Pff.. Dacht ik eindelijk bericht te hebben over het huis, is het de mededeling dat we langer geduld moeten hebben.
Het duurt gewoon zo lang en we willen gewoon iets meer zekerheid.. Er is nog genoeg te regelen.
En ik heb zo geen zin om weer te werken morgen. Na een halve week ziek te zijn geweest. Mijn conditie is nog steeds zo slecht, terwijl ik juist meer wil bewegen. En ik ben nog erg moe. Maar ik weet van mezelf dat als ik langer wegblijf dat ik het moeilijker vind om weer te gaan..
En ik zie ook op tegen de afspraken van komende vrijdag. Ga ik het allemaal wel redden? En ga ik mezelf niet al te awkward gedragen?
Soms zou ik weer in mijn schulp willen kruipen en al mijn plannen willen annuleren. Maar ook hiervoor geldt dat het lastiger voor me wordt als ik dit doe. Anxiety zou helaas altijd wel een deel van mij blijven.
En ik hoop dat zondagavond diner bij mijn ouders deze keer iets rustiger verloopt. Ik zit al erg hoog in mijn emoties namelijk..
"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said