• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

waarom krijgen we na de tentamens niet even een paar dagen rust...
    Dan heb je net een hele periode achter de rug en de ene vrije dag die je hebt, moet je besteden aan het voorbereiden van de nieuwe periode, want ze gooien gelijk een groot practicum en een presentatie in de eerste week ughhh

Ben een weekendje bij mijn ouders en was echt bang voor de reactie van mijn moeder op mijn Harry Potter opleving, maar ze neemt het echt goed op en is er zelfs enthousiast over _O_

Het was wel mijn doel om hier dit weekend mijn 'HP doos' met alle boeken en andere spulletjes te vinden op zolder, maar ik kan hem niet vinden :( Even hopen dat het toch nog lukt..!

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ringwraith schreef:
    (...)

Ik stuur dan altijd gewoon een melding met de vraag of hij weer open kan. ;P

Ohhh, goede, merci!

Omnia mutantur, nihil interit

Oké ik ben toch wel zenuwachtig voor de blogtour die morgen begint, ook al weet ik dat een mening gewoon een mening is :')

Every villain is a hero in his own mind.

Lupinus schreef:
    Ben een weekendje bij mijn ouders en was echt bang voor de reactie van mijn moeder op mijn Harry Potter opleving, maar ze neemt het echt goed op en is er zelfs enthousiast over _O_

Het was wel mijn doel om hier dit weekend mijn 'HP doos' met alle boeken en andere spulletjes te vinden op zolder, maar ik kan hem niet vinden :( Even hopen dat het toch nog lukt..!

Gevonden!!! (blush)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ik wil meer, maar ik moet wachten tot februari tot de tweede game uitkomt, rip.

Pff.. Dacht ik eindelijk bericht te hebben over het huis, is het de mededeling dat we langer geduld moeten hebben.
    Het duurt gewoon zo lang en we willen gewoon iets meer zekerheid.. Er is nog genoeg te regelen.

En ik heb zo geen zin om weer te werken morgen. Na een halve week ziek te zijn geweest. Mijn conditie is nog steeds zo slecht, terwijl ik juist meer wil bewegen. En ik ben nog erg moe. Maar ik weet van mezelf dat als ik langer wegblijf dat ik het moeilijker vind om weer te gaan..
    En ik zie ook op tegen de afspraken van komende vrijdag. Ga ik het allemaal wel redden? En ga ik mezelf niet al te awkward gedragen?
    Soms zou ik weer in mijn schulp willen kruipen en al mijn plannen willen annuleren. Maar ook hiervoor geldt dat het lastiger voor me wordt als ik dit doe. Anxiety zou helaas altijd wel een deel van mij blijven.

En ik hoop dat zondagavond diner bij mijn ouders deze keer iets rustiger verloopt. Ik zit al erg hoog in mijn emoties namelijk..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Vandaag over drie weken verhuizen?? Het voelt nog steeds niet echt. Na 9 jaar en zo'n 5 maanden ga ik mijn studiootje verlaten... eerst maar de oplevering en sleuteloverdracht, dan voelt het misschien wel wat echter :')

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

I bought this c:

link

Frey_ schreef:
    I bought this c:

link

Oh.my.fucking.gODS LIEKE WAT COOOOL OMG?!!? Zo adorable i love it😍
    je bent wel echt top tier voor het droppen van die link meteen bwhahahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    (...)

Oh.my.fucking.gODS LIEKE WAT COOOOL OMG?!!? Zo adorable i love it😍
    je bent wel echt top tier voor het droppen van die link meteen bwhahahaha

It's like I know you guys hehe

Ze hebben echt 10 verschillende boeken (blush)

Voor de komende jaren:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    Voor de komende jaren:

Maar echt! Het gaat een lange vier jaren worden. Mensen leren nooit of vergeten te snel. Ik kan gewoon niet geloven dat die man op beide gebieden heeft gewonnen: meeste stemmen en electoral college.

-

Frey_ schreef:
    I bought this c:

link

Oooh! Dat is inderdaad best wel leuk!
    Dit gaat in mijn mental note voor het geval ik ooit een cadeau moet kopen voor een boekenliefhebber.

[ bericht aangepast op 11 nov 2024 - 2:40 ]

-

Debbaut schreef:
    Voor de komende jaren:

Channel your inner Violet Crawley. 🫶🏻

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.