar een mod om het op te lossen, maar laat je niet wegjagen! Anders begin je een nieuw profiel ofzo, maar dit is wel heel zonde ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jacksessed schreef:
    Please maak nou geen ruzie ...dat hoeft toch niet ..:(

    Je had het best wel met zo'n topic kunnen verwachten dat er zulke reacties zouden komen en dit is geen ruzie.(:


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik bied me hierbij aan om bemiddelaar te spelen tussen jou & de desbetreffende persoon. Hier schiet jij zelf natuurlijk ook niets mee op namelijk, want door weg te gaan lossen je problemen helaas niet op.. Dus, je zegt het maar, ik hoor het wel :)

    Exactly - Sambedenkt zich ineens dat ze ook groen is lol-


    No growth of the heart is ever a waste

    Turn schreef:
    (...)
    Nee, op Q. Je moet m'n moeder eens horen ratelen, die heeft borderline dus die kan iedereen onder de tafel praten. >.<

    Dat is toch je moeder, niet jij..
    Dat mijn zus borderline heeft betekent ook niet dat ik in no-time een diss uit mijn mouw schudt. Althans, dat is wel zo :3, maar niet daarom.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Resume schreef:
    (...)
    omdat je door blijft zeiken met dat zei zich aanstelt, dus stel je niet zo aan, als zei van Q af wil door privéredenen. daar weet jij niks van af ! dus laat het !

    Ik zeik toch niet door, like amg.


    your eyes are like stars in the night.

    Turn schreef:
    (...)
    Probeer me maar niet onder de tafel te praten, dat is nog niemand gelukt. ^^

    Nu heb jij gewoon ego. >:/


    We'll never be as young as we are tonight