• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Catmint schreef:
    Well, sterkte aan de aardbol en zo...

Inderdaad (no_chears)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Frodo schreef:
    (...)

Inderdaad (no_chears)

Wordt hier beetje verdrietig van. Ben zelf geen fan van de milieu-maatregelen die onze overheid neemt, omdat ze niet nuttig zijn imo als engineer en met een vriend in de hoogspanning, maar zo'n groot land dat zich wil terugtrekken uit zo'n klimaat-akkoord vind ik erg tricky.

Positiefste eraan is dat we over 4 jaar (of minder als hij z'n termijn niet uit zit door omstandigheden) in ieder geval niet nog eens met deze cheeto te maken krijgen als kandidaat. Wat we dan krijgen weten we niet natuurlijk, maar dan zijn we af van de komende 12 jaar ofzo nog iedere keer zijn kop als kandidaat.

Hoop dat hij het niet te hard verneukt, maar vrees er een beetje voor. Maar who knows, misschien kan hij heel goed bemiddelen in de gaande conflicten ineens en wordt het beter.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Oké vandaag was al niet top door die verkiezingen maar... dan ook nog eens dít met een mentorleerling. Godver (#&%@)#%*#)@ (excuse my french)

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Stiekem word ik wel een beetje moe van al die AI-rant.
    It is what it is peeps

Every villain is a hero in his own mind.

Mijn hart huilt voor al mijn zusters (en natuurlijk voor elk individu dat extreem benadeeld gaat worden door deze uitslag).

[ bericht aangepast op 6 nov 2024 - 12:41 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Je bent een geweldige psycholoog en ik ben zeker flexibel, maar kunnen we voor een keer eens een afspraak gewoon op het afgesproken uur houden?

Goed, kan ik nu wel een dutje doen in de plaats. Da's ook goed voor m'n koppie.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb zoveel angst dat de suikertest vrijdag met sinaasappelsmaak is… ik lust dat gewoonweg niet en krijg niets met deze smaak weg en ga daar zo enorm slecht op. Bahh. Laat het alsjeblieft citroen of neutraal zijn. Please please please 🙏🏼
    Alles behalve sinaasappel.

Ich liebe dich 27.12.23

Wat zit ik toch allemaal weer te bestellen?
    Escapisme ten top dit (krul)

"Finally the flesh reflects the madness within."

I am panic for my fav char. En ik heb zondag pas weer tijd om verder te spelen, damnit.

Oké, dus als ik niets stuur, stuur jij me geen berichtjes meer? En dan vraag je me waarom ik twijfel aan deze vriendschap? Kan ik er nog wel bij hebben vandaag..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

How biased and rigged is this game damn

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben veel te moe om vandaag eerst de hele ochtend in een archief te gaan zitten en om 's middags een hele wandeling te gaan maken :(

[ bericht aangepast op 7 nov 2024 - 9:00 ]

Lupinus schreef:
    Ik ben veel te moe om vandaag eerst de hele ochtend in een archief te gaan zitten en om 's middags een hele wandeling te gaan maken :(

Zorg dan dat je iets afzegt 😘 Echt hoor, je grenzen overgaan is niet goed en als je je al zo moe voelt, zijn dat signalen van je lichaam dat je aan de bel moet trekken. Neem dat aan van iemand die heel goed was in het negeren van die signalen en nu al meer dan een jaar in een burnout zit.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Zorg dan dat je iets afzegt 😘 Echt hoor, je grenzen overgaan is niet goed en als je je al zo moe voelt, zijn dat signalen van je lichaam dat je aan de bel moet trekken. Neem dat aan van iemand die heel goed was in het negeren van die signalen en nu al meer dan een jaar in een burnout zit.

Ik moest gewoon nog even opstarten! Gaat nu helemaal prima hoor 😊
    Ik kan soms een beetje overdreven doen hahaha

[ bericht aangepast op 7 nov 2024 - 11:32 ]

stom theorie-examen 😖😖😖

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.