• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Rot verkoudheid 🤧

Ich liebe dich 27.12.23

Hahaha, you anxious dumbass.

#annoyed

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Well, ons nieuwe rooster is shite.. Op vrijdag eerder les en we hebben woensdag tot half 6 les nu.. Ik heb soms dnd bij mijn ouders om 7, en ik hielp mensen mee met schoonmaken in de tijd van dit nieuwe vak. Sad /:
    Al is het wel werkvloer leren, en zolang ik niet met die ene collega moet smaenwerken vind ik alles goed. En dat gaat vast niet gebeuren, want ze weten dat we niet goed samenwerken.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

The more I research, the more it's clear that professionals have no clue whatsoever about what they are doing. How can I base a full research project on "yeah, uhm, just do what feels good and just try" whilst my supervisor is expecting me to come with concrete and clear answers cause the other students also did that and when I look at those previous works I can only conclude that they did shit! It is so frustrating!!!

Do it scared, but do it anyway.

zal mijn hoofdpijn minder worden als ik mijn kop tegen de tafel sla?

--

glowfaery schreef:
    zal mijn hoofdpijn minder worden als ik mijn kop tegen de tafel sla?

Deze voel ik heel erg.

Ik heb nu alweer herfstvakantie nodig... 1 dag terug en nu alweer zoveel gezeik.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

"Oh, hadden we jou ook uitgenodigd?"

Steekt toch een beetje anders.

Such a useless spell.

cliques r always the same kind of ppl

Don't walk. Run, you sheep, run.

Verdrietig nieuws... Ik ben verdrietig

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Aaaah wat voelt het heerlijk om dit gewoon even eruit te kunnen gooien! _O_

"Finally the flesh reflects the madness within."

Hopen dat mijn meeting morgen een beetje goed gaat, ik heb echt geen zin om nog meer gefrustreerd te worden over dit project en daarmee opnieuw een prut week te hebben...

Het zou zo tof zijn als we dit seizoen of een nummer van Tanz of van Frozen zingen bij de musical. Al ben ik sowieso erg benieuwd naar de 'setlist'!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

sooomebody should go to sleep

it is i. somebody is me

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Van alle dagen dat ik matig kan slapen is het natuurlijk de dag dat ik geen ruimte heb om flexibel te zijn met wanneer ik aan het werk ga....
    En het is natuurlijk ook de dag dat ik precies niet de regen kan vermijden...

[ bericht aangepast op 5 nov 2024 - 9:07 ]