• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Waarom ben ik zo empatisch en te betrokken bij de wereldpolitiek om me hier niets van aan te trekken? Ik voel me nog niet veel -if any- beter dan gisteren.
    Hopelijk gaat musicalles straks beter dan de laatste keer en kan ik zo ook weer schrijven. Want ik mis het.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ja hoor, lijf. De griep en mijn period tegelijk? Thanks a lot..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld

Every villain is a hero in his own mind.

M’n scriptiebegeleider ook als docent voor m’n werkgroep hebben is not it man 😭

love me until I love myself

I did my waiting! Twelve years months of it! In Azkaban At home!

She's finally gone!!! Mijn vreselijke buurmeid is verhuisd! Weg!
    Oh mensen, ik ben zo blij! Kan wel huilen van geluk en dat heb ik ook gedaan want die meid dreef me soms echt tot wanhoop dus ik ben zo ontzettend opgelucht dat ze weg is.
    (hoera)

"Finally the flesh reflects the madness within."

here i am once again depresso as fuck

help

Dus... nog een keer theorie-examen doen (wanneer idk), nog steeds stress over rijlessen, inpakken en verhuizen, geen idee of ik die taak in mijn takenpakket wel wil blijven doen, toetsweek komt eraan (aka 100 toetsen nakijken), mentorleerling die slecht ging...

Joe idk hoe ik tot het nieuwe jaar moet volhouden maar ok 🥲

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

ughh, i love 9-1-1 as a series maar een aflevering met creeeepy ass spoders (o=i) was not what i needed in my evening life 🙃

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Dude, waarom meteen de vraag waarom ik me zo shit voel?
    Ik wil gewoon samen chillen en weten dat we oké zijn. Ik zie niet in hoe de reden van deze mood daarvoor zo relevant it?

edit, over de politiek en zijn reactie:

Ho. wacht. Je wordt ziek van beide partijen? Soms vergeet ik dat je ooit op een bepaalde partij hier gestemd hebt, maar ik zie nu waarom.. Dissapointing wel, want niet over politiek hoeven praten is een luxepositie..

[ bericht aangepast op 8 nov 2024 - 0:26 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ben zo blij dat ik in Japan zit en even geen ene fuck meekrijg van de bullshit die zich afspeelt in het westen. Die ellende komt over 3 weken wel weer.

Also de Disney adults in Tokyo DL zijn something else.

Caution first, always.

Altijd chill als je door random suggesties iets vind dat een goed sinterklaas/kerst/verjaardagscadeau gaat zijn ^^

Do it scared, but do it anyway.

Het was een neutrale zoete smaak 😁
    En voor de rest is alles goed. Ben echt blij daar om.

Ich liebe dich 27.12.23

I feel so proud! Met toch wel limited coding kennis is het me gelukt een grafiek te recreëren met alleen de code van iemand anders. Ik heb toch iets meer vertrouwen dat ik vandaag voor elkaar krijg wat ik af moet hebben ^^

Do it scared, but do it anyway.

Oooh, waarom is het zoo moeilijk om nee tegen invalwerk te zeggen. Ze vragen me voor een invalpand die om 05:45 in de ochtend begint.
    Houden ze wel eens rekening mee dat ik tot 's avonds laat moeten werken? En dat ik me dan moet haasten met douchen en naar bed te gaan. Ik help ze graag daar niet van, maar ik moet ook aan mezelf denken.

Jemig nuance much? Hoe kun je zo zijn en dan ook nog denken dat je coach kunt worden...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain