• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Pffff, wat hebben de mensen tegenwoordig toch een kort lontje. Zeuren, zeuren, zeuren en vooral met de vinger naar iedereen wijzen behalve het probleem bij zichzelf te leggen…….

And also, f***ck vso/bso waarom geen plek en van die ellenlange wachttijden 😭😭 En dan willen ze moeders aan het werk hebben? I mean, hoe dan????

Er komt straks een energielabel-inspecteur mijn appartement inspecteren, maar het staat hier al helemaal vol met kerstbomen en andere decoratie met verlichting... Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken (krul)

Edit: ik bedenk me net dat alleen de grote kerstboom is aangesloten op het stroomnet en dat de rest gewoon op batterijen werkt, dus niets om me zorgen over te maken (dance)

behalve dan misschien om mijn illegale diepvries (duivel)

[ bericht aangepast op 5 nov 2024 - 11:33 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."

ProngsPotter schreef:
    sooomebody should go to sleep

it is i. somebody is me

en toen begon mijn les niet om 8.45 maar om 10.30 en ben ik maar met mn jas als deken in een hoekje gaan bijslapen LOL

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ugh. Waarom ben ik nog zo sloom met deze opbouw?
    Het is de eerste keer op deze school natuurlijk, maar ik ben zo bang voor het eerste studieadvies. Ik moet echt nog wennen aan dingen soms en het lijkt alsof ik de enige ben..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Pfffff kan ik nou zelfs niet midden op de dag Expeditie Robinson terugkijken zonder in slaap te vallen? :(

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ik heb echt verschrikkelijke heimwee.

Omnia mutantur, nihil interit

Omg, waarom maak je letterlijk vier weken later nog een probleem van het feit dat ik één iemands naam niet kon onthouden. Ze heeft het zelf geen seconde gemerkt en ik heb die maand meer dan honderd nieuwe namen gehoord. HOE is dit nog steeds onderdeel van mijn feedbackgesprekken??

Me: I'm done with RPGs, they're so much work and so little reward
    Also me: *makes a wholeass RPG with brand new lore and formats all that shit in a day and a half*

My ADHD is ADHD'ing lately.

help

Halbrand schreef:
    Me: I'm done with RPGs, they're so much work and so little reward
    Also me: *makes a wholeass RPG with brand new lore and formats all that shit in a day and a half*

My ADHD is ADHD'ing lately.

Haha same...

Me: Ik moet niet meer nieuwe projecten starten, ik zit in een burnout, ik moet rustig aandoen

Also me: Ik wil ook een prentenboek maken voor mijn andere nichtje. Oh en een zelfgetekende puzzel!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarom PMS en een beginnend griepje aan voelen komen? I’m so done

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Come onnnnnnn

Omnia mutantur, nihil interit

Well, sterkte aan de aardbol en zo...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Looks like hell is not only on it's way to me (Thanks hormones, I still don't want kids. Def not in this world.) but also to the world...
    What the f is wrong with people?

En nu moet ik normaal kunnen doen in de les zo?
    Edit: en vergat mijn schoenen in de auto. So far voor normaal doen xD

[ bericht aangepast op 6 nov 2024 - 9:10 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik wil me gewoon zo graag beter voelen. Waarom duurt dit proces zo lang... Ik wil niet meer, af en toe wil ik graag opgeven, maar ik kán niet anders dan doorgaan...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Uhh ik weet dat ik hoge standaarden heb wat grammatica betreft, maar jij bent universitair docent?? am i having the stronk or are u?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.