• Dag lieve Q mensjes <3

    Ik heb besloten om van Q of te gaan vanwege een ruzie die heel erg uit de hand is gelopen en daar krijg ik de schuld van, ik heb het heel erg leuk gehad met heel veel van jullie lieverds maar ik kan het niet meer ik verhuis mijn stories naar een andere site, en lieve mensjes -die ik ken- als jullie mijn msn willen sturen jullie me maar een PB en dan geef ik m ik ga volgende week van Q af eerst sla ik al mijn verhalen op en zo. Ik ga dit heel erg missen ik zit zelf te janken hier, ik heb langer dan een jaar hier op deze site gezeten, en nou ja iemand heeft dat voor mij verpest.
    Love you all <3
    En bedankt voor alles,

    <3 Jacksessed Also known as RememberXme <3(huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 17:05 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik vind.. dat het op mij niet overkomt als aandachttrekkerij. Waarom? Omdat haar manier van schrijven een heel anders gevoel naar me brengt. Een gevoel van: dit is for real. Klinkt misschien stom, maar dat is wat ik denk. Er zijn/waren in het verleden zat mensen op Q die topics aanmaken/aanmaakten die pas de reinste aandachttrekkerij waren en ook nog es van kleuterschoolniveau. Volgens mij vindt Jacksessed het echt jammer dat ze wordt getreiterd en hier vanaf moet om de één of andere reden en ik vind het op mijn beurt weer jammer dat mensen haar zo af moeten katten. Ik zou 't ook niet fijn vinden, zeker als ik al vol zit van de problemen.

    @ Jacksessed: Ik hoop echt dat deze shit ooit opgelost wordt op de één of andere manier. Sterkte :] Laat je niet inmaken door mensen die online een grote mond hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uh, aandacht nodig?

    Bye bye?


    We'll never be as young as we are tonight

    Vaarwel, lullig dat je weggaat om zoiets stoms. :/
    Ja, ik plaats een aardige reactie, ondanks ik het eens ben met Poseidon.


    You move me ......... Kurt

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, ik vind dat ze zich aanstelt.

    Ze stelt zich pas aan als ze zelf vindt dat ze zich aanstelt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ivan schreef:
    Ik vind.. dat het op mij niet overkomt als aandachttrekkerij. Waarom? Omdat haar manier van schrijven een heel anders gevoel naar me brengt. Een gevoel van: dit is for real. Klinkt misschien stom, maar dat is wat ik denk. Er zijn/waren in het verleden zat mensen op Q die topics aanmaken/aanmaakten die pas de reinste aandachttrekkerij waren en ook nog es van kleuterschoolniveau. Volgens mij vindt Jacksessed het echt jammer dat ze wordt getreiterd en hier vanaf moet om de één of andere reden en ik vind het op mijn beurt weer jammer dat mensen haar zo af moeten katten. Ik zou 't ook niet fijn vinden, zeker als ik al vol zit van de problemen.

    @ Jacksessed: Ik hoop echt dat deze shit ooit opgelost wordt op de één of andere manier. Sterkte :] Laat je niet inmaken door mensen die online een grote mond hebben.

    Lieve Ivan. Kijk, ik vind dat ze dat wel zoekt want ze had 1) hulp kunnen vragen bij moderators. 2) hulp kunnen vragen bij bemiddelaars 3) compleet negeren en op alles kunnen blocken. En dat allemaal om te voorkomen dat ze hier niet weggaat. Heeft ze niet gedaan. Anyways 'ik trek het niet meer' komt best wel suïcidaal over en dan heb ik ook van.... tja :\


    your eyes are like stars in the night.

    Eigenlijk ben ik het met Assassin en Poseidon eens. Dus ik ga ook niet smeken dat je moet blijven -.-
    Dus doei. -vat dat niet gemeen op-

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:13 ]

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, dit soort topics mogen niet eens. En dat heb je níét gezegd. Ga dan ook gelijk nu weg als je het hier niet meer trekt..

    Das waar ook :o Jemig, dat reglement is bij mij inderdaad erg verwaterd :/ Sam, wat ben je weer dom vandaag. Kan ook liggen aan die 5 uur slaap.
    Maar toch vind ik het vreemd dat bij mensen die eerder zo'n topic openden dat niet werd gezegd. Nou ja, 't zal wel. das mijn taak niet :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Turn schreef:
    (...)
    Ze stelt zich pas aan als ze zelf vindt dat ze zich aanstelt.

    Eh, nee. Jij kan je ook vaak zat aanstellen zonder dat je het zelf doorhebt?:"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, maar ik vind het wel lame van haar.

    als ze het niet wil hoeft het toch niet, omdat jij het zo graag wil ?


    Life is a beautiful struggle

    Ivan schreef:
    Ik vind.. dat het op mij niet overkomt als aandachttrekkerij. Waarom? Omdat haar manier van schrijven een heel anders gevoel naar me brengt. Een gevoel van: dit is for real. Klinkt misschien stom, maar dat is wat ik denk. Er zijn/waren in het verleden zat mensen op Q die topics aanmaken/aanmaakten die pas de reinste aandachttrekkerij waren en ook nog es van kleuterschoolniveau. Volgens mij vindt Jacksessed het echt jammer dat ze wordt getreiterd en hier vanaf moet om de één of andere reden en ik vind het op mijn beurt weer jammer dat mensen haar zo af moeten katten. Ik zou 't ook niet fijn vinden, zeker als ik al vol zit van de problemen.

    @ Jacksessed: Ik hoop echt dat deze shit ooit opgelost wordt op de één of andere manier. Sterkte :] Laat je niet inmaken door mensen die online een grote mond hebben.


    Dankjwel (flower)
    Je neemt me de woorden uit de mond <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, nee. Jij kan je ook vaak zat aanstellen zonder dat je het zelf doorhebt?:"D

    eigelijk vind ik nu dat jij je best wel aanstelt. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    (...)
    eigelijk vind ik nu dat jij je best wel aanstelt. ;$

    Vertel me eens openhartig waarom.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, nee. Jij kan je ook vaak zat aanstellen zonder dat je het zelf doorhebt?:"D

    Probeer me maar niet onder de tafel te praten, dat is nog niemand gelukt. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ivan schreef:
    (...)
    Das waar ook :o Jemig, dat reglement is bij mij inderdaad erg verwaterd :/ Sam, wat ben je weer dom vandaag. Kan ook liggen aan die 5 uur slaap.
    Maar toch vind ik het vreemd dat bij mensen die eerder zo'n topic openden dat niet werd gezegd. Nou ja, 't zal wel. das mijn taak niet :']

    Ah joh, niet iedereen heeft zijn beste dag? Raar, eerdere topics zijn me eigenlijk tot nu toe niet opgevallen. Kan aan mij liggen :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Eh, nee. Jij kan je ook vaak zat aanstellen zonder dat je het zelf doorhebt?:"D

    Steph, je bent bij deze een bitch (:
    Maar, ja. Dat je je pas aanstelt als je het door hebt is dus gewoon niet waar. En ik ben het met Steph eens dat als je weg wilt, waarom ga je dan niet nu? Stories opslaan neemt toch geen week in beslag.. (Althans bij mij met mijn 5 hoofdstukken niet :'D)


    Everything means nothing, if I ain't got you.